AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1 Del Skrevet 21 timer siden Noen som har/har hatt det? Hva var symptomene deres? Hvilken behandling fikk dere og hvordan har det gått? Anonymkode: 7bb87...713 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som har/har hatt det? Hva var symptomene deres? Hvilken behandling fikk dere og hvordan har det gått? Anonymkode: 7bb87...713 Hvorfor spør du om dette? Person med massiv helseangst? Derfor du spør? Anonymkode: f2a92...4d3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor spør du om dette? Person med massiv helseangst? Derfor du spør? Anonymkode: f2a92...4d3 Fordi legen min mistenker at jeg kan ha det, har tatt blodprøver og skal henvises til utredning. Anonymkode: 7bb87...713 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvorfor spør du om dette? Person med massiv helseangst? Derfor du spør? Anonymkode: f2a92...4d3 🤣Hilsen pshychoooo Anonymkode: e02b3...0b0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi legen min mistenker at jeg kan ha det, har tatt blodprøver og skal henvises til utredning. Anonymkode: 7bb87...713 Man tar ikke prøver og mistenker og sender pasienten hjem, eller til kvinneguiden, med en slik diagnose. Da tar man nødvendige blodprøver på legekontoret, ser på svaret og legger pasienten inn, og behandling starter samme dag eller påfølgende dag. Anonymkode: f2a92...4d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Man tar ikke prøver og mistenker og sender pasienten hjem, eller til kvinneguiden, med en slik diagnose. Da tar man nødvendige blodprøver på legekontoret, ser på svaret og legger pasienten inn, og behandling starter samme dag eller påfølgende dag. Anonymkode: f2a92...4d3 Selvfølgelig har ikke legen sendt meg til kg. Jeg har tatt prøver på legekontoret, men får jo ikke svar på de mens jeg er der. Kan jo ikke få behandling før blodprøve svar foreligger. Herregud. Enten svarer du på spørsmålet mitt ellers holder du kjeft Anonymkode: 7bb87...713 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvorfor spør du om dette? Person med massiv helseangst? Derfor du spør? Anonymkode: f2a92...4d3 Hvorfor er du så ekkel mot ts? Gjør det godt inni hjertet ditt å være så guffen? Kan ikke folk få spørre om ting her inne uten å ha helseangst? Og skjønner du ikke at det et mulig med forskjellig praksis på de forskjellige legekontorene? Folk som deg gjør bare vondt værre, så kanskje du ikke behøver å svare på et helseforum! Anonymkode: e916b...582 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Jeg hadde forstørret lymfekjertler under den ene armen i noen mnd (uten å være syk) før jeg tok kontakt med legen, han sendte meg videre til mammografi, tok under en uke før jeg fikk time, da de tok bilder så de at jeg hadde flere hovne, så ble sendt rett på ultralyd for å ta prøve av den største. Viste seg å være aktive celler så fikk pakkeforløp videre til kreftavd, det gikk veldig fort. Kun et par dager minns jeg. Hun fant flere stor både under begge armene og i lyskene. Måtte operere ut den største for å sjekke hva det var, viste seg å ikke være kreft for min del. Men det var 2 tøffe uker der ting var tåkete, og jeg var veldig bekymret. Men ting gikk veldig kjapt fra de først "slo alarm" heldigvis. Anonymkode: c9820...680 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Ikke jeg, men familiemedlem, fikk hodgins lymfom(tror jeg det het). hadde en kul under ene armen. Sett tilbake så kan mindre energi, dårligere immunforsvar (flere runder med lungebetennelse) sees i forbindelse med at han var syk. Sendt for å ta biopsi, og da resultatene kom i gang var han raskt i gang med cellegift. Fortsatte så lenge hjerte tålte det, så var det stråling for å ta resten. Ble helt frisk, men mye fortere sliten enn før. Sliter også med lymfeødem i armen på den sida svulsten satt, men fungerer fint med lymfedrenasje med jevne mellomrom. han var litt over 60 da han ble syk. vet det er litt ulik alvorlighetsgrad om man er ung eller gammel når man får det. Anonymkode: 3e82e...941 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden Tusen takk til dere som har gitt meg ordentlige svar! 😍 Anonymkode: 7bb87...713 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25 minutter siden #11 Del Skrevet 25 minutter siden Ikke meg, men en venninne. Hun hadde hatt en vanlig vinterforkjølelse og ble aldri helt ferdig med den. Ingen symptomer utover det. 6 måneder med cellegift, og har vært kreftfri i snart 10 år nå. Anonymkode: c074c...837 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 minutter siden #12 Del Skrevet 12 minutter siden Min venninne hadde hogkins, den aggressive, men ikke kroniske varianten. Hun fikk cellegift som virker, og er nå 20 år etterpå frisk fra kreft. Hun fikk noen plager med utmattelse av cellegiften Anonymkode: aa7fe...3ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå