AnonymBruker Skrevet 11. januar #41 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er lov det, men deg selv det går utover. Anonymkode: 23ee6...bee Jepp. Folk gidder ikke å være sammen med surpomper 😊 de vil ha mennesker med god energi som bidrar med noe positivt 😊 Anonymkode: 54185...507 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 12. januar #42 Del Skrevet 12. januar Tråden er ryddet for brukere som utgir seg for å være flere personer, brukerangrep, brukerdebatt og avsporinger. Matas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #43 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (På 10.1.2025 den 0.48): Lavere kvalitet faktisk... huff. Trives som singel kjenner jeg, hvis man skal bli stemplet som dårlig materiale. Anonymkode: 209d3...19a Alle mennesker har ikke samme verdi og kvalitet. Dessverre. Noen er narsissister og psykopater. Har personlighetsforstyrrelser og er likegyldige onde og samvittighetsløse. Harmoniske mennesker holder sammen livet ut og bytter ikke ut sine partnere som noen klesplagg eller ting de er lei av. Eller mobber og skaper drama rundt seg. Slike individer passer best som single, men de leter alltid etter et offer å plage livet av for å få ut sin sure aggresjon. De finnes både blant kvinner og menn. Anonymkode: e2f03...618 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #44 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Alle mennesker har ikke samme verdi og kvalitet. Dessverre. Noen er narsissister og psykopater. Har personlighetsforstyrrelser og er likegyldige onde og samvittighetsløse. Harmoniske mennesker holder sammen livet ut og bytter ikke ut sine partnere som noen klesplagg eller ting de er lei av. Eller mobber og skaper drama rundt seg. Slike individer passer best som single, men de leter alltid etter et offer å plage livet av for å få ut sin sure aggresjon. De finnes både blant kvinner og menn. Anonymkode: e2f03...618 Ja, og i dette tilfellet tror jeg at TS bør prøve noen som ikke er av ypperste kvalitet. Det finnes også en del brukbart på andre klasse. Anonymkode: 6a8d0...e85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #45 Del Skrevet 12. januar Nowayback skrev (13 timer siden): Jeg får masse kommentarer på at jeg er skallet, bekreftelser på at det å være introvert, lav, dårlig jobb gjør meg mindre ansett hos damene. Det betyr ikke at jeg er et dårligere menneske sånn sett, men i det overfladiske samfunnet gjør det meg mindre verdt i datingsammenheng. Kvinner vil le høyere av vitsen som jeg forteller når det er en kjekk mann som forteller. Bra utseende gjør at vi tillegger positive egenskaper til den personen mye fortere. Jeg får for eks. hakeslepp av Emilie Nereng. Hun er så sjarmerende, søt og har et nydelig vesen. Spørsmålet er om hun egentlig har et nydeligere vesen enn andre, eller om det bare er utseende vi blir blendet av. Trist å høre at du får masse kommentarer på at du er skallet. Hvem sier dette til deg? Disse kommentarene skal du ta rennafart og drite i. Usympatiske mennesker eller mennesker som ikke får deg til å føle deg vel, ikke hig etter dem. Det finnes bedre damer der ute. Det eneste jeg kan tenke meg i dette tilfellet er at du shaver hele hue hvis du er skallet typ at du har skallede partier og ikke hele hodet. Bare for å gardere deg litt. Alt det andre må du bare godta. Det gjelder for kvinner også. Det kan være en sorg, men gjør ikke så mye hvis man klarer å bygge opp selvfølelsen og selvtilliten sin. Du ville jo mest sannsynlig selv oversett andre damer eller vurdert alt hun Emilie sier og gjør FORDI hun er av de typisk peneste. Akkurat dette er ikke bare en greie som menn opplever. Og jeg er ellers ikke interessert i en mann som bare dilter etter utseende og som jeg opplever setter meg i skyggen bare fordi han han ser ei pen dame. Hvis du synes det er vondt å leve i en overflatisk verden, kan du begynne å jobbe med selvfølelsen din, selvrespekten din og din egen overflatiskhet. Som oftest går uansett overflatiskheten ned når man blir tryggere i seg selv. Det er noe med at idoliseringen av andre forsvinner, også når det gjelder det motsatte kjønn, og man ser "klarere". Anonymkode: 23ee6...bee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #46 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (På 10.1.2025 den 0.48): Lavere kvalitet faktisk... huff. Trives som singel kjenner jeg, hvis man skal bli stemplet som dårlig materiale. Tror han egentlig mener overvekt. Kvalitet blir feil ord å bruke. Anonymkode: ad8c7...cca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #47 Del Skrevet 12. januar Nowayback skrev (22 timer siden): Jeg får masse kommentarer på at jeg er skallet, bekreftelser på at det å være introvert, lav, dårlig jobb gjør meg mindre ansett hos damene. Det betyr ikke at jeg er et dårligere menneske sånn sett, men i det overfladiske samfunnet gjør det meg mindre verdt i datingsammenheng. Kvinner vil le høyere av vitsen som jeg forteller når det er en kjekk mann som forteller. Bra utseende gjør at vi tillegger positive egenskaper til den personen mye fortere. Jeg får for eks. hakeslepp av Emilie Nereng. Hun er så sjarmerende, søt og har et nydelig vesen. Spørsmålet er om hun egentlig har et nydeligere vesen enn andre, eller om det bare er utseende vi blir blendet av. Dette er spot on. Kvinner sier alltid det er det indre som teller. Men selv mindre attraktive kvinner kan velge blant mange menn som ser bedre ut en dem. Menn blir desperate, og de mindre pene blir taperne. Sånn er det. Om du er skallet, så må du regne med å få damer som er overvektige etc. Jeg er veldig lav, og jeg har kun sjangs på damer fra asia. Anonymkode: ad8c7...cca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #48 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (På 10.1.2025 den 16.01): Debatten om kjæreste er blitt helt noldus. Nivå. Liga. Ta til takke med Lavere kvalitet. Herregud. Det normale kalles å FORELSKE seg. Det er ikke et jævla hierarki. Hvis man velger noen og tenker at man har valgt noen av såkalt lavere kvalitet eller man mener man har senket kravene ved sitt valg, så bør man være singel. Æsj. Tenk å tenke sånn om kjæresten sin. Anonymkode: 23ee6...bee ja! man trenger jo ikke kjæreste når man er så sykt flink med å sette seg selv på en pidestall, spør du meg. Anonymkode: 04924...d3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #49 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette er spot on. Kvinner sier alltid det er det indre som teller. Men selv mindre attraktive kvinner kan velge blant mange menn som ser bedre ut en dem. Menn blir desperate, og de mindre pene blir taperne. Sånn er det. Om du er skallet, så må du regne med å få damer som er overvektige etc. Jeg er veldig lav, og jeg har kun sjangs på damer fra asia. Anonymkode: ad8c7...cca hør her din fjott. Hvis det indre er bra så er det utenpå bra også. hvis energien til personen er bra så "forskjønnes" personen MANGE hakk. det er ingen som vil ha ræva energi rundt seg. det er tungt, slitsomt og kjedelig. Anonymkode: 04924...d3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 12. januar #50 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Dette er spot on. Kvinner sier alltid det er det indre som teller. Men selv mindre attraktive kvinner kan velge blant mange menn som ser bedre ut en dem. Menn blir desperate, og de mindre pene blir taperne. Sånn er det. Om du er skallet, så må du regne med å få damer som er overvektige etc. Jeg er veldig lav, og jeg har kun sjangs på damer fra asia. Anonymkode: ad8c7...cca Kvinner er veldig forskjellige og er ikke gruppe der alle er samstemte 😌 Jeg kan uttale meg på vegne av hva jeg tenker, mener og føler. Jeg kan ikke uttale meg på vegne av alle kvinner. Jeg vet at det er en del kvinner som er veldig opphengt i høyden på mannen, men for meg så spiller det ingen rolle og jeg har datet menn i forskjellige høyder. Det viktigste er at du har en god energi og at vi har det fint sammen 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 12. januar #51 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): hør her din fjott. Hvis det indre er bra så er det utenpå bra også. hvis energien til personen er bra så "forskjønnes" personen MANGE hakk. det er ingen som vil ha ræva energi rundt seg. det er tungt, slitsomt og kjedelig. Anonymkode: 04924...d3f Veldig enig med deg 😊 dårlig energi er bare slitsomt. Å høre på noen klage, som er bitter og sur.. uff.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #52 Del Skrevet 12. januar Blått skrev (20 minutter siden): Veldig enig med deg 😊 dårlig energi er bare slitsomt. Å høre på noen klage, som er bitter og sur.. uff.. Bitter og sur er uutholdelig. Ingen menn vil ha bitre og sure damer heller. Damer vil også ha blide og imøtekommende menn, det er ikke en spesifikk preferanse som menn har. Anonymkode: 23ee6...bee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 12. januar #53 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bitter og sur er uutholdelig. Ingen menn vil ha bitre og sure damer heller. Damer vil også ha blide og imøtekommende menn, det er ikke en spesifikk preferanse som menn har. Anonymkode: 23ee6...bee Helt enig med deg 😊🥰 man ønsker positiv energi! Vi (menn og kvinner) trekkes ofte mot mennesker som har positiv og god energi, flott energi. Nå er det lenge siden jeg var på byen sist, men om jeg var i godt humør så tiltrakk jeg meg folk, men i dårlig humør så var det knapt noen som snakket til meg 🙈 det er jo helt naturlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #54 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Dette er spot on. Kvinner sier alltid det er det indre som teller. Men selv mindre attraktive kvinner kan velge blant mange menn som ser bedre ut en dem. Menn blir desperate, og de mindre pene blir taperne. Sånn er det. Om du er skallet, så må du regne med å få damer som er overvektige etc. Jeg er veldig lav, og jeg har kun sjangs på damer fra asia. Anonymkode: ad8c7...cca Nei det kan vi virkelig ikke. Anonymkode: e6147...c30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå