AnonymBruker Skrevet 10. januar #21 Del Skrevet 10. januar bullehurk skrev (10 timer siden): Bruker å bli det med moden dame/ung mann. Beste og heteste sexen, kos deg og nyt ! 🤩 100% enig!! Må oppleves for å kunne forstås. k 50 med ung elsker Anonymkode: 4106d...430 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #22 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 19.08): Var du i et dårlig forhold eller møtte du en dame du syns var attraktiv og hadde god kjemi med? Angrer du? Anonymkode: 10b80...c06 Jeg var i et forhold der jeg og mannen ikke hadde noe annet enn vennskap. Jeg ønsket veldig at vi skulle være kjærester. Han avviste meg gang på gang. Jeg spurte om vi kunne ha et åpent forhold, noe han ikke ønsket. Jeg sa jeg trengte nærhet, ikke nødvendigvis sex, men etter flere år uten så har man jammen lyst på det også. Jeg ønsket ikke ødelegge familien, ødelegge for datter, jeg anså oss som et sånn sett solid par, der vi var gode venner og det var ikke noe vold eller andre ting som gjorde at vi ikke skulle kunne fortsette å være gift. Men jeg traff en annen mann etter 7 år som jeg ble veldig forelsket i. Så da ba jeg om separasjon og skilsmisse. Først da ønsket han å prøve igjen, men da var jeg så ferdig. Så når det kom som et sjokk på han hadde jo jeg hatt flere år på meg å komme over han. Jeg var nemlig veldig glad i eksmannen min. Har aldri angret. Nå er det 5.5 år siden, vi er gift og har fått 2 gutter sammen. Mannen min stiller opp for mitt første barn 100%. Anonymkode: 570e3...c4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 11. januar #23 Del Skrevet 11. januar Hva fikk deg til å velge elskerinne? Humøret og humoren uten tvil.. men også at dem ikke tok seg selv så høytydelig, og ser det positive i det meste. De prater om seksualitet og ønsker uten å føle seg flau. Da spiller utseende, erfaring og alder ingen rolle, så lenge de har et feminimt utrykk🥰 Kvinner som påstår de ikke har hatt sex på så og så lenge, det takler ikke omsorgshjertet mitt.. Så det har blitt endel "Kåtsara`er" med årene, men bare fordi jeg er en "Grahoinn"😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #24 Del Skrevet 11. januar Bamseklemmer skrev (4 minutter siden): Hva fikk deg til å velge elskerinne? Humøret og humoren uten tvil.. men også at dem ikke tok seg selv så høytydelig, og ser det positive i det meste. De prater om seksualitet og ønsker uten å føle seg flau. Da spiller utseende, erfaring og alder ingen rolle, så lenge de har et feminimt utrykk🥰 Kvinner som påstår de ikke har hatt sex på så og så lenge, det takler ikke omsorgshjertet mitt.. Så det har blitt endel "Kåtsara`er" med årene, men bare fordi jeg er en "Grahoinn"😅 Så ikke bare én affære, men flere... spesielt. Hvorfor ikke bare være singel? Anonymkode: 8b451...ad3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 11. januar #25 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så ikke bare én affære, men flere... spesielt. Hvorfor ikke bare være singel? Anonymkode: 8b451...ad3 Jeg elsker jo singeltilværelsen og har nesten aldri hatt det bedre.. Nytt vennskap er gull.. vi trenger ikke å være i forhold, for å kose oss på turer og ha seksuelle akrobatikk😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #26 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det har vel vært undersøkelser som viser det motsatte? Anonymkode: bbb5b...eac Skal man først risikere både hus og ekteskap så velger man jo ikke ei stygg ei, det skjønner vel alle.......og alle som har levd en stund ser rett forbi, jammen det det er o det indre som teller. Det kan være greit, men det må da være mulig og spandere noen kroner på det utvendige også. Anonymkode: c381b...a3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #27 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hva fikk meg til å velge elskerinne? Eh.. det er jo så enkelt som at en ung fysisk attraktive jente var interessert. Det er jo ikke andre kriterier. Man ligger jo ikke med damer som ser ut som kona eller værre. Det er jo poengløst. Anonymkode: ce459...9ed Håper ikke du har kone eller barn... Anonymkode: 2ddad...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #28 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skal man først risikere både hus og ekteskap så velger man jo ikke ei stygg ei, det skjønner vel alle.......og alle som har levd en stund ser rett forbi, jammen det det er o det indre som teller. Det kan være greit, men det må da være mulig og spandere noen kroner på det utvendige også. Anonymkode: c381b...a3d Og du ser ut som..... Anonymkode: 2ddad...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #29 Del Skrevet 11. januar Bamseklemmer skrev (51 minutter siden): Jeg elsker jo singeltilværelsen og har nesten aldri hatt det bedre.. Nytt vennskap er gull.. vi trenger ikke å være i forhold, for å kose oss på turer og ha seksuelle akrobatikk😆 Kose seg med en og flere elskerinner på tur? Så bra du er singel nå, om man må være utro og ha opptil flere partnere bør man avstå fra seriøse forhold. Anonymkode: 8b451...ad3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 11. januar #30 Del Skrevet 11. januar Liker at all oppsopet på KG samler seg på et sted,i tråder som dette. 0 poeng for vanlige folk å delta her. Bare å la disse menneskene få utfolde seg med fantasiene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 11. januar #31 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kose seg med en og flere elskerinner på tur? Så bra du er singel nå, om man må være utro og ha opptil flere partnere bør man avstå fra seriøse forhold. Anonymkode: 8b451...ad3 Ingen fare.. Jeg er tro med mine elskerinner.. De er fullstendig klar over det, for de har også samme innstilling. Men ja.. før jul var jeg på tur med to elskerinner, men det var jo avtalt🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #32 Del Skrevet 11. januar Bamseklemmer skrev (52 minutter siden): Ingen fare.. Jeg er tro med mine elskerinner.. De er fullstendig klar over det, for de har også samme innstilling. Men ja.. før jul var jeg på tur med to elskerinner, men det var jo avtalt🤗 Tro mot dem men ikke kona/samboer/kjæreste. 😂 Du skrev at du var singel, men nå er du plutselig i et forhold. Eller vet du ikke hva elskerinne betyr? Mener du kanskje fwb? Anbefaler deg å lese TS sitt spørsmål før du svarer. Anonymkode: 8b451...ad3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #33 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Håper ikke du har kone eller barn... Anonymkode: 2ddad...fad Har kone og to barn. Hun har ikke noe problem med at jeg har et bra sexliv. Jeg aner et snev av bitter gammel kvinne i kommentaren din. Anonymkode: ce459...9ed 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #34 Del Skrevet 11. januar Påkrevd skrev (13 timer siden): Jeg sa heller ikke at dere ikke hadde sex (og det var sikkert både godt og ofte) men at deres individuelle behov ikke nødvendigvis var en perfect match. Et enkelt frimerke fungerer utmerket til å sende brev, men er man frimerkesamler, gjør det ikke susen. Høres ut som han passer bedre med noen som aksepterer, eller er «filatelist» selv. Jeg kunne aldri gått inn i et langvarig forhold der vårt sexliv ikke inkluderer andre, men jeg har ihvertfall vett nok til å avklare sånt på forhånd. Vel, forholdet hadde vart i 15 år før han plutselig skulle pule andre igjen, så … Min sex drive er større enn hans, for min del har jeg fortsatt masse god sex jeg, men med to andre i stede for han. Anonymkode: 6af58...b0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #35 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Håper ikke du har kone eller barn... Anonymkode: 2ddad...fad Det gir ingen mening at du håper på dette. Anonymkode: f336a...e84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #36 Del Skrevet 11. januar En mann velger ikke sin elskerinne, han tar det han får. Som regel er dette flaks, «rett tid og sted» Og at undersøkelser viser at elskerinner er styggere enn kona, er kun konenes ønsketenkning. Anonymkode: ea554...4d8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #37 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): En mann velger ikke sin elskerinne, han tar det han får. Som regel er dette flaks, «rett tid og sted» Og at undersøkelser viser at elskerinner er styggere enn kona, er kun konenes ønsketenkning. Anonymkode: ea554...4d8 Ja dette tror jeg stemmer. Jeg har vært elskerinne for en gift mann som hadde vært på leting en stund for å si det sånn. Da jeg senere bestemte meg for å oppgradere og skaffe meg en ny elsker hadde jeg flere hundre menn å velge mellom. k51 Anonymkode: 4106d...430 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #38 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 19.08): Var du i et dårlig forhold eller møtte du en dame du syns var attraktiv og hadde god kjemi med? Angrer du? Anonymkode: 10b80...c06 Ekteskapet er bra,med mye kjærlighet, men pga sykdom er det ingen sex, så ikke en elskerinne, men rett å slett en pulevenninne Anonymkode: 1e29a...5da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #39 Del Skrevet 12. januar Hvordan får dere tid til å treffe elskerinnen? Hvilke unnskyldninger bruker dere? Anonymkode: 7925c...d43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå