AnonymBruker Skrevet i går, 17:18 #1 Del Skrevet i går, 17:18 For 15 år siden var jeg kjempeforelsket i ei som heller valgte å bli sammen med en transdame enn meg. Dette gjorde selvfølgelig vondt, men allikevel har jeg tydeligvis aldri kommet over det. Jeg er ikke forelska i denne jenta lenger, men det har gjort at jeg bare ikke liker noen transfolk. Det er som når folk har blitt bitt av en hund så er det skeptisk til alle hunder. Kunne jeg bare klart å mislike den ene transdama det er snakk om så hadde det vært "ok", men det føkka med hodet mitt så mye hele den hendelsen, så nå misliker jeg alle. Jeg er 40 år, godt voksen. Og plages av at jeg tydeligvis er en idiot. Anonymkode: aef28...cff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #2 Del Skrevet 22 timer siden De liker ikke deg heller, så det går opp i opp. Anonymkode: d7aac...34b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #3 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): For 15 år siden var jeg kjempeforelsket i ei som heller valgte å bli sammen med en transdame enn meg. Dette gjorde selvfølgelig vondt, men allikevel har jeg tydeligvis aldri kommet over det. Jeg er ikke forelska i denne jenta lenger, men det har gjort at jeg bare ikke liker noen transfolk. Det er som når folk har blitt bitt av en hund så er det skeptisk til alle hunder. Kunne jeg bare klart å mislike den ene transdama det er snakk om så hadde det vært "ok", men det føkka med hodet mitt så mye hele den hendelsen, så nå misliker jeg alle. Jeg er 40 år, godt voksen. Og plages av at jeg tydeligvis er en idiot. Anonymkode: aef28...cff Jeg liker heller ikke «transer», men av helt andre grunner enn deg. Så du er med andre ord så såret at det går over til hat? Anonymkode: 8ff6f...674 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #4 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): De liker ikke deg heller, så det går opp i opp. Anonymkode: d7aac...34b Nå føler jeg at du bare leste overskriften, og ikke det at jeg kalte meg selv en idiot for det jeg tenkte Anonymkode: aef28...cff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #5 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Så du er med andre ord så såret at det går over til hat? Anonymkode: 8ff6f...674 Ja, det er vel noe lignende der Anonymkode: aef28...cff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #6 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Nå føler jeg at du bare leste overskriften, og ikke det at jeg kalte meg selv en idiot for det jeg tenkte Anonymkode: aef28...cff Nei, jeg leste, men det blir bare for dumt. Anonymkode: d7aac...34b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #7 Del Skrevet 20 timer siden Sliter litt med å forstå logikken her. Hvis hun «bare» hadde blitt sammen med en annen mann, eller en annen dame, hadde du vel neppe mislikt menn og kvinner på generell basis. Det må være selve trans-biten da? Hva er dine holdninger til slike, handler det om stolthet, avmakt, dine tanker om transpersoner, tanker om deg selv, følelser rundt det som skjedde den gang, osv…? 🤔 Tenker du må grave litt dypere. Anonymkode: d4839...3b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsejesus Skrevet 20 timer siden #8 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): For 15 år siden var jeg kjempeforelsket i ei som heller valgte å bli sammen med en transdame enn meg. Dette gjorde selvfølgelig vondt, men allikevel har jeg tydeligvis aldri kommet over det. Jeg er ikke forelska i denne jenta lenger, men det har gjort at jeg bare ikke liker noen transfolk. Det er som når folk har blitt bitt av en hund så er det skeptisk til alle hunder. Kunne jeg bare klart å mislike den ene transdama det er snakk om så hadde det vært "ok", men det føkka med hodet mitt så mye hele den hendelsen, så nå misliker jeg alle. Jeg er 40 år, godt voksen. Og plages av at jeg tydeligvis er en idiot. Anonymkode: aef28...cff Dette er jo en helt vanlig menneskelig reaksjon. Den formodentlig eneste transpersonen du har møtt kom i veien for noe du ville ha. Og det er kanskje enda mer bittert at en transkvinne var en "bedre" kvinne enn deg? Har du blitt ranet av en gjeng somaliske ungdommer er det lett å assosiere somaliere med kriminalitet. Eller gjenger, eller gutter. Har du blitt bedratt av en mann eller to, er det lett å assosiere menn med utroskap. Osv. Fordelen er at du er klar over at din reaksjon ikke egentlig reflekterer virkeligheten. Du er i alle fall dyp nok til å innse hvor grunn du er 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #9 Del Skrevet 20 timer siden Du klarer nok å leve med det. Eller omgås du ofte transfolk? Anonymkode: 92007...96e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #10 Del Skrevet 20 timer siden Dette er det mest tullete jeg har lest på lenge 😂 Du ble dumpa, og derfor hater du alle transpersoner? Transmenn også? Hater du alle som er transpersoner, eller bare de du selv kan identifisere som trans? Hva med en transkvinne du ikke klarer å identifisere som noe annet enn en kvinne, du hater henne også? Hadde du kommet i snakk med en mann, og på et senere tidspunkt funnet ut at han ble født som kvinne, men fullførte kjønnsskifte for 15 år siden, hadde du begynt å hate ham i etterkant da? Hva med personer som kler og ter seg som det motsatte kjønn, men ikke er trans, hater du dem også? Anonymkode: 75c1e...5d0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsejesus Skrevet 13 timer siden #11 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Dette er det mest tullete jeg har lest på lenge 😂 Anonymkode: 75c1e...5d0 Ah, du har ikke vært så lenge på kvinneguiden? Du har mye spennende i vente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden linsejesus skrev (11 timer siden): Ah, du har ikke vært så lenge på kvinneguiden? Du har mye spennende i vente Jeg har vært her i 10 år 😂 Anonymkode: 75c1e...5d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå