AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Del Skrevet 23 timer siden Jeg har litt angst for at jeg mister tåneglen på storetåa etter jeg sparket med uhell borti en kant barbeint. Jeg har kjent på neglen, den sitter hardt fast enda men er litt øm/har svak smerte på tåa. Om den har løsnet litt helt fremst på tuppen ligsom vet jeg ikke, men ikke løs langt nedover hvertfall. Tror dere jeg mister neglen eller vil neglen reddes? Anonymkode: 8d9bb...4fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden Du dauer ikke av å miste en negl for en liten periode liksom Anonymkode: 3b0f5...0bb 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har litt angst for at jeg mister tåneglen på storetåa etter jeg sparket med uhell borti en kant barbeint. Jeg har kjent på neglen, den sitter hardt fast enda men er litt øm/har svak smerte på tåa. Om den har løsnet litt helt fremst på tuppen ligsom vet jeg ikke, men ikke løs langt nedover hvertfall. Tror dere jeg mister neglen eller vil neglen reddes? Anonymkode: 8d9bb...4fe Foreløpig ser det ikke ut som det kommer til å falle av. Men ville klipt de å filt de litt. Anonymkode: c65fe...81c 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Del Skrevet 23 timer siden Klipp neglene og stell føttene. Neglen din er øm etter sparket og kommer ikke til å falle av. Anonymkode: 82a89...7e4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Del Skrevet 23 timer siden Ditt problem er hvor lang og ekkel neglen er 🤢 Anonymkode: 32463...b39 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 23 timer siden #6 Del Skrevet 23 timer siden den er ikke skadet og vil ikke falle av, MEN du må klippe neglene og stelle føttene 🤢 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #7 Del Skrevet 22 timer siden Du mister ikke den. Det skal langt mer skade til for det! Anonymkode: 074d5...753 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #8 Del Skrevet 22 timer siden Takk for beroligende svar. jeg er svært dårlig til stell av føtter, det tilstår jeg glatt. Skal klippe den når ømheten forsvinner Anonymkode: 8d9bb...4fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #9 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har litt angst for at jeg mister tåneglen på storetåa etter jeg sparket med uhell borti en kant barbeint. Jeg har kjent på neglen, den sitter hardt fast enda men er litt øm/har svak smerte på tåa. Om den har løsnet litt helt fremst på tuppen ligsom vet jeg ikke, men ikke løs langt nedover hvertfall. Tror dere jeg mister neglen eller vil neglen reddes? Anonymkode: 8d9bb...4fe Unødvendig bekymring. Klipp neglene så den ikke brekker langt inne, da får du vondt, lenge. Anonymkode: b74b7...a29 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #10 Del Skrevet 19 timer siden Denne neglen vil ikke dette av. Det er først og fremst når den kommer i kraftig klem eller truffet av harde gjenstander neglen kan ‘dø’. Da blir den som regel blå/svart først før den detter av. Selve støtet og den akutte skaden er smertefull, men prosessen ved å miste en negl i ettertid av dette merkes nesten ikke. Har til gode å høre om noen som har vært plaget av negler som faller av. Huden under er nokså hard og robust. Anonymkode: 7f1d5...a64 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #11 Del Skrevet 12 timer siden Er fortsatt litt mindre øm nå men merker det fortsatt godt, er redd enda for at jeg mister neglen Anonymkode: 8d9bb...4fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #12 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er fortsatt litt mindre øm nå men merker det fortsatt godt, er redd enda for at jeg mister neglen Anonymkode: 8d9bb...4fe Hvorfor er du redd for det? Anonymkode: 49d88...0cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 7 timer siden #13 Del Skrevet 7 timer siden Anbefaler å klippe den. Ikke nødvendigvis pga utseendet, men den vil gjøre mindre vondt, og sjansen for å miste den vil være lavere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #14 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er fortsatt litt mindre øm nå men merker det fortsatt godt, er redd enda for at jeg mister neglen Anonymkode: 8d9bb...4fe Det kalles helseangst, bortkastet redsel og bekymring. Tenk på all den energien du kaster bort på tull! Anonymkode: b74b7...a29 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #15 Del Skrevet 7 timer siden Klipp neglene dine!!!!!! Anonymkode: 6158a...342 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #16 Del Skrevet 7 timer siden Ja skal klippe neglen når den ikke er øm mer, men skal ikke negler være litt lange da egentlig? Anonymkode: 8d9bb...4fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #17 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja skal klippe neglen når den ikke er øm mer, men skal ikke negler være litt lange da egentlig? Anonymkode: 8d9bb...4fe Hvorfor kan du ikke klippe nå? Det kommer til å gjøre mindre vondt når du før klippet. Nei. Negler på tærne trenger ikke være så lange. Anonymkode: 64195...c95 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå