AnonymBruker Skrevet i går, 18:09 #1 Del Skrevet i går, 18:09 Enten sammen med din nåværende, evt fremtidige partner, enten i Norge eller utlandet? Vi har vært begge deler og det har vært riktig morsomt. Har ikke alltid endt opp med sex med andre men vi har alltid som minimum hatt sex med hverandre, mens andre har sett på. Hva med deg? Hva måtte til for at du/dere tok steget? Anonymkode: 094e6...9ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:23 #2 Del Skrevet i går, 18:23 Ikke med partner nei, men ville gått om jeg var singel Anonymkode: 7bc03...fec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:24 #3 Del Skrevet i går, 18:24 Aldri i livet. Sex med fremmede frister ikke. Anonymkode: 069d9...ad8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:26 #4 Del Skrevet i går, 18:26 Nei, jeg tenner ikke på tanken om sex med fremmede eller å se min partner med andre.. Anonymkode: cda10...095 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:26 #5 Del Skrevet i går, 18:26 Nei. Har hørt av flere som har vært der (og sett mange av de de møtte) De fleste er langt under snittet attraktive. Snittalderen er over 40 også, ser det ut til Anonymkode: c36bf...d23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:28 #6 Del Skrevet i går, 18:28 Har vært der tidligere når jeg var singel. Mest for spenningens del. Hadde faktisk ikke sex, kun litt klåing og kikking. Anonymkode: 0e48d...a0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet i går, 18:31 #7 Del Skrevet i går, 18:31 Har vært flere ganger med han som nå er min eks-mann. Hadde ikke sex med verken han eller andre der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:31 #8 Del Skrevet i går, 18:31 Jeg var noen ganger på det i Oslo på tidlig 2000 tallet. Også var jeg på Cat club, det er ingen sexklubb, men en erotisk fetish klubb, og ofte var det naschspiel etter festen der man hadde sex. Tror Cat club er lagt ned nå. Jeg og mannen var på Club fantasy i Tønsberg sommeren 2022, ca 20 år siden jeg første gang var på klubb. Etter noen kg pluss og 3 fødsler bak meg så følte jeg meg ikke veldig komfortabel. Vi hadde kun sex med hverandre, men det var mange som så på oss og det var utrolig spennende. Jeg er ikke lengre så utforskende som jeg en gang var, men dette var min manns første opplevelse, så han var giret:) Gjør det gjerne igjen, nå er jeg nådd match vekt etter siste fødsel også, så er mer komfortabel i egen kropp. PÅ CF i Tønsberg er det temakvelder, og den kvelden vi var der var det "young swingers kveld", og da var vi blant de eldste. De fleste var tidlig 20 årene og de gutta var alt for unge for min smak. De så ut som tenåringer. Det var lite barske menn. Skal vi igjen vil jeg gå på enten voksne eller bare generell kveld. Vet ikke hva de andre arrang heter. Mine preferanser er voksne, ikke unge. Til og med mannen syns at noen av de jente så alt for unge ut. Men absolutt verdt et besøk, folk er hyggelige og greie, også er det veldig gøy å se hvordan par har det og observere hvordan de prater til hverandre, hva slags erfaringer de har og ikke minst om noen er sjalu. Anonymkode: 83a64...e34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:33 #9 Del Skrevet i går, 18:33 Vært med på det en gang av ren nysgjerrighet, var forsåvidt gøy det, men null behov for å gjenta det. Det var med en venninne, å gjøre det med en kjæreste ville vært helt uaktuelt Anonymkode: 12dda...7fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:44 #10 Del Skrevet i går, 18:44 Syns det virker litt spennende. Anonymkode: ca607...91f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet i går, 19:16 #11 Del Skrevet i går, 19:16 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Enten sammen med din nåværende, evt fremtidige partner, enten i Norge eller utlandet? Vi har vært begge deler og det har vært riktig morsomt. Har ikke alltid endt opp med sex med andre men vi har alltid som minimum hatt sex med hverandre, mens andre har sett på. Hva med deg? Hva måtte til for at du/dere tok steget? Anonymkode: 094e6...9ca Har vært på club, kun i Norge foreløpig. Jeg har for det meste dratt alene da jeg har likt meg best da, føler meg utrolig fri 👏 Sikkert likt best å gå alene fordi jeg ikke har hatt en partner å gå med som jeg faktisk har vært skikkelig forelsket i osv. Jeg er veldig sikker på at det hadde vært moro å gjøre slikt som et par, som er trygge på hverandre. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:22 #12 Del Skrevet i går, 19:22 Sikkert dumt spm, men jeg har aldri være på en slik klubb. Hva er kutymen for andre rundt når man har sex med sin partner på slike klubber. Får man være 100 prosent i fred, vil noen prøve å initiere trekant osv? Føler det er mye komplekse sosiale vurderinger som må være tilstede for at alle skal føle seg trygge Anonymkode: de662...a10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:29 #13 Del Skrevet i går, 19:29 Hadde aldri blitt med på noe slikt, jeg er alt for vanilje for det der. Og det å gå med en partner for å ha sex mens andre ser på det ser jeg virkelig ingen mening i. Har en venn og to som er litt mer utsvevende seksuelt sett og de historiene jeg har hørt er veldig spesielle og mange av de menneskene er helt der "ute" både i oppførsel og utseende så om jeg ikke var vanilje fra før av og lite interessert så blir jeg ikke mer interessert når jeg hører de merkelige historiene. Og bare det hvor liten verden er og hvordan ryktene går, for det er virkelig ikke mye diskresjon. Anonymkode: 82572...99c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:31 #14 Del Skrevet i går, 19:31 Var på en slags klubb med kona en gang. Vi hadde bare sex med hverandre, men det var gøy nok det. Vi har snakket om å gjøre det igjen, men ikke hatt tid enda i en travel hverdag. Ville aldri gått som singel, selv om jeg kunne. Anonymkode: e1227...986 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:31 #15 Del Skrevet i går, 19:31 AnonymBruker skrev (1 time siden): Enten sammen med din nåværende, evt fremtidige partner, enten i Norge eller utlandet? Vi har vært begge deler og det har vært riktig morsomt. Har ikke alltid endt opp med sex med andre men vi har alltid som minimum hatt sex med hverandre, mens andre har sett på. Hva med deg? Hva måtte til for at du/dere tok steget? Anonymkode: 094e6...9ca Ja,men av ren nysgjerrighet😂. Uaktuelt å ligge med andre ukjente på en svær madrass liksom... Anonymkode: 89fca...891 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:32 #16 Del Skrevet i går, 19:32 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei. Har hørt av flere som har vært der (og sett mange av de de møtte) De fleste er langt under snittet attraktive. Snittalderen er over 40 også, ser det ut til Anonymkode: c36bf...d23 Har hørt fra andre og her kommer ekspertuttalelesen. Du har med andre ord ikke snøring på hva du snakker om! Anonymkode: 094e6...9ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:34 #17 Del Skrevet i går, 19:34 Nei, det skal jeg aldri. Heller ikke være med noen som vil. Har fått det på lista over ting jeg ikke ser etter, etter å ha lest her inne. Anonymkode: e1805...3e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:39 #18 Del Skrevet i går, 19:39 AnonymBruker skrev (1 time siden): Enten sammen med din nåværende, evt fremtidige partner, enten i Norge eller utlandet? Vi har vært begge deler og det har vært riktig morsomt. Har ikke alltid endt opp med sex med andre men vi har alltid som minimum hatt sex med hverandre, mens andre har sett på. Hva med deg? Hva måtte til for at du/dere tok steget? Anonymkode: 094e6...9ca Kunne gjort det med fremtidig partner eller en fuckbuddy. Tørr ikke alene, orker ikke å bli sett på som ett stykke kjøtt. K30 Anonymkode: 47f5d...2d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:39 #19 Del Skrevet i går, 19:39 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har hørt fra andre og her kommer ekspertuttalelesen. Du har med andre ord ikke snøring på hva du snakker om! Anonymkode: 094e6...9ca Du tror ikke på det du leser i historiebøkene heller du? Når man kjenner mennesker som har vært med på slike ting og hørt historiene så er det en del ting de har til felles. De unge som kommer på slike treff blir raskt plukket opp og utnyttet. Mer menn enn kvinner. Mindre pene og ofte dårlig i form, ølmage er mer vanlig enn uvanlig og saggy kropp sånn utenom. Jeg har for øvrig sett bilder fra slike treff og fordi jeg hadde en bekjent som var over gjennomsnittet åpen om alt og det var virkelig ikke noe å se på det jeg så, nasty var det. Har flere venner som har vært utsvevende seksuelt sett og det er de samme historiene jeg har hørt i 15-20 år, fra de var unge til vi kom i 40 åra nå. Visse ting har ikke forandret seg. Anonymkode: 82572...99c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:42 #20 Del Skrevet i går, 19:42 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kunne gjort det med fremtidig partner eller en fuckbuddy. Tørr ikke alene, orker ikke å bli sett på som ett stykke kjøtt. K30 Anonymkode: 47f5d...2d2 Men det er det du nettop er på sexklubb. Finn deg heller noen individer du kan stole på til å finne på mer spennende ting. Verden er direkte sadistisk når det kommer til sex, å det for en grunn. Du er ikke et helt menneske i slike miljøer. Anonymkode: e1805...3e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå