AnonymBruker Skrevet 11. januar #21 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 10.10): Da jeg tenkte på at det hadde vert så greit om han var utro for da hadde jeg hatt en mulighet til å gå. Senere drømte jeg av og til at han døde og det var aldri triste drømmer, men drømmer om hvordan vi stablet oss på bena for å gå videre. De første små tegnene var at jeg ikke likte lukten av han lenger og kyssing føltes rart og kleint. Jeg trodde faktisk jeg bare var sånn en person som ikke likte å kysse i mange år. Så feil kan en ta altså. Det var ekstremt vanskelig for meg å gå da jeg har en svært konservativ oppdragelse der man holder sammen uansett når man har lovet det. Å gå var i grunnen ikke ett alternativ. Heldigvis så fikk jeg det til til slutt. Anonymkode: 2b627...9a1 Jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Jeg trodde ikke jeg hadde behov for intimitet og sex, siden jeg gikk mange år uten det i et forhold. Men det viste seg at det bare var feil mann og at jeg hverken tente på ham eller ønsket å være intim med ham. Det var ikke noe i veien med ham, det var følelsene mine som var helt borte. Jeg trenger følelser for å være intim. Anonymkode: 9c0af...adf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #22 Del Skrevet 11. januar Det er todelt for min del. Det er veldig lenge siden jeg sluttet å elske han seksuelt. Jeg har ikke noe ønske lenger om å være intimt. Det er ikke noe nærhet lenger. Men jeg elsker han fortsatt og kan ikke forestille meg et liv uten han. Bare tanken gjør meg redd. Har jo levd halve livet med han og absolutt ingen kjenner meg bedre enn han Anonymkode: 30c43...978 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #23 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er todelt for min del. Det er veldig lenge siden jeg sluttet å elske han seksuelt. Jeg har ikke noe ønske lenger om å være intimt. Det er ikke noe nærhet lenger. Men jeg elsker han fortsatt og kan ikke forestille meg et liv uten han. Bare tanken gjør meg redd. Har jo levd halve livet med han og absolutt ingen kjenner meg bedre enn han Anonymkode: 30c43...978 Om du elsker ham som en partner så elsker du ham også seksuelt. Om du elsker ham uten å ønske nærhet og intimitet er det fordi han er en trygghet for deg. Det er fint, men livet er så utrolig mye bedre med en partner du ønsker å være nær ❤️ Jeg har begynt på nytt, og det har vært bedre enn jeg våget å håpe på hittil. Jeg angrer ikke et sekund på at jeg forlot mitt kjærlighetsløse forhold for å være alene. Heller ensom alene enn ensom sammen. Min nåværende kjæreste får meg til å føle meg levende samtidig som det er trygt og godt. Anonymkode: 9c0af...adf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11. januar #24 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Om du elsker ham som en partner så elsker du ham også seksuelt. Om du elsker ham uten å ønske nærhet og intimitet er det fordi han er en trygghet for deg. Det er fint, men livet er så utrolig mye bedre med en partner du ønsker å være nær ❤️ Jeg har begynt på nytt, og det har vært bedre enn jeg våget å håpe på hittil. Jeg angrer ikke et sekund på at jeg forlot mitt kjærlighetsløse forhold for å være alene. Heller ensom alene enn ensom sammen. Min nåværende kjæreste får meg til å føle meg levende samtidig som det er trygt og godt. Anonymkode: 9c0af...adf Dette. Det er så viktig ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #25 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Om du elsker ham som en partner så elsker du ham også seksuelt. Om du elsker ham uten å ønske nærhet og intimitet er det fordi han er en trygghet for deg. Det er fint, men livet er så utrolig mye bedre med en partner du ønsker å være nær ❤️ Jeg har begynt på nytt, og det har vært bedre enn jeg våget å håpe på hittil. Jeg angrer ikke et sekund på at jeg forlot mitt kjærlighetsløse forhold for å være alene. Heller ensom alene enn ensom sammen. Min nåværende kjæreste får meg til å føle meg levende samtidig som det er trygt og godt. Anonymkode: 9c0af...adf Både kvinner og menn kan miste libidoen sitt. Er det på grunn av medisiner, sykdom eller alder så synes jeg det blir feil å si at man samtidig slutter å elske partneren sin av den grunn. Dersom man mister lysten helt tror jeg at man kan fortsette å elske partneren sin som før, men om man mister lysten kun på partneren sin så er det trolig ett sikkert tegn på at kjærligheten over. Anonymkode: 2b627...9a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #26 Del Skrevet 11. januar Når lyder og lukter og fakter man likte godt eller elsket før begynner å irritere deg. Det med lukt er jo nevnt, det er en sterk indikator. Når man gruer seg til å komme hjem til vedkommende. Ikke nødvendigvis fordi de er slemme eller gjør deg noe, men fordi de eksisterer. Når du sover bort alle fridager fremfor å tilbringe tid med vedkommende. Kan også bety at du er deprimert, og det kan man bli av å være i feil relasjon. Når du begynner å tenke at du håper vedkommende bare forsvinner/dør. Fordi der hadde vært digg å ikke være sammen med personen lenger. Anonymkode: 5b410...99d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11. januar #27 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Både kvinner og menn kan miste libidoen sitt. Er det på grunn av medisiner, sykdom eller alder så synes jeg det blir feil å si at man samtidig slutter å elske partneren sin av den grunn. Dersom man mister lysten helt tror jeg at man kan fortsette å elske partneren sin som før, men om man mister lysten kun på partneren sin så er det trolig ett sikkert tegn på at kjærligheten over. Anonymkode: 2b627...9a1 Man kan være nær noen uten å ha sex. Nærhet for meg er noe annet. Det er tilstedeværelse og nærvær emosjonelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #28 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Både kvinner og menn kan miste libidoen sitt. Er det på grunn av medisiner, sykdom eller alder så synes jeg det blir feil å si at man samtidig slutter å elske partneren sin av den grunn. Dersom man mister lysten helt tror jeg at man kan fortsette å elske partneren sin som før, men om man mister lysten kun på partneren sin så er det trolig ett sikkert tegn på at kjærligheten over. Anonymkode: 2b627...9a1 Som sagt så forutsetter det at man ønsker nærhet og intimitet. Om det hverken er nærhet, intimitet eller sex er min mening at man da ikke elsker partneren sin. Om man er syk og mister libidoen betyr det ikke at man ikke kan holde rundt hverandre og være intime uten å ha sex. Anonymkode: 9c0af...adf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå