AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Del Skrevet 23 timer siden Jeg kan starte. Han gir meg all bekreftelsen jeg trenger, jeg føler meg aldri dum, jeg føler meg utrolig ivaretatt. Anonymkode: 8f94d...735 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden Han er en fantastisk far - og en utrolig god mann og kjæreste. Han gir meg alt jeg trenger emosjonelt, fysisk, psykisk og rent praktisk. Jeg er veldig heldig at han har valgt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Del Skrevet 23 timer siden Han er jævlig hot. Sexy som faen og deiligste mannen jeg har hatt i senga. Anonymkode: 01d89...4eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Del Skrevet 23 timer siden Han er det varmeste, snilleste og mest omsorgsfulle mennesket jeg noen gang har møtt, og han tar så inderlig godt vare på meg, oss og forholdet vårt ❤️ Han er pliktoppfyllende, huslig og hjemmekjær og han elsker meg utrolig høyt - dette vet jeg for han er både flink til å si det og vise det med handling. Han er også ressursterk og handlekraftig, og jeg beundrer hvordan han gjennomfører alt han planlegger - det blir liksom aldri bare med praten, det utføres også. Jeg trodde ikke det gikk an å elske noen så høyt som jeg elsker han 🥰 Anonymkode: ba786...47f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Del Skrevet 23 timer siden Ikke partneren min ennå, men forhåpentligvis snart. Han er en kjempe fin fyr, driver med en god del veldedighet, han klarer å forklare ting til meg uten å få meg til å føle meg dum, han en nerder helt ut om ting han liker og kan snakke om det i timesvis, noe jeg EEELSKER! Kunne skrevet en hel bok om hva jeg liker med han men da ville jeg sittet her en stund 😅 Anonymkode: 0b466...b0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #6 Del Skrevet 22 timer siden Han er der for meg i tykt og tynt. Anonymkode: f0780...70f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #7 Del Skrevet 22 timer siden Han har en fantastisk kone! Om jeg skal være seriøs, så er han en utrolig god pappa med gode verdier og grunnsyn i bunnen. Han er stødig rett å slett. Hel ved eller hva de sier. Anonymkode: 7c7e1...996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 22 timer siden #8 Del Skrevet 22 timer siden Han er ekstremt tålmodig og snill 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 22 timer siden #9 Del Skrevet 22 timer siden Mine kone er fantastisk vakker, sexy, ekstremt intelligent, varm, inkluderende, utadvent, lojal, snill og god. Hun behandler meg alltid med respekt, får meg til å føle meg ivaretatt og gir meg alltid følelsen at vi kan møte alt som et team. Hun er rett og slett fantastisk. Og way out of my league! Jeg har egentlig ingenting å gjøre sammen med en sånn kvinne 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 22 timer siden #10 Del Skrevet 22 timer siden Jdz skrev (4 minutter siden): Mine kone er fantastisk vakker, sexy, ekstremt intelligent, varm, inkluderende, utadvent, lojal, snill og god. Hun behandler meg alltid med respekt, får meg til å føle meg ivaretatt og gir meg alltid følelsen at vi kan møte alt som et team. Hun er rett og slett fantastisk. Og way out of my league! Jeg har egentlig ingenting å gjøre sammen med en sånn kvinne 🤣 Hun ser kanskje mer i deg enn du gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clancy Skrevet 22 timer siden #11 Del Skrevet 22 timer siden Han er så utrolig flink til å kommunisere med meg og ta vare på meg! Han har vist meg kjærlighet jeg aldri har følt før. Han er så snill og god, og han er så smart at jeg blir satt ut til tider. Det jeg er mest stolt av er at vi aldri har kranglet. Han har lært meg å være tålmodig og at kommunikasjon er det absolutt viktigste. Vi har et forhold som jeg føler er veldig unikt, kanskje fordi jeg aldri har vært i et så godt forhold før haha! Men selv etter 4 år har vi det som plommen i egget sammen og det er like mye kjærlighet som dagen vi ble sammen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 14 timer siden #12 Del Skrevet 14 timer siden Han er sinnsykt deilig🔥 og jææævla funny😆 og snill og lojal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå