AnonymBruker Skrevet 9. januar #1 Del Skrevet 9. januar Er det noen her som legger opp året slik at dere skal få mest mulig ut av egenmeldingsdagene? Anonymkode: 0c43c...337 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #2 Del Skrevet 9. januar Hæ? Hva snakker du om? Anonymkode: 4405d...5b7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #3 Del Skrevet 9. januar Egenmeldinger går på rullende 12 måneder ikke år. Anonymkode: 75633...f54 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #4 Del Skrevet 9. januar Hæ? Egenmeldingsdagene brukes når man er syk, vet ikke helt hvordan du er når du er syk, men jeg er iallefall ikke i form til å få «mest mulig» ut av dagene. Anonymkode: d9155...18e 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #5 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det noen her som legger opp året slik at dere skal få mest mulig ut av egenmeldingsdagene? Anonymkode: 0c43c...337 Det man får mest ut av med egenmeldingsdager er å hvile, sove og finne ut hvordan man skal forebygge sykdom og fravær. Anonymkode: de4ed...2e1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #6 Del Skrevet 9. januar Jeg har et par kollegaer som jeg mistenker at tenker som deg.. Anonymkode: 16aee...8a0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #7 Del Skrevet 9. januar Jeg håper alltid på at jeg slipper å bruke de opp. For det betyr at jeg har hatt et godt år helsemessig Anonymkode: f77ba...113 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 9. januar #8 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er det noen her som legger opp året slik at dere skal få mest mulig ut av egenmeldingsdagene? Anonymkode: 0c43c...337 Er mest opptatt av å koke Te, knaske Paracet, powernap og Netflix under egenmeldingsdager 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #9 Del Skrevet 9. januar Hvis du planlegger bruke egenmelding for andre ting en sykdom, så ville det vært fornuftig å f.eks bruke de til å planlegge hva du gjør videre hvis du mister retten til egenmelding. Vi er i dialog med fagforeningene nå, for å avvikle IA... Samboeren min sin bedrift er i samme prosess. Kjenner flere som har gjort det allerede, fordi det er så mye misbruk av egenmeldinger. Anonymkode: e75c3...3fd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #10 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har et par kollegaer som jeg mistenker at tenker som deg.. Anonymkode: 16aee...8a0 Vi har vel alle noen slike kollegaer vil jeg tro.. Anonymkode: 3f4eb...28e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #11 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Er det noen her som legger opp året slik at dere skal få mest mulig ut av egenmeldingsdagene? Anonymkode: 0c43c...337 Slike holdninger ødelegger for tilliten vi er avhengig av for å i det hele tatt ha egenmeldingsdager. Ikke rart mange vil innføre karensdager i Norge. Jeg er egentlig imot, siden det er feil å straffe folk som er syke. Men hvis det er mange som tenker som ts, kan vi dessverre ikke ha sånne ordninger. Anonymkode: 9374a...726 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #12 Del Skrevet 9. januar Egenmeldinger brukes når man er syk. Altså så syk at man stort sett holder senga. Evt ved fare for å smitte andre med noe mer enn en vanlig forkjølelse. Anonymkode: 2c8bf...5fe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #13 Del Skrevet 9. januar Jeg trur nesten ikke jeg har brukt noen egenmeldinger så lenge jeg har vært i arbeidslivet jeg. Snart vært i arbeidslivet i 30 år. Anonymkode: c3ce9...8e7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A-hunter Skrevet 9. januar #14 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (33 minutter siden): siden det er feil å straffe folk som er syke Er det mer riktig å straffe arbeidsgiverne da? Å ikke få lønn fordi man ikke jobber er ganske langt unna å være "en straff". Det er en konsekvens ja, men ikke straff. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #15 Del Skrevet 9. januar Jeg kjenner en som holdt på slik. Vedkommende mistet retten til å bruke egenmeldinger. Anonymkode: d7755...154 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #16 Del Skrevet 9. januar Apis skrev (1 time siden): knaske Paracet De skal svelges hele. Anonymkode: 37b0f...664 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 9. januar #17 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (31 minutter siden): De skal svelges hele. Anonymkode: 37b0f...664 Det stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #18 Del Skrevet 9. januar Gå på spa?🤣 Anonymkode: f0761...3c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #19 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har et par kollegaer som jeg mistenker at tenker som deg.. Anonymkode: 16aee...8a0 Jepp. Verste arbeidstakerene ever. Folk som nyter å gå på do i arbeidstiden fordi de får betalt for å drite. De ser på egenmeldinger som substitutt til feriedager som må brukes. Anonymkode: 4b72a...99c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #20 Del Skrevet 9. januar Du bør være klar over at de fleste arbeidsgivere følger med på egenmeldinger. Personlig har jeg som arbeidsgiver fratatt 3 arbeidstakere mulugheten til å bruke egenmelding pga misbruk. Anonymkode: c2e2b...234 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå