Lykkeognervøs Skrevet 9. januar #1 Del Skrevet 9. januar (endret) Var hos jordmor for noen dager siden i uke 37. Fikk registrert «6» under pres/leie. Tidligere har jeg bare hatt «hb» (hode bevegelig). noen som vet hva «6» står for under pres/leie? hun opplyste at hode var godt festet og han låg godt ned. Endret 9. januar av Lykkeognervøs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 9. januar #2 Del Skrevet 9. januar Hun har tegnet hvordan babyen ligger. Den ligger altså med hodet ned og ryggen mot venstre side (din høyre). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeognervøs Skrevet 9. januar Forfatter #3 Del Skrevet 9. januar Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #4 Del Skrevet 9. januar Fenomen skrev (45 minutter siden): Hun har tegnet hvordan babyen ligger. Den ligger altså med hodet ned og ryggen mot venstre side (din høyre). Ah, det gir mening. Jeg husker jeg stusset på et speilvendt 6-tall på helsekortet forrige gang. De andre 6-tallene var riktig vei. Anonymkode: 26765...079 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #5 Del Skrevet 9. januar Er det noe nytt de har begynt med? Aldri fått det (eller hb) på mine to helsekort før, jeg fødte i april 2022 og april 2024 😊 Anonymkode: a9951...666 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #6 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er det noe nytt de har begynt med? Aldri fått det (eller hb) på mine to helsekort før, jeg fødte i april 2022 og april 2024 😊 Anonymkode: a9951...666 Jeg fikk det i 2023 😊 Det står enten 6 eller HF i mitt. Anonymkode: 26765...079 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlternativX Skrevet 9. januar #7 Del Skrevet 9. januar Det er ikke noe nytt. Betyr at hodet ligger ned og at barnet ligger i 1. Stilling (rygg venstre) eller 2 stilling. Hvis de ikke har skrevet noe, har de sikkert ikke greid å kjenne leie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 9. januar #8 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er det noe nytt de har begynt med? Aldri fått det (eller hb) på mine to helsekort før, jeg fødte i april 2022 og april 2024 😊 Anonymkode: a9951...666 Jeg fikk det både i 2017 og 2020. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå