AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Selv har jeg opplevd dette helt siden vi ble sammen for over 20 år siden. Komme bakfra og tar rundt puppene. Holder meg hardt inntil seg og kna rumpa mi. Beføler meg i skrittet når jeg ikke har mulighet til å dytte ham unna. Og mye annet. Det skjer når vi er hjemme, men også andre steder når han tror at ingen andre registrerer det. I en full heis. Rulletrapp. Når vi sitter ved siden av hverandre på buss, tog eller fly. Når jeg står inntil ham mens han sitter, kommer gjerne hånda hans oppunder skjørtet. Også når det er andre til stede, både familie og venner. Mange flere eksempler finnes. Oppførselen hans har irritert meg i mange år. Jeg har snakket med ham om det mange ganger, og like mange ganger har han lovt å roe seg.Men etter ei stund har han fått tilbakefall, og så har det begynt igjen. Slitsomt. Det som er litt merkelig, er at jeg etter hvert har begynt å forvente at han skal tafse. De gangene det ikke skjer, blir jeg nesten skuffet. Og når han er borte på reise noen dager, har jeg tatt meg i å savne de ustyrlige hendene hans. Hva er det som har skjedd med meg? Er det andre som har opplevelser og erfaringer med tafsete menn? Hvordan har dere taklet det? Har reaksjonene deres endret seg med tiden? Anonymkode: af176...350 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Hjemme: Keep it up. Alle andre steder så andre ser: Nei takk. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Tenk så trist om mannen ikke får tafse og klå. Anonymkode: 80546...069 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden Hjemme er det greit, men ikke på ute. Han kjenner sin besøksrett og kan de sosiale kodene. Anonymkode: 0f60c...a48 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Selv har jeg opplevd dette helt siden vi ble sammen for over 20 år siden. Komme bakfra og tar rundt puppene. Holder meg hardt inntil seg og kna rumpa mi. Beføler meg i skrittet når jeg ikke har mulighet til å dytte ham unna. Og mye annet. Det skjer når vi er hjemme, men også andre steder når han tror at ingen andre registrerer det. I en full heis. Rulletrapp. Når vi sitter ved siden av hverandre på buss, tog eller fly. Når jeg står inntil ham mens han sitter, kommer gjerne hånda hans oppunder skjørtet. Også når det er andre til stede, både familie og venner. Mange flere eksempler finnes. Oppførselen hans har irritert meg i mange år. Jeg har snakket med ham om det mange ganger, og like mange ganger har han lovt å roe seg.Men etter ei stund har han fått tilbakefall, og så har det begynt igjen. Slitsomt. Det som er litt merkelig, er at jeg etter hvert har begynt å forvente at han skal tafse. De gangene det ikke skjer, blir jeg nesten skuffet. Og når han er borte på reise noen dager, har jeg tatt meg i å savne de ustyrlige hendene hans. Hva er det som har skjedd med meg? Er det andre som har opplevelser og erfaringer med tafsete menn? Hvordan har dere taklet det? Har reaksjonene deres endret seg med tiden? Anonymkode: af176...350 Liker å bli tafset på, hilsen fame på.40+ Anonymkode: 1775b...773 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden Første setning tenkte jeg «kan være hot», men så….heis alene ja innimellom på smakfullt vis. Rulletrapp, med andre/familie i nærheten? WTF? Hadde ikke fortsatt den relasjonen. Asosialt opplegg. Men du liker det jo nå, så 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden Foretrekker mannfolk som ikke har "kroppskontakt" som kjærlighetsspråk av denne grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Del Skrevet 8 timer siden Damned if you do, damned if you don't. Menn kan ikke vinne uansett. Anonymkode: 608ca...be8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Del Skrevet 8 timer siden Du beskriver mannen min! Han elsker å tafse, vi krangler så mye om det, sier han skal slutte men kan fint gjøre det igjen. Synes det er så ille at det har gitt meg traumer!!! Synes det blir mye rett og slett! Skiller vi oss så er det kun pga dette! Anonymkode: 8a14b...aac 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 8 timer siden #10 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Damned if you do, damned if you don't. Menn kan ikke vinne uansett. Anonymkode: 608ca...be8 Nja. Akkurat her forstår jeg TS da. Altså, hos oss klår og tafser vi på hverandre hele tiden, men ikke nærvær av venner og familie. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #11 Del Skrevet 8 timer siden Når man ikke klarer å skille mellom når det passer seg og ikke passer seg blir det skikkelig turn off. De gangene det irriterer meg aller mest er når jeg hopper mellom kjøleskap og komfyr, er midt i middagslagingen og har ikke noe tid til å stoppe opp, da skal han klemme. Jeg blir gal, hater det. Vis heller at du er glad i meg ved p hjelpe meg. Anonymkode: 0a84f...750 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #12 Del Skrevet 8 timer siden Hva jeg tenker: Skulle ønske jeg var så tiltrekkende at mannen min ville klå på meg. Anonymkode: dfe0c...86d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #13 Del Skrevet 8 timer siden Hos mannen og meg er dette helt normalt. Vi liker det - men begge to har nærhet, kos og intimitet som kjærlighets språk. Vi føler oss elsket og ønsket. Vi står ikke nødvendigvis i full offentlighet og drar hånden ned i buksene på hverandre, men det skjer at vi kan klype hverandre i rumpa, klapse litt, le og tulle med det. Og det er slik vi liker det Vi har ikke sex midt på kahl johan liksom. Anonymkode: 3fe2f...3b7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #14 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva jeg tenker: Skulle ønske jeg var så tiltrekkende at mannen min ville klå på meg. Anonymkode: dfe0c...86d For mange menn er det å ha en kjæreste endelig noen å kunne få ta på, uten frykt for å bli hånet og gjort narr av. For noen blir det feil og for mye, for andre blir det for sjelden. Det er ikke bare enkelt å være mann heller. Som kg sier; prat sammen. Si ja og nei, og forklar, og forsøk å forstå, hverandre. Anonymkode: 80546...069 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #15 Del Skrevet 8 timer siden Det er ikke gøy å være den som avviser heller. Så husk å prat sammen, vær i forkant. Anonymkode: 80546...069 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #16 Del Skrevet 8 timer siden At han gjør det i offentligheten er jo ugreit. Men at din egen mann, din livspartner og store kjærlighet (antar jeg, hvorfor ellers skal man være sammen??) tar på deg skjønner jeg ikke hvordan kan være negativt? Jeg elsker at mannen min kommer og klemmer meg bakfra, klår litt under middagslagingen eller stryker meg på låret når vi kjører bil. Jeg gjør jo det samme, og elsker å være nær han. Hvis han ble ubekvem av at jeg tok på han hadde jeg tenkt at han ikke elsket meg og at det da ikke er noen grunn til å være sammen heller. Anonymkode: ded10...811 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 7 timer siden #17 Del Skrevet 7 timer siden Jeg hadde likt det innenfor visse rammer. Men hadde han/hun ikke godtatt disse rammene hadde jeg avsluttet relasjonen ganske greit. At noen tråkker over kommuniserte grenser er ALDRI greit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #18 Del Skrevet 5 timer siden Uff, jeg tafser på min mann. Klarer ikke la være, men han har aldri klaget, heldigvis. Han er mer elegant, strykende. K50 Anonymkode: 5c075...1f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #19 Del Skrevet 2 timer siden Jeg har en mann som tafser, klår, beføler, drar ned stringen min og lukter og slikker meg. Han klemmer meg også, kysser meg og kliner med meg. Det skjer i stua, kjøkkenet, badet, kjelleren, garasjen, bilen 😄 han er skjønn og herlig, verdens snilleste pappa og mann for meg, han kan snekre og stelle, han vasker opp, vasker huset, tar seg av barna osv osv. Jeg digger det, det er digg at han bare plutselig drar ned tøyet mitt og har så lyst på fitte, lukten og smaken av meg. Det er kjærlighet for meg. Offentlig også, men da litt bortgjemt i heis, bil osv og da er det tafsing og beføling men selvfølgelig ikke slikking og knull 😄 Så jeg tenker at det er en nydelig ting at han vil ha meg, for meg er det kjærlighet og det får han lov til å gjøre så mye han bare vil. Forhåpentligvis helt til vi er gamle og grå 😄 Anonymkode: 1e16a...53b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 2 timer siden #20 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Damned if you do, damned if you don't. Menn kan ikke vinne uansett. Anonymkode: 608ca...be8 Jo det kan menn så absolutt. Helt greit å tafse innen det som er greit for partner. Absolutt ikke greit å ignorere grenser partner setter og gjøre det på ekle og ubehagelige måter, som partner reagerer negativt på. Tafsing kan fint være pirrende og bli tatt som komplimenter og flørt, men selvfølgelig kun dersom man respekterer partners grenser og ikke gjør det på ubehagelige og uønskede måter. Dette handler om respekt for partner og å akseptere grenser. Alt innafor partners grenser er ok, men å gå over seksuelle grenser er aldri ok. Særdeles mange menn forstår forskjell på positiv og negativ tafsing. De som ikke respekterer partners grenser "taper" selvfølgelig, men de fleste menn klarer slikt. Er rent fordummende for menn å påstå at mennene ikke kan vinne. De fleste menn skjønner jo forskjell på tafsing partner liker og misliker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå