AnonymBruker Skrevet 9. januar #1 Del Skrevet 9. januar Hvis man bruker litt såpe i badevannet for å vaske håret til spedbarn, blir jo såpen liggende i badevannet der babyen ligger? Selv om den er mild blir den jo ikke skylt av hvis den blir liggende i badevannet, for dusjer jo ikke babyen etterpå? Anonymkode: ad5e1...2c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #2 Del Skrevet 9. januar Når min yngste hadde atopisk eksem så unngikk jeg sjampo så mye som mulig, og skylte babyen etter hårvask. Men med mindre babyen plages av tørr hud tenker jeg ikke det er nødvendig. Litt olje i vannet er kjekt nå på vinterstid Anonymkode: 729be...a0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #3 Del Skrevet 9. januar Jeg brukte ikke såpe, jeg hadde litt babyolje i vannet. Anonymkode: 859ca...11d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #4 Del Skrevet 9. januar Bruk bare litt babyolje Anonymkode: 282b2...e28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #5 Del Skrevet 9. januar Vi fikk opplæring i bading på sykehuset med første. Der var beskjeden at du vasker fjes og hår først, og så kan du ha litt babyolje i vannet for resten. Trenger ikke såpe til de små❤️ Anonymkode: 95eb8...d48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #6 Del Skrevet 9. januar Brukte aldri såpe på små babyer, brukte bare litt babyolje i vannet evt. små babyer trenger ikke såpe for å bli rene. Anonymkode: 2f395...173 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #7 Del Skrevet 9. januar Bruker bare babyolje i vannet. Har øvd litt på å dusje med baby for babysvømming. Blir også greit å dusje baby når de lærer seg å sitte 😊 Anonymkode: 87ec3...bbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #8 Del Skrevet 9. januar Ingen såpe på baby. Anonymkode: 6ed42...58d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #9 Del Skrevet 9. januar Aldri brukt noe såpe på baby. Morsmelk, babyolje eller ingenting. Anonymkode: d1097...6ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #10 Del Skrevet 9. januar Min var ganske stor før vi begynte med shampoo, selv om hun hadde mye hår. Vasket bare med vann før det Anonymkode: 42fe0...a07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #11 Del Skrevet 9. januar Når vi startet med shampo så badet jeg henne litt, vasket håret, tok vannet ut av badebaljen og tok i nytt vann. Lot henne ikke bade i vann fullt av shampo. Hun har tørr hud som lett får eksem så må være litt forsiktig. Anonymkode: 42fe0...a07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå