AnonymBruker Skrevet 8. januar #1 Del Skrevet 8. januar Jeg har tilgode å oppleve å bli avsugd, analsex, sex i friluft og egentlig alt en kan fantasere om...Min kone har aldri gitt meg en runk hvor jeg har kommet (ergo hun har aldri sett min sæd). Som dere kan forstå av dette så jeg ikke flink til å kommunisere hva jeg ønsker. Jeg syntes det er kleint. Skulle det plutselig oppstå en erotisk scene på tv, helt ufarlig, så blir hun litt sur og ber meg slå av. For å ha sagt det så er min kone skikkelig flott, slank, tar vare på seg selv og har hatt en flott karriere. Jeg tror jeg er ganske bra for alderen, slank, har det meste av hår, renslig går dyrt og fint kledd- mao ingen av oss er fysisk frastøtende. Er det en voksen kvinne der ute som kan gi meg noen råd om hvordan jeg kan få løpt igang sex livet vårt. Vet dette høres dumt ut men jeg er veldig uskikker på hvordan jeg skal gripe det Ann etter så lang tid. P.S Vi har 3 barn så vi har hatt sex..:) Anonymkode: a4445...966 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #2 Del Skrevet 8. januar Litt brutalt ærlig svar her. Hvis det virkelig har gått 20 år siden sist dere hadde sex vil jeg tro dette er forbi punktet der man kunne reddet sexlivet deres. Kanskje hvis man hadde begynt å jobbe med dette for 15-20 år siden så kunne man gjort noe. Nei jeg tror her er toget kjørt dessverre... Anonymkode: 09618...556 13 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #3 Del Skrevet 8. januar Først og fremst: hvorfor er det å snakke om sex eller se erotiske scener i film kleint? Hvorfor? Begynn der. Men enig med AB over, tror ikke det er mulig å redde sexlivet etter 20 år uten. Anonymkode: 33e7f...e35 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen94 Skrevet 8. januar #4 Del Skrevet 8. januar Tenker dere må faktisk ta en prat. Et forhold trenger intimitet. hva er vitsen med å være gift men ikke kunne be eller være åpen om det man ønsker på soverommet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #5 Del Skrevet 8. januar Endre miljø, finne noen felles prosjekter, se hverandre på nye måter i nye roller. Anonymkode: 548dd...148 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #6 Del Skrevet 8. januar Analsex er unormalt hvis du ikke er homo. Anonymkode: 0e405...c7d 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 8. januar #7 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har tilgode å oppleve å bli avsugd, analsex, sex i friluft og egentlig alt en kan fantasere om...Min kone har aldri gitt meg en runk hvor jeg har kommet (ergo hun har aldri sett min sæd). Som dere kan forstå av dette så jeg ikke flink til å kommunisere hva jeg ønsker. Jeg syntes det er kleint. Skulle det plutselig oppstå en erotisk scene på tv, helt ufarlig, så blir hun litt sur og ber meg slå av. For å ha sagt det så er min kone skikkelig flott, slank, tar vare på seg selv og har hatt en flott karriere. Jeg tror jeg er ganske bra for alderen, slank, har det meste av hår, renslig går dyrt og fint kledd- mao ingen av oss er fysisk frastøtende. Er det en voksen kvinne der ute som kan gi meg noen råd om hvordan jeg kan få løpt igang sex livet vårt. Vet dette høres dumt ut men jeg er veldig uskikker på hvordan jeg skal gripe det Ann etter så lang tid. P.S Vi har 3 barn så vi har hatt sex..:) Anonymkode: a4445...966 Hva med å spørre henne om å få et møte der agendaen er "vårt samliv". Får nesten begynne der da...Ta praten utenfor senga, utenfor hjemmet osv. Forholde seg litt kaldt og objektivt til det for å lettere kunne tilnærme seg det. Ha gjerne klart noen punkter. Parkurs for en helg, sexolog, parterapi, starte opp med en felles interesse osv. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #8 Del Skrevet 8. januar Tenker slaget er tapt om det har gått 20 år. Og hvis det har vært mas om å prøve mye rart og at du vil ha analsex så skjønner jeg egentlig at hun har mistet lysten. Anonymkode: 55b4c...fa1 4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #9 Del Skrevet 8. januar Du sier ikke noe om hvordan det var i de 20 årene da. Jeg tror heller ikke det er mulig å få til noe etter 20 års tørke. Det er for lang tid. Anonymkode: 13070...423 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #10 Del Skrevet 8. januar Elsker hun deg? Hvis ikke er det kanskje derfor hun ikke ønsker sex. Hilsen voksen kvinne Anonymkode: a9c09...a91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #11 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har tilgode å oppleve å bli avsugd, analsex, sex i friluft og egentlig alt en kan fantasere om...Min kone har aldri gitt meg en runk hvor jeg har kommet (ergo hun har aldri sett min sæd). Som dere kan forstå av dette så jeg ikke flink til å kommunisere hva jeg ønsker. Jeg syntes det er kleint. Skulle det plutselig oppstå en erotisk scene på tv, helt ufarlig, så blir hun litt sur og ber meg slå av. For å ha sagt det så er min kone skikkelig flott, slank, tar vare på seg selv og har hatt en flott karriere. Jeg tror jeg er ganske bra for alderen, slank, har det meste av hår, renslig går dyrt og fint kledd- mao ingen av oss er fysisk frastøtende. Er det en voksen kvinne der ute som kan gi meg noen råd om hvordan jeg kan få løpt igang sex livet vårt. Vet dette høres dumt ut men jeg er veldig uskikker på hvordan jeg skal gripe det Ann etter så lang tid. P.S Vi har 3 barn så vi har hatt sex..:) Anonymkode: a4445...966 20 år siden sist? Har du bare sittet der da og glodd? Dere bare slutta å ha sex og det ble aldri nevnt? Gjør noe da, stryk på henne, kyss henne på skuldre og nakke, masser henne, nærm deg forsiktig. Hilsen voksen dame Anonymkode: 8511c...8bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #12 Del Skrevet 8. januar Har du noen gang gitt kona di en eller flere orgasmer? Anonymkode: 493c3...1d2 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #13 Del Skrevet 8. januar Hva er alderen på dere? Anonymkode: 81bc1...f59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #14 Del Skrevet 8. januar Tror løpet er kjørt. siden det er gått så lang tid kanskje dere egentlig aldri hadde den helt store seksuelle kjemien Trenger ikke bety at forholdet er kjørt Kan finne mange andre kvaliteter i hverandre som gjør at forholdet er verdt det likevel Er det realistisk at du kunne fått så mye sex av en annen dame? Og hva hadde det gitt deg (et forhold kun basert på sex er kanskje ikke så kult heller.. og du er vel også litt for gammel for et sånt forhold..) Anonymkode: a35be...26e 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #15 Del Skrevet 8. januar Kan du si rett ut at du savner kroppen hennes og savner å bli holdt og tatt på, og spør om dere skal kose litt? Anonymkode: 3a2ae...a09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #16 Del Skrevet 8. januar Uff, triste greier.. Du må jo ta initiativ til en dialog om dette. Saklig, ikke bebreidende, men med tydelighet. Anonymkode: 751a6...954 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #17 Del Skrevet 9. januar Dere må ha en særdeles dårlig kommunikasjon? Hvis hun har et så anstrengt forhold til det, så må dere ha med en tredjeperson i samtalen, sexolog eller parterapeut. Hun går trolig i forsvar og låser seg ellers. Anonymkode: b3b5f...e02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #18 Del Skrevet 9. januar Fighter83 skrev (11 timer siden): Hva med å spørre henne om å få et møte der agendaen er "vårt samliv". Får nesten begynne der da...Ta praten utenfor senga, utenfor hjemmet osv. Forholde seg litt kaldt og objektivt til det for å lettere kunne tilnærme seg det. Ha gjerne klart noen punkter. Parkurs for en helg, sexolog, parterapi, starte opp med en felles interesse osv. Dette er et bra forslag. Det virker som om sex har blitt elefanten i rommet. At det nærmest har blitt umulig å snakke om. Det mønsteret må brytes. Det er ikke sikkert du klarer det alene så det kan lønne seg å skaffe hjelp. Anonymkode: f93d8...57e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #19 Del Skrevet 9. januar Har hun noen gang fått orgasme med deg? Tenker du på henne under sex, gir henne forspill og kos? At hun skal ha det godt? Har hun aldri tatt opp sex? Aldri prøvd seg? Var det du som ga opp etter flere forsøk på å ha sex? Dere MÅ snakke sammen, om hva dere vil,trenger og ønsker! Men 20år uten sex vil jeg tro det ikke går.. Hadde aldri klart å gå så lenge uten sex.. Sexolog kan muligens være tingen her? Anonymkode: 030cf...b7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #20 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har du noen gang gitt kona di en eller flere orgasmer? Anonymkode: 493c3...1d2 Ikke for å neglisjere betydningen av dette. Men det er ikke alltid dette er løsningen. Jeg er sammen med en kvinne nå som ikke ønsker, eller i alle fall ikke er særlig opptatt av egne orgasmer. Og ser helst at jeg ikke legger for mye innsats i å få henne til å komme. Og ja, jeg vet hvordan man skal gå frem. Har vært med en del kvinner før og har relativt lett fått de til å komme. Det jeg egentlig vil frem til, er at en kvinne som er så lite opptatt av sex som det TS beskriver, ikke nødvendigvis er udelt positiv til at han setter hennes orgasmer øverst på agendaen heller. Anonymkode: f1b9e...4e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå