AnonymBruker Skrevet 10. januar #21 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (22 timer siden): Er det virkelig sånt det funker? for i starten gjorde jeg med selektive siden jeg er ikke en person som senker min standard men selv med tinder plus så får jeg jo ingen? etterhvert begynte jeg å swipe ALLE, får noen matches her og der men som regelmessig så er de urelevante for meg og bor ikke nærme nok for å spørre for date. Altså jeg har skrevet dette på bioen så vet ikke om dette er bra nok: "Hvis du liker å være ute, prøve nye ting og le litt for mye av dårlige vitser, tror jeg vi kan ha en bra tid sammen." Kort og godt, siden bildene mine sier nok av meg som bioen. Anonymkode: 1159f...e42 Intetsigende bio alle har. Sier ingenting om deg selv. Høres ut som du søker en kompis Anonymkode: 2d8da...d72 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #22 Del Skrevet 10. januar Hva er din type dame? Kanskje bildene dine ikke er attraktive for den type jente du ønsker å tiltrekke. Hvis du for eksempel har masse trenings, tur og friluftsbilder er det kanskje ikke det som er mest spennende for byjenter som vil fore rundt på restauranter og barer. Jeg for eksempel har ikke noe i mot menn som trener og er aktive, men hvis han har 5 bilder og alle er fra trening og teltturer så føler jeg interessene våre spriker såpass at jeg ikke liker. Kunne blitt med på en tur nå og da, men hvis det er hele profilen så virker det som livsstilen hans, hvis det gir mening. Samme hvis en fyr bare har bilder med champagneglasset i hånda. Bioen er ikke helt krise, men litt cringe (mange som har sånt, så man skiller seg ikke ut). Har du spurt en venninne om å se på profilen din og gi sin mening? Anonymkode: 3ab7a...5c1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #23 Del Skrevet 10. januar Jeg synes din bio kan jo virke litt intetsigende og kanskje til og med litt useriøs. Skriv litt om verdier du har, hva du liker (som en dame kan verdsette, dvs ikke biler og lignende). Anonymkode: d00ac...481 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #24 Del Skrevet 10. januar Ta deg en tur til Asia, velg og vrak i de peneste damene du noen gang har sett. Anonymkode: 4c1fe...63b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #25 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 15.15): Hvis du liker å være ute, prøve nye ting og le litt for mye av dårlige vitser, tror jeg vi kan ha en bra tid sammen." Ute hvor? Prøve hva? Anonymkode: feacd...872 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #26 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 15.15): Hvis du liker å være ute, prøve nye ting og le litt for mye av dårlige vitser, tror jeg vi kan ha en bra tid sammen." Høres ut som du er ute etter ligg. Du må si du er ute etter seriøst forhold. Anonymkode: feacd...872 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kommodevaran Skrevet 10. januar #27 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 15.15): Altså jeg har skrevet dette på bioen så vet ikke om dette er bra nok: "Hvis du liker å være ute, prøve nye ting og le litt for mye av dårlige vitser, tror jeg vi kan ha en bra tid sammen." Kort og godt, siden bildene mine sier nok av meg som bioen. Anonymkode: 1159f...e42 Jeg er muligens i overkant pirkete her, men det der er nok til at det ville blitt et nei fra meg, det ser ut som du ikke kan ordentlig norsk. Gode samtaler er en av de tingene jeg ønsker fra en partner, og etter å ha prøvd meg på romanser både med mennesker som ikke klarer å føre en samtale, folk som er forferdelig rotete å prate med, og folk som ikke har hatt norsk som morsmål og samtalene bare blir tullball, er dette nok til at jeg ikke hadde giddet å prøve. Det er lov å håpe at flertallet av kvinnene på Tinder ikke tenker slik som meg, da. Ikke vondt ment, bare så det er sagt, ønsket bare å vise mitt perspektiv siden det kan være flere som tenker på samme måte. Ellers, som andre har nevnt, du må vite hva du selv ønsker deg fra en partner, finne ut hva det er disse typisk ser etter, og prøve å vise at du kan gi dem dette. Bildene har også mye å si, men hva din målgruppe ser etter i bilder vet jeg selvfølgelig ikke. Da jeg drev og sveipet på Tinder, var det viktigst for meg at mennene så snille og hyggelige ut, og hadde et fint og genuint smil. For min del har det ingenting å si om du er verdens kjekkeste mann med verdens kuleste hobbyer, så lenge du ser sur ut på alle bildene dine, eller klysete, eller lei deg. Da blir det likevel et nei fra meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 11. januar #28 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 14.49): Da ødelegger du for deg selv. Tinder gir deg en skjult attraktivitetsscore, basert på hvor mange likes/matcher du får, og den skjulte scoren til de du liker. Når du liker "alt" vil algoritmen anta at du er lite attraktiv og primært vise deg andre brukere med lav score, ispedd noen med høyere score, bare for at du skal ha trua. Men disse damene vil primært se menn med mye høyere score enn deg. For å øke din egen score må du begynne å sveipe mer selektivt. Anonymkode: e61f3...f63 Etter at Match kjøpte Tinder har mye endret seg, så det med attraktivitetsscore forsvant for en del år tilbake, er mye mer komplisert enn det. Med maskinlæring, tolkning av bilder, påvirkning av hvordan andre som ligner matcher og så videre. Nå er den eksakte algoritmen ikke offentlig, men baseres på et forsøk å løse "stabil matching problemet" ved hjelp av Gale Shapley algoritmen (som er det i bunn i det meste av produktene fra Match). https://blogs.mathworks.com/loren/2020/04/23/stable-matching-problem-and-the-algorithm-that-won-a-novel-prize/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #29 Del Skrevet 11. januar kommodevaran skrev (10 timer siden): Jeg er muligens i overkant pirkete her, men det der er nok til at det ville blitt et nei fra meg, det ser ut som du ikke kan ordentlig norsk. Gode samtaler er en av de tingene jeg ønsker fra en partner, og etter å ha prøvd meg på romanser både med mennesker som ikke klarer å føre en samtale, folk som er forferdelig rotete å prate med, og folk som ikke har hatt norsk som morsmål og samtalene bare blir tullball, er dette nok til at jeg ikke hadde giddet å prøve. Det er lov å håpe at flertallet av kvinnene på Tinder ikke tenker slik som meg, da. Ikke vondt ment, bare så det er sagt, ønsket bare å vise mitt perspektiv siden det kan være flere som tenker på samme måte. Ellers, som andre har nevnt, du må vite hva du selv ønsker deg fra en partner, finne ut hva det er disse typisk ser etter, og prøve å vise at du kan gi dem dette. Bildene har også mye å si, men hva din målgruppe ser etter i bilder vet jeg selvfølgelig ikke. Da jeg drev og sveipet på Tinder, var det viktigst for meg at mennene så snille og hyggelige ut, og hadde et fint og genuint smil. For min del har det ingenting å si om du er verdens kjekkeste mann med verdens kuleste hobbyer, så lenge du ser sur ut på alle bildene dine, eller klysete, eller lei deg. Da blir det likevel et nei fra meg. 100% enig i språket. Feriebilder sier også lite om hvem du er i hverdagen. Hvis du har oppstilte bilder ved en palme, en kul bil eller poserer med en drink er det no no. Det virker som du ts har laget en profil utfra hva menn ville liket. Hvis du ikke ønsker å matche med menn, tenk over målgruppen din og juster profilen deretter... Dette er så basic at egentlig er det villedende for kvinner der ute å gi deg disse rådene, for da vil noen kanskje gi deg en sjanse basert på noe du ikke helt er/forstår selv, og bli skuffet. Anonymkode: cd27f...bf3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #30 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ta deg en tur til Asia, velg og vrak i de peneste damene du noen gang har sett. Anonymkode: 4c1fe...63b Ønsker ikke dame som er kjøpt og betalt. Anonymkode: 1562d...445 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #31 Del Skrevet 11. januar Er du ikke etnisk norsk? Anonymkode: 1562d...445 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #32 Del Skrevet 11. januar Jeg sveiper venstre dersom det står søker casual eller prøver å finne ut av det + dersom han røyker eller har selfie i speil og en som viser kroppen uten klær på uten om det er i en naturlug setting på et vanlig bilde om det er sommer. Jeg hører jeg er pen og har alltid fått mye oppmerksomhet, men jeg er ikke opptatt av de mest kjekke mannfolkene. Et fint smil å utråling og en bio de legger litt sjel i fanger min oppmerksomhet. Jeg trykker heller ikke liker på menn så bor langt unna eller en som skriver han ønsker barn, da jeg er ferdig med barn. Det er så mye som teller, så ikke ta det til deg om du får få matchter. Anonymkode: 40c9b...60e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 11. januar #33 Del Skrevet 11. januar Fremmed fugl skrev (8 timer siden): Etter at Match kjøpte Tinder har mye endret seg, så det med attraktivitetsscore forsvant for en del år tilbake, er mye mer komplisert enn det. Med maskinlæring, tolkning av bilder, påvirkning av hvordan andre som ligner matcher og så videre. Nå er den eksakte algoritmen ikke offentlig, men baseres på et forsøk å løse "stabil matching problemet" ved hjelp av Gale Shapley algoritmen (som er det i bunn i det meste av produktene fra Match). https://blogs.mathworks.com/loren/2020/04/23/stable-matching-problem-and-the-algorithm-that-won-a-novel-prize/ Interessant link. Den sier i bunn og grunn at det er bedre å sjekke opp enn å bli sjekket opp, da får man en bedre match. Kanskje det er derfor flere damer enn menn generelt er ulykkelige i ekteskapet, og at damer derfor burde bli flinkere til å sjekke selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #34 Del Skrevet 11. januar -jk- skrev (42 minutter siden): Interessant link. Den sier i bunn og grunn at det er bedre å sjekke opp enn å bli sjekket opp, da får man en bedre match. Kanskje det er derfor flere damer enn menn generelt er ulykkelige i ekteskapet, og at damer derfor burde bli flinkere til å sjekke selv? Garantert. Problemet er bare at det er en del damer som nærmest av prinsipp ikke vil ta saken i egne hender. Anonymkode: bb52c...aa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #35 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 15.15): Altså jeg har skrevet dette på bioen så vet ikke om dette er bra nok: "Hvis du liker å være ute, prøve nye ting og le litt for mye av dårlige vitser, tror jeg vi kan ha en bra tid sammen." Anonymkode: 1159f...e42 Bytt tekst. Den er intetsigende og overfladisk og språket er dårlig/anglifisert. Det eneste du forteller om deg selv er at du liker dårlige vitser, noe som er så vanlig hos menn at vi har et eget begrep for det. (pappavitser) Resten av teksten reiser bare ubesvarte spørsmål. Liker å være ute, på byen, i skogen, eller hva? Prøve hva slags ting? Pegging eller rafting i Sjoa? Bra tid sammen, altså tidsbegrenset og du ser ikke for deg fast forhold? Anonymkode: e61f3...f63 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 11. januar #36 Del Skrevet 11. januar -jk- skrev (1 time siden): Interessant link. Den sier i bunn og grunn at det er bedre å sjekke opp enn å bli sjekket opp, da får man en bedre match. Kanskje det er derfor flere damer enn menn generelt er ulykkelige i ekteskapet, og at damer derfor burde bli flinkere til å sjekke selv? Godt poeng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 11. januar #37 Del Skrevet 11. januar (endret) AnonymBruker skrev (På 8.1.2025 den 19.07): Ok, folkens, jeg er litt lost her! Jeg blir snart 30 år og føler at jeg virkelig får ikke til å matche med noen på tinder som kan bli noe seriøst. Alle jeg matcher med, enten bor de 400km unna eller mer, eller så er det enten thai jenter eller transpersoner (Ikke at det er noe galt med det, men det er jo ikke akkurat det jeg ser etter). Jeg er ganske høy og attraktivt person, tar godt vare på meg selv og trener en del, så jeg er ikke overvektig eller noe. Men jeg bare skjønner ikke hva jenter på mitt alder som 27-31 år ser etter på tinder? Jeg har fine bilder, de er fra ferier og det er ikke kroppsbilder (for å vise magemuskler eller noe), og bioen min er heller ikke noe spesielt som skulle få noen til å tenke at de ikke vil matche med meg. Så hva er det som jeg kan gjøre? Jeg hater til å komme i kontakt med kvinner på treningssenter siden det føles feil ut utenom de kommer til meg. finne noe annet hobby er ikke så mye interesserende for meg med mindre jeg har kjæreste som vi kan bygge og finne noe nytt sammen. Men utenom det så er jeg lost? Anonymkode: 1159f...e42 Det er ganske normalt. Jeg får masse likes fra utenlandske damer, typ 8000km unna. Blokkerer samtlige, så de ikke skal dukke opp igjen. Om det er reelle profiler er jeg usikker på. Føler ofte at Tinder sender meg masse likes for at jeg skal betale, noe jeg ikke gidder. Tinder er et merkelig sted. Og jeg har mistet masse likes også. Hadde rundt 90 likes, nå har jeg 18. Blir sikkert 'straffa' for at jeg ikke biter på det Platinum medlemskap maset dems. 'Kun idag'. Nei, det er hver jævla dag faktisk. Tull. Lurer ikke meg. Endret 11. januar av DeLorean Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #38 Del Skrevet 11. januar Suksess på nettdating for menn er ganske enkelt: vær kjekk/pen, høy, utstrål en form for suksess, enorm selvsikkerhet. Helst flere på en gang men MINST en, for i det hele tatt å få et svar i ny og ne. Oppfyller du flere av dem (og det minimum kommer ganske tydelig fram), kan du skrive hva som helst og gjerne ha med alle elementer damene ellers hevder de sveiper vekk, som barisbilder, en profiltekst der det bare står "bæsj", ol. Alt som ellers blir tolket negativt ("for en ekkel type") vil bli tolket som noe positivt ("haha, han er litt søt og har humor da"). Har du ingen av de nevnte kvalitetene kan du skrive verdens beste og utfyllende profiltekst, ha masse fine bilder, men damene vil sveipe deg vekk uansett for "æsj, toppturbilde", "feil farge på t-skjorta", eller en annen unnskyldning som ikke direkte innrømmer at du ikke er attraktiv nok, og som ikke hadde spilt noen rolle om du hadde hatt de ovennevnte kvalitetene. Nettdating handler 95% om hvor attraktiv du er utgangspunktet, og maks 5% om hvordan du presenterer deg. Er du ikke spesielt attraktiv så forbered deg bare på en ekstremt langdryg fisketur, uansett hvilken innsats du legger i profilen. Anonymkode: 4a508...3eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 11. januar #39 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Suksess på nettdating for menn er ganske enkelt: vær kjekk/pen, høy, utstrål en form for suksess, enorm selvsikkerhet. Helst flere på en gang men MINST en, for i det hele tatt å få et svar i ny og ne. Oppfyller du flere av dem (og det minimum kommer ganske tydelig fram), kan du skrive hva som helst og gjerne ha med alle elementer damene ellers hevder de sveiper vekk, som barisbilder, en profiltekst der det bare står "bæsj", ol. Alt som ellers blir tolket negativt ("for en ekkel type") vil bli tolket som noe positivt ("haha, han er litt søt og har humor da"). Har du ingen av de nevnte kvalitetene kan du skrive verdens beste og utfyllende profiltekst, ha masse fine bilder, men damene vil sveipe deg vekk uansett for "æsj, toppturbilde", "feil farge på t-skjorta", eller en annen unnskyldning som ikke direkte innrømmer at du ikke er attraktiv nok, og som ikke hadde spilt noen rolle om du hadde hatt de ovennevnte kvalitetene. Nettdating handler 95% om hvor attraktiv du er utgangspunktet, og maks 5% om hvordan du presenterer deg. Er du ikke spesielt attraktiv så forbered deg bare på en ekstremt langdryg fisketur, uansett hvilken innsats du legger i profilen. Anonymkode: 4a508...3eb Leste en studie som såg på ekteskap som kom fra nettdating og fra IRL. I nettdating så var det en dreiing til dem som har utfordringer som hadde blitt sammen. Kan dere som skriver tull ikke bare slutte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #40 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Suksess på nettdating for menn er ganske enkelt: vær kjekk/pen, høy, utstrål en form for suksess, enorm selvsikkerhet. Helst flere på en gang men MINST en, for i det hele tatt å få et svar i ny og ne. Oppfyller du flere av dem (og det minimum kommer ganske tydelig fram), kan du skrive hva som helst og gjerne ha med alle elementer damene ellers hevder de sveiper vekk, som barisbilder, en profiltekst der det bare står "bæsj", ol. Alt som ellers blir tolket negativt ("for en ekkel type") vil bli tolket som noe positivt ("haha, han er litt søt og har humor da"). Har du ingen av de nevnte kvalitetene kan du skrive verdens beste og utfyllende profiltekst, ha masse fine bilder, men damene vil sveipe deg vekk uansett for "æsj, toppturbilde", "feil farge på t-skjorta", eller en annen unnskyldning som ikke direkte innrømmer at du ikke er attraktiv nok, og som ikke hadde spilt noen rolle om du hadde hatt de ovennevnte kvalitetene. Nettdating handler 95% om hvor attraktiv du er utgangspunktet, og maks 5% om hvordan du presenterer deg. Er du ikke spesielt attraktiv så forbered deg bare på en ekstremt langdryg fisketur, uansett hvilken innsats du legger i profilen. Anonymkode: 4a508...3eb Jeg er ganske høy sånn 190cm, kjekk/pen er der men ikke sånn eekstremt kjekk som top modeller men 7/10? litt above average i det minste, har høy utdanning og jobb så jeg bare vet ikke? Jeg har avoida å legge masse topturer men jeg har 1 top ut som er veldig fin utsikt hvor alle vil være med men ellers ikke noe spesielt bare meg selv og ikke noe selfies. Anonymkode: 1159f...e42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå