AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Del Skrevet 16 timer siden Jeg trenger et sted og bo, så må leie en leilighet eller hybel. I anonsene står det oppgit leie periode som et eller flere år. Betyr det at man må forplikte seg til å leie helle perioden? Eller at man ikke får leie mer en den oppgite perioden? Synes det er skumelt å forplikte meg til et helt år, før jeg vet om jeg trives. Anonymkode: 7a002...18c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 16 timer siden #2 Del Skrevet 16 timer siden Ja, det betyr at utleieren er ute etter noen som bor leier der minst ett år eler flere. Det fins leieuttakere som ikke skriver dette, men vil ha korttidsleie. Hvis du gjerne vil ha denne leiligheten, men ikke binde deg opp, kan du høre med utleier om det er mulig å ikke binde seg til et år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden Det ligger jo litt i ordet også da... leieKONTRAKT 😊 Er man usikker, så hører man med utleier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå