AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Del Skrevet 19 timer siden En lite spørsmål - vi rennes ned av reklame om å bruke treverk i sleiver, øser mm for ikke å spre mikroplast til natur og oss mennesker. Men hva da med dildoer av plast, burde de vært erstattet av en spikket versjon i tre? Hva tror dere, marked ? Anonymkode: af30d...bf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (54 minutter siden): En lite spørsmål - vi rennes ned av reklame om å bruke treverk i sleiver, øser mm for ikke å spre mikroplast til natur og oss mennesker. Men hva da med dildoer av plast, burde de vært erstattet av en spikket versjon i tre? Hva tror dere, marked ? Anonymkode: af30d...bf2 For hardt materiale etter min smak. TPE er min favoritt. Det føles veldig naturlig og bra. PVC eller silikon kan ikke sammenlignes i forhold syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Del Skrevet 18 timer siden Er nok ett meget smalt marked for sexleketøy i treverk. Anonymkode: f5686...e09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er nok ett meget smalt marked for sexleketøy i treverk. Anonymkode: f5686...e09 Vet nå ikke det. Det er sikkert det damene i MDG bruker. Anonymkode: 2cdde...0e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blaffen Skrevet 17 timer siden #5 Del Skrevet 17 timer siden Det finnes, selvfølgelig. Holzdildo lager dildoer i tresorten ask, skjæres ut, poleres, oljes og vokses. Har aldri eid/sett/prøvd en så jeg aner ikke om de faktisk er ment å brukes eller om det er pyntegjenstander. Jeg er ikke en gang sikker på om 'holzdildo' er noe annet enn det tyske ordet for 'tredildo'.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #6 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Vet nå ikke det. Det er sikkert det damene i MDG bruker. Anonymkode: 2cdde...0e4 Neppe. De vil nok ikke hugge ned regnskogen. Anonymkode: 9e840...5e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #7 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Vet nå ikke det. Det er sikkert det damene i MDG bruker. Anonymkode: 2cdde...0e4 Frukt og grønt, vel? Anonymkode: a520d...04f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #8 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Er nok ett meget smalt marked for sexleketøy i treverk. Anonymkode: f5686...e09 Det burde være i kvinners interesse å ikke kjøre en plastbit inn og ut av sine hull. Det er neppe bra for kroppen mtp mikroplast. Anonymkode: 3884b...94a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 16 timer siden #9 Del Skrevet 16 timer siden Hvorfor ikke bare gå for glass? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #10 Del Skrevet 16 timer siden Macro skrev (Akkurat nå): Hvorfor ikke bare gå for glass? Da er en jo på nivå dildator. Dette er high end. Anonymkode: 3884b...94a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tummy Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden Dildo i tre. søk opp Sarah i TikTok hennes navn barefoot.wood.art en tysk dame som dreier kvalitets (verktøy) Veldig lekre produkter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå