AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:14 #41 Del Skrevet torsdag kl 19:14 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vasker/skylder de av og til i varmt/lunkent vann, såpe er som jeg skrev ikke bra for huden Anonymkode: 8d9bb...4fe Har du ikke noen voksne rundt deg som kan lære deg om personlig hygiene? Du må bruke såpe når du vasker deg for å bli ren. Anonymkode: 24cd9...194 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:19 #42 Del Skrevet torsdag kl 19:19 Det må lukte..... Anonymkode: ae0e5...ef6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:27 #43 Del Skrevet torsdag kl 19:27 Det er ikke normalt å ha lange tånegler bare fingernegler. Til å med dem som jobber med pedikyr hadde sagt dette. Anonymkode: 5c458...a6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:29 #44 Del Skrevet torsdag kl 19:29 Dette må være fin lørdagsunderholdning for menn som kun tenker på Tinder-algoritmer, osv. Anonymkode: f4c36...87b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:34 #45 Del Skrevet fredag kl 14:34 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Har du ikke noen voksne rundt deg som kan lære deg om personlig hygiene? Du må bruke såpe når du vasker deg for å bli ren. Anonymkode: 24cd9...194 Jeg er voksen og har bra hygiene, hør med hudleger, såpe er ikke bra for huden Anonymkode: 8d9bb...4fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:35 #46 Del Skrevet fredag kl 14:35 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Det må lukte..... Anonymkode: ae0e5...ef6 Nei, lukter nesten ikke noe Anonymkode: 8d9bb...4fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:36 #47 Del Skrevet fredag kl 14:36 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Det er ikke normalt å ha lange tånegler bare fingernegler. Til å med dem som jobber med pedikyr hadde sagt dette. Anonymkode: 5c458...a6f Hvorfor skal det være annerledes på tærne som på hendene? Anonymkode: 8d9bb...4fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:37 #48 Del Skrevet fredag kl 14:37 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Dette må være fin lørdagsunderholdning for menn som kun tenker på Tinder-algoritmer, osv. Anonymkode: f4c36...87b Hvis jeg skal på tinderdate har jeg på parfyme sim de fleste andre, ikke direkte på huden men på klærne Anonymkode: 8d9bb...4fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:17 #49 Del Skrevet fredag kl 15:17 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg er voksen og har bra hygiene, hør med hudleger, såpe er ikke bra for huden Anonymkode: 8d9bb...4fe Det stemmer ikke. Du har misforstått noe. Du må vaske hender, føtter, ansikt, hals, armhuler og underlivet med såpe. Et absolutt minimum er en gang i uka, men helst hver gang du skal ut av huset og møte andre. Etterpå tar du på deodorant, fuktighetskrem og rene klær innerst mot kroppen. En gang i måneden klipper du neglene på hender og føtter. Du må ikke dusje hver gang, men du må vaske deg med vann og såpe. Det finnes milde såper du kan kjøpe på apoteket for daglig bruk. Du kan spørre ansatte på apoteket hvor ofte du bør vaske deg med såpe hvis du ikke stoler på det jeg sier. Anonymkode: 24cd9...194 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå