AnonymBruker Skrevet 8. januar #1 Del Skrevet 8. januar Bilen min ble skadet og forsikringsselskapet utbetaler det den er verdt og forsikringen på den er avsluttet . Jeg skal kjøpe ny bil og tenkte å ha samme forsikringsselskapet på den. Men kan de nekte meg forsikring pga den skaden på forrige bilen.? Anonymkode: 0cce9...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 8. januar #2 Del Skrevet 8. januar Premien øker vanligvis, men man mister stort sett ikke muligheten til å forsikre noe. Men om du gjorde noe uforsvarlig eller ulovlig kan det være du er uønsket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #3 Del Skrevet 8. januar Hvis det var din feil får du bonstap på ny bil. Anonymkode: df6b5...532 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #4 Del Skrevet 8. januar Ja, du kan fint kjøpe forsikring i samme selskapet på ny bil. Har du hatt bilen som ble vraket så lenge at du slipper bonustap blir ikke forsikringen dyrere. Da går det mer på hvilken bil du velger. Anonymkode: 2e655...f3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #5 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis det var din feil får du bonstap på ny bil. Anonymkode: df6b5...532 Nei. Anonymkode: 2e655...f3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #6 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis det var din feil får du bonstap på ny bil. Anonymkode: df6b5...532 Var ikke min feil. Var ikke noe jeg kunne gjøre for å ha unngått det som skjedde Anonymkode: 0cce9...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 9. januar #7 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Var ikke min feil. Var ikke noe jeg kunne gjøre for å ha unngått det som skjedde Anonymkode: 0cce9...ef8 Men om det ikke var din feil er det noen annens forsikringsselskap som har betalt for skaden. Da har det ikke kostet ditt forsikringsselskap en krone. Med "var ikke min feil" hva legger du i det? Du bare kjørte på en elg? Eller det var så glatt at du kjørte av veien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #8 Del Skrevet 9. januar newman01 skrev (6 timer siden): Men om det ikke var din feil er det noen annens forsikringsselskap som har betalt for skaden. Da har det ikke kostet ditt forsikringsselskap en krone. Med "var ikke min feil" hva legger du i det? Du bare kjørte på en elg? Eller det var så glatt at du kjørte av veien? Hjulet løsnet Anonymkode: 0cce9...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinner Skrevet 9. januar #9 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hjulet løsnet Anonymkode: 0cce9...ef8 Hjulet løsnet er nok uansett din feil. Det må være en annen bil involvert for at du skal slippe (eller dele) skyld. Du kan fortsette som kunde, men avhengig av din opptjening vil du miste bonus og forsikringen blir dyrere. Bonusen følger deg hvis du skifter selskap. Har du noen år skadefritt kan du slippe bonustap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 9. januar #10 Del Skrevet 9. januar Hjulet løsnet? Det er normalt tre årsaker til det. Glemt å etterstramme etter at vinterdekk var satt på. Bøll og hærverk fra naboer som løsner hjulbolter. Strammet nevnte hjulbolter så mye at de knekker. Håper det gikk bra med deg. Vil tro det er fælt å miste dekk i fart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #11 Del Skrevet 9. januar newman01 skrev (6 timer siden): Hjulet løsnet? Det er normalt tre årsaker til det. Glemt å etterstramme etter at vinterdekk var satt på. Bøll og hærverk fra naboer som løsner hjulbolter. Strammet nevnte hjulbolter så mye at de knekker. Håper det gikk bra med deg. Vil tro det er fælt å miste dekk i fart Jeg har etterstrammet. Så vet ikke grunnen. Det gikk fint, selv om jeg kommer til å være redd for at det skjer igjen så lenge jeg kjører bil. Anonymkode: 0cce9...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #12 Del Skrevet 9. januar Kanskje jeg bytter forsikringsselskap. Er fornøyd med det jeg har, men er medlem i klp. Kanskje de har billigere forsikring Anonymkode: 0cce9...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå