AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Men jeg har hatt på sånn landesperre slik at kortet ikke kan brukes utenfor Skandinavia så da tenker jeg kanskje det er derfor jeg ikke har blitt trukket enda. Men som sagt jeg er ikke helt sikker på om jeg skrev inn heller eller om jeg avbrøt i siste liten. Men jeg orker virkelig ikke å få nytt bankkort. Vil ikke ha noe kommenterer på hvorfor og at jeg er lat fordi jeg bare orker ikke det.. Men hvis jeg nå noen år etter fjerner landesperren er jeg trygg fra å få kortet brukt av de som eventuelt fikk bankopplysningene nå da? Fordi de tar vel liksom ikke vare på bankopplysningene i flere år (2-4år) og prøver på nytt og på nytt på samme? Og de får ikke beskjed at jeg har fjernet? Anonymkode: 02a4e...103 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men hvis jeg nå noen år etter fjerner landesperren er jeg trygg fra å få kortet brukt av de som eventuelt fikk bankopplysningene nå da? Fordi de tar vel liksom ikke vare på bankopplysningene i flere år (2-4år) og prøver på nytt og på nytt på samme? Og de får ikke beskjed at jeg har fjernet? Anonymkode: 02a4e...103 Kortinformasjon på avveie kan havne i databaser tilgjengelig for mange. Sperr kortet og få deg et nytt. Anonymkode: 5fb8d...05c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Noen år siden? Kortet er vel uansett ikke gyldig lenger nå….? Anonymkode: 0391b...856 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Noen år siden? Kortet er vel uansett ikke gyldig lenger nå….? Anonymkode: 0391b...856 Skulle nettopp skrive det samme, TS bør jo uansett ha fått nytt kort nå. Mulig med samme nummer og kode, men den tresifrede koden bakpå er i hvert fall en annen. Anonymkode: 334c0...f32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå