AnonymBruker Skrevet 9. januar #1 Del Skrevet 9. januar Var du i et dårlig forhold eller møtte du en dame du syns var attraktiv og hadde god kjemi med? Angrer du? Anonymkode: 10b80...c06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #2 Del Skrevet 9. januar Vi hadde en dårlig periode og jeg kontaktet xkjæresten. Angrer absolutt ikke! Anonymkode: e61af...ba2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #3 Del Skrevet 10. januar Hva fikk meg til å velge elskerinne? Eh.. det er jo så enkelt som at en ung fysisk attraktive jente var interessert. Det er jo ikke andre kriterier. Man ligger jo ikke med damer som ser ut som kona eller værre. Det er jo poengløst. Anonymkode: ce459...9ed 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #4 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Man ligger jo ikke med damer som ser ut som kona eller værre. Det er jo poengløst. Det har vel vært undersøkelser som viser det motsatte? Anonymkode: bbb5b...eac 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #5 Del Skrevet 10. januar Mer puling. Såre enkelt. Anonymkode: f336a...e84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #6 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hva fikk meg til å velge elskerinne? Eh.. det er jo så enkelt som at en ung fysisk attraktive jente var interessert. Det er jo ikke andre kriterier. Man ligger jo ikke med damer som ser ut som kona eller værre. Det er jo poengløst. Anonymkode: ce459...9ed Samme her, bare at det var het moden sensuell kvinne som også var gift og "sulteforet". Godt med ei som er i samme situasjon, da blir det mindre styr. Hun hadde en fantastisk erotisk utstråling, og jeg angrer ikke. AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Det har vel vært undersøkelser som viser det motsatte? Anonymkode: bbb5b...eac Javel, det er helt ubegipelig for meg å skjønne. Men men.... alle er vi ikke like. Anonymkode: 05fd5...dca 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #7 Del Skrevet 10. januar Han valgte meg fordi jeg er eldre og veldig seksuell med nøyaktig samme seksuelle preferanser vi vil ha. Sammen er vi eksplosive! Har hatt en uprøvd fantasi om det i et langt forhold som endte og nå lever han det ut. Det er hele 16 års forskjell. Han er 31. Det tenner han enormt. Han kan få hvem som helst. Vi er fast bestemt begge to at dette er kun lek og gøy for en periode. Anbefales! Anonymkode: 0b3d9...f52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 10. januar #8 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (19 minutter siden): . Sammen er vi eksplosive! Bruker å bli det med moden dame/ung mann. Beste og heteste sexen, kos deg og nyt ! 🤩 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #9 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva fikk meg til å velge elskerinne? Eh.. det er jo så enkelt som at en ung fysisk attraktive jente var interessert. Det er jo ikke andre kriterier. Man ligger jo ikke med damer som ser ut som kona eller værre. Det er jo poengløst. Anonymkode: ce459...9ed Jeg var elskerinne til en mann som hadde ei kone som så bedre ut enn meg, og var yngre enn vei. Holdt på noen år og det var jeg som avsluttet Anonymkode: 02012...f6d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #10 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg var elskerinne til en mann som hadde ei kone som så bedre ut enn meg, og var yngre enn vei. Holdt på noen år og det var jeg som avsluttet Anonymkode: 02012...f6d Yngre enn meg Anonymkode: 02012...f6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #11 Del Skrevet 10. januar Jeg er blitt elskerinne til en som er i ett dårlig forhold, med ei som er mye yngre enn meg. Hans preferanse er egentlig MILF og vi har meget lik seksuell kjemi. Vi er «som skapt for hverandre» på det seksuelle planet, og jeg er glad i han/han i meg. Det blir nok dessverre aldri noe annet enn het sex og fine turer sammen, men vi storkoser oss begge to, så får livet bestemme! Min kommende eksmann var utro i 40 års krisa. Hvem aner hvorfor. Bare behov for å pule enda flere (han har da pult nok før vi ble et par, men … ja). Anonymkode: 6af58...b0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #12 Del Skrevet 10. januar Kunne aldri har vært utro. Det er for mennesker uten karakter og klasse. Bøss med alvorlig karakterbrist kaller jeg slike mennesker. Anonymkode: f533b...c82 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #13 Del Skrevet 10. januar Jeg har slitt med dårlig sexlyst i årevis og da ønsket mannen min å skaffe seg en elskerinne. Jeg tenkte over det, men fant ut at da får han faktisk heller ødelegge kjernefamilien. Det føltes kvalmt, ekkelt og utrolig kaldt at han skulle ut og pule andre damer. Og sikkert dra med seg både klamydia og gonoré hjem, og kanskje ende opp med et utenomekteskapelig halvsøsken til barna våre også. Nei takk. Da får han heller gjøre barna våre til skilsmissebarn med alt det negative som medfølger, dersom han ikke kan leve i vennskapelig samarbeid til de har flyttet ut. Nå har jeg hatt pliktsex i ti år pg det holder, samtidig som jeg har vasket, veiledet og ryddet opp etter ham i tjue (tro hvorfor man mistet sexlysten i utgangspunktet...). Anonymkode: 5d092...665 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 10. januar #14 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Min kommende eksmann var utro i 40 års krisa. Hvem aner hvorfor. Bare behov for å pule enda flere (han har da pult nok før vi ble et par, men … ja). Anonymkode: 6af58...b0d Ikke for å unnskylde utroskap, men «å ha pult nok tidligere» blir litt feil måte å se det på. Man har sine behov, både fysisk, emosjonelt og seksuelt. At jeg har spist mye grønnsaker i ungdommen, betyr ikke at behovet er borte for resten av livet. Mine seksuelle behov likeså. At egne behov sammenfaller med partner er dog ikke noe man kan ta for gitt, dessverre. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #15 Del Skrevet 10. januar Påkrevd skrev (2 timer siden): Ikke for å unnskylde utroskap, men «å ha pult nok tidligere» blir litt feil måte å se det på. Man har sine behov, både fysisk, emosjonelt og seksuelt. At jeg har spist mye grønnsaker i ungdommen, betyr ikke at behovet er borte for resten av livet. Mine seksuelle behov likeså. At egne behov sammenfaller med partner er dog ikke noe man kan ta for gitt, dessverre. Jeg sa ikke at vi ikke hadde sex, vi hadde masse sex. Bra sex. Hans egne ord. Det var ikke derfor, men han ville ha andre i tillegg Anonymkode: 6af58...b0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #16 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 19.08): Var du i et dårlig forhold eller møtte du en dame du syns var attraktiv og hadde god kjemi med? Angrer du? Anonymkode: 10b80...c06 Hun nekta meg sex. Kastet henne selvfølgelig på dør etterhvert, men før det fant jeg en dame som ville ha meg. Anonymkode: df1ad...d53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 10. januar #17 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg sa ikke at vi ikke hadde sex, vi hadde masse sex. Bra sex. Hans egne ord. Det var ikke derfor, men han ville ha andre i tillegg Anonymkode: 6af58...b0d Jeg sa heller ikke at dere ikke hadde sex (og det var sikkert både godt og ofte) men at deres individuelle behov ikke nødvendigvis var en perfect match. Et enkelt frimerke fungerer utmerket til å sende brev, men er man frimerkesamler, gjør det ikke susen. Høres ut som han passer bedre med noen som aksepterer, eller er «filatelist» selv. Jeg kunne aldri gått inn i et langvarig forhold der vårt sexliv ikke inkluderer andre, men jeg har ihvertfall vett nok til å avklare sånt på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #18 Del Skrevet 10. januar Påkrevd skrev (16 minutter siden): Jeg sa heller ikke at dere ikke hadde sex (og det var sikkert både godt og ofte) men at deres individuelle behov ikke nødvendigvis var en perfect match. Et enkelt frimerke fungerer utmerket til å sende brev, men er man frimerkesamler, gjør det ikke susen. Høres ut som han passer bedre med noen som aksepterer, eller er «filatelist» selv. Jeg kunne aldri gått inn i et langvarig forhold der vårt sexliv ikke inkluderer andre, men jeg har ihvertfall vett nok til å avklare sånt på forhånd. Kan ikke kalle det et forhold om det er mange folk involvert egt Anonymkode: be8ef...4a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 10. januar #19 Del Skrevet 10. januar Tenkte? Vel tenke er vel ikke det menn gjør når de er utro, de får en sjanse og tar den. Det er vel fokuset hos menn når de er utro. Kvinner derimot har som oftest en mann som ikke ser henne lenger og de mangler det å bli verdsatt og er i et forhold hvor de ikke lenger mannen får henne til å føle seg som den dronningen hun burde føle seg. Kvinner må føle at de er verdt noe for sin mann, noe som selvsagt også betyr at han må vise det, si det og få henne til å føle det. Dette skal ikke ta slutt selv om årene går. Menn har nok mye lavere terskel for å være utro enn kvinner og når en kvinne er utro så er det en mye mer alvorlig hendelse enn hos mannen. Kvinner styres mot utroskap av følelser, menn styres ikke mot utroskap, de gripes av et øyeblikks mulighet…. Slik er det ofte, men selvsagt ikke for alle. Så jeg dømmer ikke alle, kun hovedtrekk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 10. januar #20 Del Skrevet 10. januar (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan ikke kalle det et forhold om det er mange folk involvert egt Anonymkode: be8ef...4a5 Da definerer vi ordet forhold veldig forskjellig. Å begrense det til sex høres trist ut. Da kan aseksuelle aldri ha et forhold, eller de som av en eller annen grunn ikke vil/kan ha sex. Eller altså de som synes det er ok med flere. For meg er et forhold å bygge et liv sammen, det kan bestå av et felles hjem, en egen familie og hverandres familier, et nettverk, en måte å kommunisere på og dermed en tilhørighet man ikke har med andre. «kjærestesex» er absolutt med på å knytte det båndet, men i mine øyne forsterkes det ytterligere når man er åpne nok med hverandre til å ikke la sosiale normer stå i veien for naturlige lyster. Jeg har prøvd begge deler, og kan med hånden på hjertet si at parsexen har vært mer intim og relasjonsbyggende i avklarte «åpne» forhold. Ikke misforstå, mannen som diskuteres i denne tråden har vært utro. TS har på ingen måte godtatt hans sidesprang. Det er ødeleggende på alle mulige måter, så mine innlegg her er ikke et forsvar av hans handlinger. Endret 10. januar av Påkrevd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå