AnonymBruker Skrevet 12. januar #61 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Menn får ikke matches i sin egen liga. For de kvinnene swiper utelukkende på menn OVER sin liga. Skal du ha matches som mann må du swipe på uattraktive damer eller damer over 40. Og ingen vil jo det. Anonymkode: fffc5...827 «Liga» Tinder er et par bilder om en dårlig tekst, umulig å se noe ut fra en profil. Anonymkode: 2de7b...2a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #62 Del Skrevet 12. januar Men dette må dere menn ta ansvar for selv, dere trykker liker på alt og gir oss en helt enorm jobb. 99+ match på 20 minutter, vet du - da sitter du ikke og leser profilene til disse til du blir blå i ansiktet. Da går det fort på utseendet, og så er det å gå igjennom etterpå - hvis en i det hele tatt orker (sjeldent). Man forstår at man ikke er verdens vakreste kvinne, men at menn er helt totalt ukritiske. Vær mer selektive, så blir det mulig å foreta en ordentlig vurdering på om man kan finne hverandre interessante! Anonymkode: 543e4...b33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #63 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Men dette må dere menn ta ansvar for selv, dere trykker liker på alt og gir oss en helt enorm jobb. 99+ match på 20 minutter, vet du - da sitter du ikke og leser profilene til disse til du blir blå i ansiktet. Da går det fort på utseendet, og så er det å gå igjennom etterpå - hvis en i det hele tatt orker (sjeldent). Man forstår at man ikke er verdens vakreste kvinne, men at menn er helt totalt ukritiske. Vær mer selektive, så blir det mulig å foreta en ordentlig vurdering på om man kan finne hverandre interessante! Anonymkode: 543e4...b33 Du skal ha for skyhøy generalisering. Som mann og som jeg nevnte i min tidligere post i tråden, så er jeg ekstremt selektiv. Jeg betaler ikke noe for appen så aner virkelig ikke hvem som har liket profilen min. Jeg swiper på de jeg tenker er interessante, punktum! Jeg anslår det kanskje er 1/35. Tviler på at andre menn som swiper på gud og hvermann har særlig suksess der inne. Tinder er og blir trynefaktor. At noen er skuffet eller overrasket over noe annet er kun naiv. Folk må bare droppe alle de som mener de pusher en genial formel for en profil. Anonymkode: 3424a...b7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #64 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du skal ha for skyhøy generalisering. Som mann og som jeg nevnte i min tidligere post i tråden, så er jeg ekstremt selektiv. Jeg betaler ikke noe for appen så aner virkelig ikke hvem som har liket profilen min. Jeg swiper på de jeg tenker er interessante, punktum! Jeg anslår det kanskje er 1/35. Tviler på at andre menn som swiper på gud og hvermann har særlig suksess der inne. Tinder er og blir trynefaktor. At noen er skuffet eller overrasket over noe annet er kun naiv. Folk må bare droppe alle de som mener de pusher en genial formel for en profil. Anonymkode: 3424a...b7a Du har rett i at jeg var generaliserende der (og det beklager jeg), men det er samtidig en generell oppfatning av hva som skjer på appen der. Anonymkode: 543e4...b33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå