Gå til innhold

Ulike verdier i et forhold, kan det fungere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei. Forstår ikke du at en proteststemme i USA kan medføre at krapyler i USA som Trump vinner? Det er noe med å tenke strategisk og langsiktig. Hva tenker du da?

Anonymkode: 26e9c...728

Jeg tenker at dette dessverre er demokratiets pris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Mr X skrev (1 minutt siden):

Jeg tenker at dette dessverre er demokratiets pris

Smarte folk (aka kvinner) analyserer i forhold til konsekvenser, er du ikke enig? Og alternativet, diktaturet, er verre. Enig?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Beste innlegget i tråden.

Dessverre trur mange at å forklare noe er det samme som å støtte det. Det frustrerer meg at folk trur jeg støtter Trump når jeg sier jeg forstår hvorfor han vant.

Anonymkode: f41fb...132

Anti-wokes "forklaring" på hvorfor Trump vant er føleri. De har ingen andre forklaringer enn woke, noe som er platt og ikke engang en kvart forklaring. De som formidler forklaringer på valget snakker ofte enten bare om høyrevridning og radikalisering eller om woke. Norsk allmenn forståelse av amerikanske forhold og politikk er stusselig. Blir flau hver gang en lesserwisser åpner munnen og skal "forklare" og de sier de "skjønner". Nei. Dere har bare kjøpt en platt versjon fordi det passer med deres egne følelser.

Anonymkode: 6262b...1f8

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Anti-wokes "forklaring" på hvorfor Trump vant er føleri. De har ingen andre forklaringer enn woke, noe som er platt og ikke engang en kvart forklaring. De som formidler forklaringer på valget snakker ofte enten bare om høyrevridning og radikalisering eller om woke. Norsk allmenn forståelse av amerikanske forhold og politikk er stusselig. Blir flau hver gang en lesserwisser åpner munnen og skal "forklare" og de sier de "skjønner". Nei. Dere har bare kjøpt en platt versjon fordi det passer med deres egne følelser.

Vel, dere får nå bare vente og se hva/ hvem hvem Trump kaster under bussen først. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Smarte folk (aka kvinner) analyserer i forhold til konsekvenser, er du ikke enig? Og alternativet, diktaturet, er verre. Enig?

Alternativet til Harris er et diktatur? 🤣

Nå har diktaturet vunnet, så vi får se om du her rett. Jeg vedder alt jeg eier og har på at du tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ikke sitér meg og kall meg for anti-woke, er du snill. Det er jeg på ingen måte. Det eneste som er flauere enn woke er anti-woke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Alternativet til Harris er et diktatur? 🤣

Nå har diktaturet vunnet, så vi får se om du her rett. Jeg vedder alt jeg eier og har på at du tar feil.

Hell og lykke. Min personlige spådom er at om fire år, dersom Trump ikke har lykkes med å innføre diktatur ala Russland, eller utløst tredje verdenskrig , er en kommunistisk revolusjon (omtrent  som  den russiske). Bare hell og lykke. Jeg er selv halvsmart middelklasse  og vil klare meg. Verre for de som er naive nok til å la seg lure av ytre høyre/Trump.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tipper dette ikke går i lengden.
En annen ting som er fasinerende i dette er at det er så mange menn som digger Trump.

Blir flau på vegne av mitt eget kjønn.

Anonymkode: 0850f...4dd

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...