AnonymBruker Skrevet 11. januar #21 Del Skrevet 11. januar Han er utrolig god i senga. Får meg til å komme vaginalt også. Tror ikke vi hadde blitt sammen om det ikke var for at vi fungerte så ekstremt bra sammen seksuelt, for jeg var egentlig ikke klar for nytt forhold da jeg traff ham. Men han er i tillegg veldig snill, raus, smart, kjekk, empatisk, morsom, positiv, kul, og lar det skinne gjennom at han synes jeg er så vakker og bra. Veldig stor kontrast til eksen min som aldri ga komplimenter og bare hakket på meg. Anonymkode: a9f03...430 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #22 Del Skrevet 11. januar Han er snill og smart ♥️ Anonymkode: 752d5...9fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #23 Del Skrevet 11. januar Han er en skikkelig handyman som kan fikse alt 💪 Anonymkode: 2d308...070 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #24 Del Skrevet 11. januar Han er mitt anker i livet ⚓️ Anonymkode: 86e4b...d20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #25 Del Skrevet 11. januar Han har... to fine gensere... Anonymkode: 4db97...cb7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #26 Del Skrevet 11. januar Hun har en 10/10 '90s supermodellkropp. Høy og tynn. Perfekt. Anonymkode: 1106f...f7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #27 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han har... to fine gensere... Anonymkode: 4db97...cb7 Håper han har noe mer også...😊? Når jeg er sliten og lei, føler jeg at min kjæres beste egenskap er at han er flink til å lage mat og vaske gulv. Når jeg er mer positivt innstilt, ser jeg snillheten hans, omsorgsevnen hans og en varm og lavmælt humor. Og så er han fryktelig pen da, rett og slett vakker. Og så har han alltid omsorg for de svake i samfunnet, han finnes ikke høyreevridd. Og så er han, i motsetning til meg, rolig og mild i alt han mener og gjør. Anonymkode: 1ac34...3ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #28 Del Skrevet 12. januar - Hun maser ikke. - Hun kjefter ikke. - Hun bruker ikke pengene mine. - Hun lar meg sove å så lenge jeg vil. - Hun lar meg være med akkurat hva jeg vil. - Om jeg vil ha sengekos med en annen så er det helt ok. - Hun er ikke sjalu. Hilsen skilt og helt singel mann. Anonymkode: 86870...bbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
th4don Skrevet 12. januar #29 Del Skrevet 12. januar Hun har gjort livet mitt bedre på absolutt alle måter ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #30 Del Skrevet 13. januar Han er tvers igjennom snill og god ❤️ Anonymkode: bf29d...80f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #31 Del Skrevet 13. januar Han er snill, ærlig, lojal, (nesten) alltid i godt humør, ønsker at jeg og familien vår skal ha det bra. Han viser at han er glad i meg og har lyst på meg, generøs med kjærtegn og gode ord. Han er selvfølgelig ikke perfekt, men jeg er veldig heldig som har ham. Anonymkode: c3a55...c67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #32 Del Skrevet 13. januar Min eks som elsket å ta dr raper på meg:) En bekreftelse av kjærlighet man aldri kan overstige Anonymkode: 04506...547 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeluri Skrevet 13. januar #33 Del Skrevet 13. januar Han ser hele meg. Han skjønner hvis jeg har fått nok av noe, eller hvis humøret går en skummel retning. Han er flink til å styre meg unna ting som ikke er bra for meg. Han tar godt vare på meg, men tar desverre ikke så godt vare på seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #34 Del Skrevet 13. januar Hun kjefter tross alt ikke på meg hver eneste dag i alle fall, det skal hun ha... 😅 Anonymkode: 255ea...872 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 13. januar #35 Del Skrevet 13. januar Han er utrolig snill og omtenksom. Rolig. Ærlig. Hjelpsom. Kosete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #36 Del Skrevet 13. januar Jeg er i utgangspunktet veldig alene om å ta vare på mine to gamle foreldre, som jeg ikke vet hvor mye lengre jeg har, og partneren min stiller opp så utrolig godt og mye. Jeg er en voksen mann som sjelden vippes av pinnen, men jeg blir blank i øynene av å tenke på hvor ufattelig mye hun både stiller opp selv og viser forståelse for at jeg prioriterer tungt å stille opp for dem. Så tålmodig og så snill. Den kjærligheten hun er nødt til å føle for meg, og også til dem etter hvert som hun har blitt bedre kjent med dem, betyr så mye for meg. For en dame jeg har funnet meg. Anonymkode: bf5af...d95 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #37 Del Skrevet 13. januar Han er det beste mennesket jeg noen gang har møtt❤️ Anonymkode: 76727...3d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #38 Del Skrevet 13. januar Mannen min gjør så godt han kan, og passer alltid på at jeg har det bra. Han tar godt vare på familie og venner. Anonymkode: 82b18...160 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå