AnonymBruker Skrevet 8. januar #1 Del Skrevet 8. januar Jeg er selv i en slik relasjon og lurer litt på lengde og utløpsdato for slike relasjoner. Hva gjorde at forholdet endte? Anonymkode: 93f03...bb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #2 Del Skrevet 8. januar Jeg har vært i flere. Noen varte i ett par måneder. Det lengste varte vel 7 år. Hvorfor relasjonen endte? Fordi de fikk seg dame/kjæreste. Anonymkode: 50e17...b50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #3 Del Skrevet 8. januar Mitt varte i sånn ca to år, med litt pauser innimellom. Jeg sletta meg fra kanalen vi hadde kontakt på da jeg begynte å date en fyr. Men så tenkte jeg også at jeg ikke kom til å ta kontakt igjen fordi han var lat og ung og jeg trenger litt mere tosidig engasjement i senga. Anonymkode: ee1e5...d3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #4 Del Skrevet 8. januar mann nesten 50 her. mine pulevenninner har jeg hatt alt fra et par måneder til to år. hvorfor har det blitt stopp? enten har damene funnet type, eller så har én eller begge av oss mistet litt intr. feks hvis middels sex, har jeg lett etter en annen. Anonymkode: 75110...6e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #5 Del Skrevet 8. januar Har to, begge « forholdene» har vart i ca 2 år nå.. Ingen planer om å avslutte ennå fordi det funker bra og jeg trenger den variasjonen det gir meg. Kvinne Anonymkode: 02d75...b24 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 9. januar #6 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er selv i en slik relasjon og lurer litt på lengde og utløpsdato for slike relasjoner. Hva gjorde at forholdet endte? Anonymkode: 93f03...bb1 Det lengste varte i 5 sammenhengende år.. Det var hun som ville, at jeg skulle finne noen yngre💞 Mine tidligere flammer ringer en gang i blandt for gjensyn og comeback, så jeg er svært opptatt som singel🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #7 Del Skrevet 9. januar Mitt begynner snart på 6 året. Ikke at vi møtes så ofte, men han sender nå melding innimellom. Han er opptatt da men aldri glemt meg. Jeg har vært single i 15 år så det fungerer egentlig fint for min del. Samboer skap er ikke noe for meg. Men leter etter noe nytt fast da. Har en i sikte på ja tror han er 37. Han likte jeg umiddelbart når jeg traff han i hvertfall. Han er og single heldigvis. Ellers får mange rare forslag fra menn. Fordelen med å være single du kan være nyskjerrig på andre og. Siste er en som kom med ideen at jeg skulle få t skjorta hans som jeg kunne lukte på se om det tente meg. he he he. Jeg likte ideen jeg. Så får se på søndag om jeg får den t skjorta da. Den har jo vært under en pilot uniform så da sier ikke jeg nei. Elsker menn i uniform. D58 Anonymkode: 15e8a...e71 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 9. januar #8 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg er selv i en slik relasjon og lurer litt på lengde og utløpsdato for slike relasjoner. Hva gjorde at forholdet endte? Anonymkode: 93f03...bb1 jeg har hat 3 FF men det lengste varte i godt over 1 år. savner det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hillbill Skrevet 9. januar #9 Del Skrevet 9. januar M57. Vi er på tredje året nå, og det er ingen ting som tyder på at det ikke skall fortsette i den neste overskuelige fremtiden. Med mindre en av oss får kjæreste da. Selv synes jeg det er utelukkende positivt at det varer over tid. En lærer hverandre å kjenne, bygger tillit, og får derfor mye bedre sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #10 Del Skrevet 9. januar Hatt flere sånne forhold. De to lengste varte i to-tre år hver, så to som varte et halvt år med hver og et i et år. Anonymkode: f44f5...a44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #11 Del Skrevet 9. januar Varte i 5 år. Endte fordi jeg traff en annen jeg endte opp med å bli sammen med. Anonymkode: 1e64a...aa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #12 Del Skrevet 9. januar 3 mnd. Mistet bare brått interessent egentlig.. Anonymkode: bb328...e4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #13 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (På 8.1.2025 den 20.26): Jeg har vært i flere. Noen varte i ett par måneder. Det lengste varte vel 7 år. Hvorfor relasjonen endte? Fordi de fikk seg dame/kjæreste. Anonymkode: 50e17...b50 Men skulle tro det uansett var en relasjon mellom dere. Det er jo en viss kommunikasjon dere har hatt. Regner jo aldri vedkommende er ute av ditt liv. Helt sikker facebook venn etc. Anonymkode: bafa6...528 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #14 Del Skrevet 9. januar Hillbill skrev (1 time siden): M57. Vi er på tredje året nå, og det er ingen ting som tyder på at det ikke skall fortsette i den neste overskuelige fremtiden. Med mindre en av oss får kjæreste da. Selv synes jeg det er utelukkende positivt at det varer over tid. En lærer hverandre å kjenne, bygger tillit, og får derfor mye bedre sex. hvor er krysningen der man ikke forstår at man kan bo sammen hele tiden? fordi hun er veldig yngre eller annet? Anonymkode: bafa6...528 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #15 Del Skrevet 9. januar feliek54 skrev (8 timer siden): jeg har hat 3 FF men det lengste varte i godt over 1 år. savner det nå. hvilke signaler gis at det er kun elsker og ikke livsamhold? hva er forskjellen? Anonymkode: bafa6...528 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #16 Del Skrevet 9. januar 14,5 år, han fant seg ei fæl kjerring Anonymkode: cbac8...03e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #17 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 14,5 år, han fant seg ei fæl kjerring Anonymkode: cbac8...03e hvor mange minutter møtes dere når dere møttes? finnes det virkelig steder dere kan møtes? Anonymkode: bafa6...528 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #18 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): hvor mange minutter møtes dere når dere møttes? finnes det virkelig steder dere kan møtes? Anonymkode: bafa6...528 Øhhh??? Vi tilbringte dager, uker og mnd sammen i løpet av alle disse årene, tid har aldri vært et problem, kanskje galt å kalle det ff for vi var mer for hverandre enn kun det men pga kultur og relgion og familie hensyn kunne vi ikke ta forholdt offentlig. Nå er han med ei som er valgt ut til han når alderen innhentet han var det egentlig ikke så mye valgt igjen for hans del, håper kjerringa er fornøyd med oppholdstillatelse om noen år da.. Anonymkode: cbac8...03e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 10. januar #19 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (12 timer siden): hvilke signaler gis at det er kun elsker og ikke livsamhold? hva er forskjellen? Anonymkode: bafa6...528 Skal du bo med noen så er det mye mer som må være på plass for at det vil fungere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #20 Del Skrevet 10. januar Har hatt to slike forhold. Det ene startet i mars 2021 å jeg avsluttet nå før jul 2024. Hadde en liten pause i starten av 2024 også. Det andre et lite halvår juni til nå før jul 2024. Det lengste forholdet var i perioder nærmest et ordentlig forhold og i perioder bare sex. Han ville ikke binde seg. Begge ble avsluttet forde jeg har funnet en mann som vil noe mer enn å bare pule. Anonymkode: 647f4...eee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå