AnonymBruker Skrevet 8. januar #1 Del Skrevet 8. januar Vi skal flytte om noen mnd, å denne gangen så har vi bestemt oss for å sette bort vaskingen. I den forbindelse så lurer jeg på ca hva man betaler for dette. Skjønner jo selvsagt at prisen varierer fra hvor man bor osv, men vi bor på Østlandet i en liten by. Huset er ca 100 kvm å består av: 1 etg: gang, bad, vaskerom, gang, kjøkken stue/ spisestue. 2 etg: loftstue, bad, toalettrom, 2 soverom og bod. Lurer på andres erfaringer ang firma og privat? Anonymkode: 835ce...1d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #2 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi skal flytte om noen mnd, å denne gangen så har vi bestemt oss for å sette bort vaskingen. I den forbindelse så lurer jeg på ca hva man betaler for dette. Skjønner jo selvsagt at prisen varierer fra hvor man bor osv, men vi bor på Østlandet i en liten by. Huset er ca 100 kvm å består av: 1 etg: gang, bad, vaskerom, gang, kjøkken stue/ spisestue. 2 etg: loftstue, bad, toalettrom, 2 soverom og bod. Lurer på andres erfaringer ang firma og privat? Anonymkode: 835ce...1d6 Har bare brukt privat , men betalt 5000,- for 60 kvm. Da var det 1 bad. Bad og kjøkken tar mest tid Anonymkode: 18915...446 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #3 Del Skrevet 8. januar Betalte 19000,- for enebolig. Anonymkode: e2de4...967 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #4 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har bare brukt privat , men betalt 5000,- for 60 kvm. Da var det 1 bad. Bad og kjøkken tar mest tid Anonymkode: 18915...446 Jeg vet. Jeg har alltid tatt flyttevasking selv, og tatt datters flyttevask, men denne gangen så har vi bestemt oss for å betale noen for og gjøre det. Unne oss litt luksus Ser på facebookgruppen for der vi bor at noen enkelte ganger legger ut innlegg ang flyttevask osv. Tenkte å kontakte en der som jeg ser har fått mye positiv omtale. ts Anonymkode: 835ce...1d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #5 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Betalte 19000,- for enebolig. Anonymkode: e2de4...967 Var det firma? ts Anonymkode: 835ce...1d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tubaluba Skrevet 8. januar #6 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Vi skal flytte om noen mnd, å denne gangen så har vi bestemt oss for å sette bort vaskingen. I den forbindelse så lurer jeg på ca hva man betaler for dette. Skjønner jo selvsagt at prisen varierer fra hvor man bor osv, men vi bor på Østlandet i en liten by. Huset er ca 100 kvm å består av: 1 etg: gang, bad, vaskerom, gang, kjøkken stue/ spisestue. 2 etg: loftstue, bad, toalettrom, 2 soverom og bod. Lurer på andres erfaringer ang firma og privat? Anonymkode: 835ce...1d6 Jobber i renholdsfirma. Vi tar omlag 10.000 for en sånn vask, utstyr inkl. Da er det ikke røkt I boligen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #7 Del Skrevet 8. januar Tubaluba skrev (10 minutter siden): Jobber i renholdsfirma. Vi tar omlag 10.000 for en sånn vask, utstyr inkl. Da er det ikke røkt I boligen. Oj, det er jo en veldig fin pris Ikke røkt i boligen her, så da slipper vi det problemet. ts Anonymkode: 835ce...1d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #8 Del Skrevet 8. januar Betalte 14 tusen tilbake i 2022. Ca samme størrelse som du beskriver. Citymaid tror jeg firmaet het. Var med fornøyd garanti, så hadde ikke kjøper vært fornøyd, ville firmaet kommer tilbake. Anonymkode: 0bf61...088 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #9 Del Skrevet 9. januar Jeg gjetter 12 000kr + mva. Har vasket meg gjennom mange slike boliger😄 Anonymkode: 42076...597 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå