AnonymBruker Skrevet 8. januar #1 Del Skrevet 8. januar Har kuttet alt av sukker i form av kaker, godteri, bakst osv. Spiser ellers vanlig. Kan jeg egentlig regne med å gå i vekt nå? Normalvektig og har veid det samme i mange år.. Anonymkode: ef5d0...7ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #2 Del Skrevet 8. januar Jeg sluttet med sukker for en tid tilbake, og appetitten min på vanlig mat gikk også ned sammen med søtsuget. Jeg gikk ned litt, ja. Anonymkode: b729c...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #3 Del Skrevet 8. januar Er du normalvektig må du enten trene eller spise mindre. Hvorfor skal du ned hvis du er normalvektig? Anonymkode: 61cf3...e35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #4 Del Skrevet 8. januar Du går ned i vekt av å spise mindre kalorier enn du forbrenner. Du kan fortsatt spise mer enn du forbrenner selv om du har kuttet ut sukker. Anonymkode: eb66a...548 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #5 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er du normalvektig må du enten trene eller spise mindre. Hvorfor skal du ned hvis du er normalvektig? Anonymkode: 61cf3...e35 Jeg er i øvre del av normalskalaen; så hadde ikke skada med noen kilo ned:) Har også begynt å trene mer. Anonymkode: ef5d0...7ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #6 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har kuttet alt av sukker i form av kaker, godteri, bakst osv. Spiser ellers vanlig. Kan jeg egentlig regne med å gå i vekt nå? Normalvektig og har veid det samme i mange år.. Anonymkode: ef5d0...7ca Det hjelper ikke å kutte sukker hvis man ender med å spise mer av andre ting, du må få i deg færre kalorier enn du forbrenner for å gå ned. Anonymkode: 8737d...174 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #7 Del Skrevet 8. januar Spørs jo hvor mye kuttet utgjør, altså hvor mye du brukte å spise før. Og om du har erstattet det med andre kalorier, eventuelt begynt å bevege deg mindre. Hvis du før spiste boller, sjokolade og drakk sukkerfri brus hver dag; sannsynligvis ja. Hvis du spiste slik sjeldent, men derimot har begynt å spise mandler for å være sunn, så går du mer sannsynlig opp. Anonymkode: bf188...c89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #8 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Spørs jo hvor mye kuttet utgjør, altså hvor mye du brukte å spise før. Og om du har erstattet det med andre kalorier, eventuelt begynt å bevege deg mindre. Hvis du før spiste boller, sjokolade og drakk sukkerfri brus hver dag; sannsynligvis ja. Hvis du spiste slik sjeldent, men derimot har begynt å spise mandler for å være sunn, så går du mer sannsynlig opp. Anonymkode: bf188...c89 Jeg spiste mest i helgene. Ellers er kostholdet ca det samme Anonymkode: ef5d0...7ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå