Gå til innhold

Din mest kontroversielle mening om kvinner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har lest utrolig mange innlegg på dette forumet angående menns negative sider/væremåter. 
Dette blir som oftest ikke representert som at det gjelder 100% av alle menn, «men de aller fleste menn». som er en steriotypisk nok påstand i seg selv. Men jeg kan ikke tenke meg at mange menn har lignende tanker rettet mot kvinner?

Jeg er nyskjerrig på hva tenker er kvinners negative sider/væremåter? Fra en manns perspektiv? 

Anonymkode: aa6fa...3f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Mest destruktive innlegget på lang tid. Skjerpings. 

Anonymkode: f49b5...37e

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Mest destruktive innlegget på lang tid. Skjerpings. 

Anonymkode: f49b5...37e

Hvorfor? Om jeg tørr spørre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skal vi ramse opp alt som er galt med kvinner? Den listen er like lang som menn sin, altså uendelig.

Anonymkode: 1dcd5...432

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg har lest utrolig mange innlegg på dette forumet angående menns negative sider/væremåter. 
Dette blir som oftest ikke representert som at det gjelder 100% av alle menn, «men de aller fleste menn». som er en steriotypisk nok påstand i seg selv. Men jeg kan ikke tenke meg at mange menn har lignende tanker rettet mot kvinner?

Du har lest utrolig mange innlegg på dette forumet, og enda ikke kommet over menns negative innlegg om kvinner? Hvordan har du klart det, har du et filter som luker ut menn? 😅

Anonymkode: 30ab7...53a

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At de er tafatte. Det er bare å se på kg det når det gjelder tåpelige spørsmål som de kunne ha funnet svaret på selv. Snart trenger de vel hjelp til å kle seg også.

Anonymkode: 4473a...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

At det er vesentlig større andel kvinnelige brødhuer på KG enn i det virkelige liv.

Anonymkode: b1f0f...33f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

At de er tafatte. Det er bare å se på kg det når det gjelder tåpelige spørsmål som de kunne ha funnet svaret på selv. Snart trenger de vel hjelp til å kle seg også. Anonymkode: 4473a...12e

Dette er et forum hvor mennesker og kvinner som liker å prate med mennesker kan spørre andre og samtale. SAMMEN! 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

At det er vesentlig større andel kvinnelige brødhuer på KG enn i det virkelige liv. Anonymkode: b1f0f...33f

Det tror jeg ingenting på. Hvis du er så misfornøyd, hvorfor er du her da? :fy: 

Anonymkode: 47109...3e6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I denne incels og bittermannstid. Vil jeg si at kvinner er helt fantastiske.  De er myke, sårbare, omsorgsfulle, deilige og mange er gode mødre til barna våre ❤️ 

Anonymkode: 078b1...7e1

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kvinner har ingenting å gjøre på frontlinjer i krig. Når det drepes ansikt til ansikt med vold, har ingen kvinner noe å stille opp med. Menn som er i en dødskamp bryr seg ikke om "spilleregler" voldtekt er det minst brutale når de blir meid ned eller overkjørt av tankser som sparer på ammunisjon.

Anonymkode: 7071b...0f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes kvinner burde være mer sympatiske med hverandre, det går nesten sport I å være slemmest mot hverandre, hverfall her på kg. Skal fremheve seg selv som at de har hatt det verre en alle situasjoner og at alle andre måtte skjerpe seg. Kvinner er Kvinner verst, og har en tendens til å stakkarslig gjøre tafatte mannfolk. 

Anonymkode: 3cff7...d77

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fikk lyst å sitere den engelske komikeren Sean Lock:

They say a woman's work is never done.

And that's why they get paid less!

Anonymkode: d7a0f...ecf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På KG er det mye tulleinnlegg da, noen kjeder seg og dikter opp ting

Anonymkode: 8977b...15d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kvinner har ingenting å gjøre på frontlinjer i krig. Når det drepes ansikt til ansikt med vold, har ingen kvinner noe å stille opp med. Menn som er i en dødskamp bryr seg ikke om "spilleregler" voldtekt er det minst brutale når de blir meid ned eller overkjørt av tankser som sparer på ammunisjon.

Menn har heller ingenting å gjøre i frontlinjene i krig. Alt vi oppnår er å ta livet av frisk, sunn ungdom med livet foran seg.

Anonymkode: 33838...546

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Genevekonvensjonen burde innføre forbud mot å sende ut soldater uner 60.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Genevekonvensjonen burde innføre forbud mot å sende ut soldater uner 60.

Her skal det åpenbart stå "under".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Flott. En tråd der vi skal disse hverandre. Nydelig. :ironi:

Anonymkode: 529cd...ad9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvordan vet du det, har du stått på frontlinjen kanskje?😂😂

Anonymkode: e4f7a...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...