Gå til innhold

Fysio som skravler i ett kjør

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Begynte hos en fysio i november. Hun har hatt lang juleferie så jeg hadde glemt hvor ekstremt skravlete hun er. Hadde time i dag, og nå er jeg helt utkjørt i hodet. Hun skravler i ett kjør! Ungene fikk ditt og datt i julegave, svigermors multekrem, kusinen laget tørr kalkun, snømåking osv osv.

Når hun spør meg om noe og jeg holder på å svare så begynner hun å snakke over meg. Jeg fortsetter å snakke for å vise at nå er det jeg som snakker, men hun snakker bare høyere. 

Anonymkode: 99a55...a0e

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Oki, men så slutt da, om du ikke er fornøyd?

Anonymkode: 3534d...9c6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg foreslår at du enten ber henne være stille eller bytter fysioterapeut. 

Anonymkode: e7ee2...e9a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Begynte hos en fysio i november. Hun har hatt lang juleferie så jeg hadde glemt hvor ekstremt skravlete hun er. Hadde time i dag, og nå er jeg helt utkjørt i hodet. Hun skravler i ett kjør! Ungene fikk ditt og datt i julegave, svigermors multekrem, kusinen laget tørr kalkun, snømåking osv osv.

Når hun spør meg om noe og jeg holder på å svare så begynner hun å snakke over meg. Jeg fortsetter å snakke for å vise at nå er det jeg som snakker, men hun snakker bare høyere. 

Anonymkode: 99a55...a0e

Du må være direkte og si: vet du, når jeg har time her hos deg ønsker jeg bare å slappe av og nyte stillhet. Dersom hun ikke tar hintet slutter du å gå dit. Makan, helt utrolig at vedkommende ikke har antenner.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bytt fysio og hvis hun tilhører en bedrift med flere fysioterapeuter så gir du en tilbakemelding på at det er uprofesjonelt med så mye snakking om ting som ikke angår deg. 

Anonymkode: 3256c...0ca

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en fysioterapeut en gang som hadde hunden sin liggende i rommet. Og den prompet fælt! Jeg måtte dessverre slutte å gå dit. Mye rart man skal oppleve 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dama har nok adhd 

Anonymkode: c916e...f25

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dama har nok adhd 

Anonymkode: c916e...f25

Ja, det kan godt være! 

Min fysioterapeut snakker også mye, forteller om "alt" (innenfor rimelighetens grenser). Men han tåler å høre at han må tie stille, for det er ikke alltid jeg orker. Man må bare si ifra, eller bytte behandler. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisører er ofte slik som denne fysioterapeuten som ts beskriver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Tough cookie skrev (6 minutter siden):

Frisører er ofte slik som denne fysioterapeuten som ts beskriver

Jeg var hos en fotpleier av denne typen. Neste gang jeg bestilte sa jeg at jeg ønsket behandling i stillhet. Det stakkars menneske turde nesten ikke åpne munnen. 

Det er underlig at mennesker i slike jobber ofte har så vanskelig for å lese kundens behov og tilpasse seg. 

Det finnes faktisk mennesker som synes skravling med frisører er sååå hyggelig, men hvis de har kunder som meg som svarer med enstavelsesord burde de ta et hint.

Anonymkode: 4c213...3d0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg var hos en fotpleier av denne typen. Neste gang jeg bestilte sa jeg at jeg ønsket behandling i stillhet. Det stakkars menneske turde nesten ikke åpne munnen. 

Det er underlig at mennesker i slike jobber ofte har så vanskelig for å lese kundens behov og tilpasse seg. 

Det finnes faktisk mennesker som synes skravling med frisører er sååå hyggelig, men hvis de har kunder som meg som svarer med enstavelsesord burde de ta et hint.

Anonymkode: 4c213...3d0

Helt riktig. Jobber man i slike yrker må man lære seg å lese personen. 

Samme med ansatte i butikker som er veldig intense. "HEI HEI" roper de høyt, og fotfølger deg til du ender med å forlate butikken. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Neste time kan du jo starte med å si at du er sliten og har hodepine, så det hadde vært fint med stillhet. 

Anonymkode: 90090...1cd

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har migrene og må ofte be andre om å roe ned litt. Evt som et minimum kun snakke på utpust😂

Anonymkode: fe395...2e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...