Gå til innhold

Viktig at mannen bruker godlukt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er litt sensitiv på kroppslukt og foretrekker parfyme og rene såpelukter. 

Anonymkode: 51d87...34e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Her tenker jeg at det nesten gjør meg litt sånn kåt at han bruker det… Men min bruker hverken deo, parfyme eller dusjsåpe. Lukter bare.. hud… æsj. Er det viktig for deg at mannen bruker godlukt?

Anonymkode: 3f734...313

Personlig foretrekker jeg ikke mange ulike, kunstige lukter (shampo, dusjsåpe, deo, aftershave). Det blir et sammensurium av ulike lukter som bare er ubehagelig.

Liker best når han ikke bruker parfyme/aftershave osv og gjerne en mild deo.

Anonymkode: c6e19...217

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Her tenker jeg at det nesten gjør meg litt sånn kåt at han bruker det… Men min bruker hverken deo, parfyme eller dusjsåpe. Lukter bare.. hud… æsj. Er det viktig for deg at mannen bruker godlukt?

Anonymkode: 3f734...313

JA. Parfyme god lukt er et must.  

Anonymkode: 6e966...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig at han IKKE gjør det. 

Og viktig med god hygiene - med parfymefrie produkter. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helst ikke. Jeg bare nyser av parfyme og godlukt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Elsker ulike lukter. 

Han bruker gode produkter, og balanserer det fint. 

Slik Gilette/axe/dobbel dusj takler jeg ikke. 

Anonymkode: efb31...f2e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Liker lukta av typen med og uten parfyme. Men jeg personlig liker menn som lukter digg parfyme. Skal gjerne henge igjen i rommet. Hvis noen lurte, ja, jeg foretrekker utenlandske menn 😅 

Anonymkode: cc703...df9

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg er litt sensitiv på kroppslukt og foretrekker parfyme og rene såpelukter. 

Anonymkode: 51d87...34e

Har ikke tall på hvor mange ganger damer har spurt meg på butikken,café etc hva slags parfyme jeg bruker, eller at jeg luktet godt. Men, det er en stor forskjell mellom en liten spray og folk som tømmer halve flaska på halsen…

Anonymkode: 998c4...cb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som regel lukter deo og såpe mer enn nok

Anonymkode: 0ade5...4ed

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ja, er ikke det vanlig å bruke det? En spray om morningen, ikke at man skal lukte parfymeri. 

Trodde helt ærlig at deo og parfyme hver morgen var endel av "alles" morgenrutiner 😳

Anonymkode: 7425c...857

Haha, der er vi 2. Trodde også dette var standard.

Jeg tar en dusj hver morgen, etterfulgt av deo og ett trykk på parfymeflaska😊

M36

Anonymkode: e344b...dfc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"God"lukt er et giftig brygg som ingen vet ingrediensene i, så for meg er det viktig at han ikke bruker det: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg blir syk av parfyme.

Jeg skjønner at folk vil dufter forførende for å lokke til seg menn/kvinner som tåler parfyme, men folk som bruker det for å dekke over at de ikke klarer/gidder å vaske seg, er bare ekkelt.

Skjønner heller ikke vits med å bruke parfyme på skole, legekontor, buss/tog og arbeidsplasser. Skal dere forføre folk på bussen? Tror dere at han lekre mannen i bussen som kjenner 15 forskjellige parfymelukter klarer å skille ut akkurat DIN parfyme og falle for deg pga den? Skjønner dere ikke at det blir dårlig luft på bussen og i klasserommet?

Anonymkode: 7bb6b...c4e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dusjsåpe og deo holder lenge. Er ikke glad i parfyme, lukter for sterkt og jeg får hodepine. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Godlukt..? Er det parfyme?

Anonymkode: 264e3...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Norske ungdommar brukar parfyme som aldri før. 
Men det som i utgangspunktet er ei god lukt, er ikkje like behageleg for alle. 
Fleire kan reagera når det er eit sammensurium av duftar i eit fullstappa klasserom. 
På Amalie Skram vidaregåande skole i Bergen har det gått så langt at lærarane måtte gripa inn. "
https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/tar-grep-etter-parfyme-eksplosjon-blant-unge/17106135/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg blir syk av parfyme.

Jeg skjønner at folk vil dufter forførende for å lokke til seg menn/kvinner som tåler parfyme, men folk som bruker det for å dekke over at de ikke klarer/gidder å vaske seg, er bare ekkelt.

Skjønner heller ikke vits med å bruke parfyme på skole, legekontor, buss/tog og arbeidsplasser. Skal dere forføre folk på bussen? Tror dere at han lekre mannen i bussen som kjenner 15 forskjellige parfymelukter klarer å skille ut akkurat DIN parfyme og falle for deg pga den? Skjønner dere ikke at det blir dårlig luft på bussen og i klasserommet?

Anonymkode: 7bb6b...c4e

Jeg bruker ikke og har aldri brukt parfyme for å forføre noen….Jeg dusjer og bruker en sprøyt før jeg går ut døra. Det er mer automatikk etter 30+ års bruk. Har bekjente som sliter med hodepine og godlukt. Det er jeg selvsagt bevisst på når jeg drar på besøk.

Anonymkode: 998c4...cb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Nei, helst ikke. Holder i massevis at han lukter ren kropp. Parfyme er helt unødvendig og egentlig bare plagsomt.

Anonymkode: dde55...9ab

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, tvert imot er det viktig at han ikke gjør det. Jeg kan ikke fordra parfyme og såkalt "godlukt". 

Anonymkode: a8255...10b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mannen min brukte parfyme i starten da vi møttes. Men jeg tåler ikke lukter spesielt godt pga astma. Så jeg ble tett i pusten hver gang vi møttes. Når jeg forklarte han dette, så sluttet han. Og jeg er så utrolig glad for det!! For ikke bare får jeg puste, men han har en utrolig god kroppslukt å naturell som gjør meg helt ør ❤️

Anonymkode: 227a6...3d5

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, ikke veldig viktig, liker først og fremst lukten av huden hans. Men har har én "signatur-parfyme" han har brukt siden vi møttes, og jeg liker at han bruker den. Den minner om da vi var unge og nyforelska 🥰

Anonymkode: 557d2...208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...