AnonymBruker Skrevet i går, 15:55 #1 Del Skrevet i går, 15:55 Jeg forstår ikke hva jeg skal gjøre. Føler meg mest som meg selv som brunette. Frisøren sier jeg har tykke glasshår og at de er vanskelige å farge. Men tror ikke den frisøren var mest kompetent på grått hår, så jeg fikk ikke så gode råd. Hvilke alternativ har jeg? Kan jeg farge håret i tilsvarende brun farge? Bør jeg legge inn brune eller mørkere eller bronse/brunt/varmt/mørk rød striper? Eller må jeg legge inn lyse striper over det grå? Anonymkode: 0f2a3...dac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:57 #2 Del Skrevet i går, 15:57 Lyse striper er enklest med glasshår. Jeg har selv kritthvite glssshår og er en del yngre enn deg, har prøvd det meste men kun lyse striper som funker. Anonymkode: de7c8...3ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet i går, 17:35 #3 Del Skrevet i går, 17:35 Har selv glasshår og hatt det så lenge jeg kan huske.. har tidvis vært mørk, men fargen sklir av kjempe fort, det som sitter lengst i er henna farge. Jeg er blond fra naturens side så det har blitt til at jeg har forholdt meg blond seneste årene for å slippe å farge det hver 2 uke, hvilket jeg måtte for at det skulle være fint når det var mørkt.. Det beste er nok å legge inn lyse striper hvis du ikke vil de skal syntes så godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:42 #4 Del Skrevet i går, 17:42 Driter i det. Anonymkode: 1c21b...ecd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Del Skrevet 23 timer siden Bruk en farge uten tall bak komma, de er dobbeltpigmenterte. Bruk sterkere H202 i blanding enn før, og pensle glasshårene med ren H202 før du begynner. Gjerne 6 eller 7,5%, og bruk føneren for å få hårstråene til å åpne seg opp. Så farger du som vanlig. Anonymkode: e0c79...6b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #6 Del Skrevet 19 timer siden Takk for gode tips! Dette må gjøres hos frisør eller kan jeg farge hjemme? Ts Anonymkode: 0f2a3...dac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden Dette har jeg og, og det har irritert meg og MEN jeg fant løsningen (på mitt hår) Før farget jeg håret hver 3.uke, nå har det gått 2 mnd, og eneste grått er etterveksten. Glasshårene har enda farge på seg. Jeg bruker redken color gloss, sjampo, balsam og sprayen etterpå. Anonymkode: edef0...aaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden Jeg lar fargen sitte i 10 min ekstra. Lærte det av en frisør og har fortsatt med det etter jeg begynte å farge selv. Anonymkode: bbc77...a32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå