Gå til innhold

Pakke fra Posten forsvunnet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei
Jeg hadde bestilt en pakke. Tilfeldigvis gikk jeg ut akkurat idet postbilen kjørte fra blokka jeg bor i, jeg sjekket postkassen, og det var ingen pakke der. Så jeg tenkte den kommer sikkert i morgen. Men noen minutter senere får jeg varsel om at pakken er levert i postkassen min. Den var jo ikke der, jeg tittet også inn i alle de andre postkassene i blokka uten å se pakken. Så den er ikke lagt i feil postkasse, eller i så fall må det være i postkassen til en annen blokk enn den jeg bor i. Jeg har kontaktet Posten som skulle undersøke dette, de sa at hvis det går tre virkedager uten at jeg hører fra de så må jeg ta kontakt på nytt. Nå har det straks gått tre virkedager og jeg skjønner ikke hva som har skjedd. Har også lagt ut i gruppe på FB om at at den som eventuelt har fått pakken i sin postkasse tar kontakt med meg, men ingen har tatt kontakt.
Noen som har opplevd at pakker bare forsvinner? Jeg har bestilt mye opp gjennom årene til denne adressen, og det har aldri vært noe problem. Dette er selvsagt ikke et stort problem egentlig, men irriterende, spesielt siden det jeg bestilte ikke lenger er på tilbud og jeg trenger det. Kjipt å måtte betale full pris når jeg bestilte på tilbud.

Anonymkode: dd88c...516

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har du sjekket med post i butikk der du bor for å se om den er levert inn der? Ta med kollinummer å be dem om å søke den opp. 

Anonymkode: 407e3...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hos meg har flere pakker forsvunnet, tror ikke det er så uvanlig. Fryktelig irriterende da.

Anonymkode: 40def...d40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjedde med meg i Januar i fjor også, satt og ventet på pensum bøker..

Ringte til Posten med en gang, og da var den levert i gaten nedenfor oss. 

Slik jeg forstod det, så kan de se ganske nøyaktig hvor og når pakken ble droppet.. 

Jeg var ikke sur når jeg ringte da, jeg sa bare at det er greit dn er levert feil, jeg trenger bare vite hvor..

Håper du finner pakken din😊

Anonymkode: 2be63...56f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...