AnonymBruker Skrevet 15. januar #41 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 12.48): Selv har jeg opplevd dette helt siden vi ble sammen for over 20 år siden. Komme bakfra og tar rundt puppene. Holder meg hardt inntil seg og kna rumpa mi. Beføler meg i skrittet når jeg ikke har mulighet til å dytte ham unna. Og mye annet. Det skjer når vi er hjemme, men også andre steder når han tror at ingen andre registrerer det. I en full heis. Rulletrapp. Når vi sitter ved siden av hverandre på buss, tog eller fly. Når jeg står inntil ham mens han sitter, kommer gjerne hånda hans oppunder skjørtet. Også når det er andre til stede, både familie og venner. Mange flere eksempler finnes. Oppførselen hans har irritert meg i mange år. Jeg har snakket med ham om det mange ganger, og like mange ganger har han lovt å roe seg.Men etter ei stund har han fått tilbakefall, og så har det begynt igjen. Slitsomt. Det som er litt merkelig, er at jeg etter hvert har begynt å forvente at han skal tafse. De gangene det ikke skjer, blir jeg nesten skuffet. Og når han er borte på reise noen dager, har jeg tatt meg i å savne de ustyrlige hendene hans. Hva er det som har skjedd med meg? Er det andre som har opplevelser og erfaringer med tafsete menn? Hvordan har dere taklet det? Har reaksjonene deres endret seg med tiden? Anonymkode: af176...350 Herregud for et dumt innlegg... Anonymkode: d7f97...567 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #42 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (På 10.1.2025 den 20.53): Er du godt eller har samboer skal du finne deg i det. Hvis ikke har du det best singel. Anonymkode: 09ba8...444 Så det sier du 🙄 Anonymkode: 11a6d...f3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #43 Del Skrevet 15. januar Din mann er lik min eksmann. Vi hadde dessverre ulikt syn på hvor og når og ulikt kjærlighetsspråk der. Jeg liker det ikke. Syns det er komfortabelt og respektløst. En mann som styrker meg langs håret, holder kinnet mitt, kysser med på halsen, munnen, holder meg rundt livet og forteller meg noe. Ja takk. Berøring når ting er seksuelt ladet, pirring og når stemningen er riktig, ja absolutt. Min nåværende partner er mer lik meg og ting føles mer respektfullt ut. Min eksmann klarte aldri å forstå dette. Jeg klarer ikke å sette pris på å bli gnikka eller gnadd på puppene imens jeg legger på nytt sengetøy eller vasker huset. Anonymkode: 98032...108 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #44 Del Skrevet 15. januar Det må jo være helt opp til deg. Hvis du ikke synes det er greit, så gir du beskjed til mannen, og så slutter han. Spiller ingen rolle hva andre (inkludert han) måtte synes om det. Anonymkode: 26456...a37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå