AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:38 #21 Del Skrevet onsdag kl 21:38 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Som en ung kvinne med ganske fysisk attraktivt utseende må jeg ærlig si at mange av dem er altfor innbilske og kravstore. Det er veldig mange av disse mindre attraktive mennene på tinder, der det står «kortsiktig, men åpen» og «casual» (altså ikke romantisk men seksuellt forhold). Dette er noe Tinder spør om når du lager en bruker så folk kan se hva du leter etter hos det motsatte kjønn. Samtidig klager disse mennene på at at de «ikke får pu*t» men er kun interessert i damer langt over deres utseendemessige nivå. I tillegg til det ønsker mange av dem som skrevet over kun seksuelle kortvarige relasjoner. Hvorfor skal en kvinne ønske et seksuellt ikke romantisk forhold til en uttraktiv mann, fordi han «har så bra personlighet»? Personlighet er jo det som har noe å si i det langvarige, da har utseende samtidig mindre å si. Anonymkode: 536be...3af Spot on. Her tar du opp en voksende, dog paradoksal «trend» på tinder. Interessant med kombinasjonen uattraktivt utseende og ønske om kun et radon ligg. Er det rart det blir sutring over avvisninger 😆🤯 Anonymkode: 31c58...0fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:38 #22 Del Skrevet onsdag kl 21:38 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Menn liker 60% av kvinner på Tinder. Vil du at vi skal like 100%? Anonymkode: 2beb1...1b0 Jeg vet ikke om jeg skjønner helt hva du mener nå😅 Jeg tenker at man kan like de som er på sitt eget nivå om man skal forvente et lik tilbake. Er ganske arrogant å tenke at damer har for høye krav på menns utseende, mens man samtidig ønsker de damene som er langt over sitt nivå. Anonymkode: 536be...3af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:41 #23 Del Skrevet onsdag kl 21:41 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spot on. Her tar du opp en voksende, dog paradoksal «trend» på tinder. Interessant med kombinasjonen uattraktivt utseende og ønske om kun et radon ligg. Er det rart det blir sutring over avvisninger 😆🤯 Anonymkode: 31c58...0fe Er så tabu å si ut høyt også🙄 Anonymkode: 536be...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:04 #24 Del Skrevet onsdag kl 22:04 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg vet ikke om jeg skjønner helt hva du mener nå😅 Jeg tenker at man kan like de som er på sitt eget nivå om man skal forvente et lik tilbake. Er ganske arrogant å tenke at damer har for høye krav på menns utseende, mens man samtidig ønsker de damene som er langt over sitt nivå. Anonymkode: 536be...3af Menn sveiper høyre på 60% av kvinner. Kvinner sveiper på 4% av menn. Hvis vi menn er så kravstore, skal vi begynne å sveipe høyre på alle kvinner? Anonymkode: 2beb1...1b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:09 #25 Del Skrevet onsdag kl 22:09 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Dette er også veldig sant. Kvinner flest er kronisk usikre, redde for å ikke være bra nok. Menn som kjenner kvinner vet dette, de som påstår at kvinner er høye på pæra og tror de er dronninger, tar rimelig feil. Anonymkode: 284c4...2d7 Jeg kjenner ganske mange damer som er svært høye på seg selv, så dette stemmer ikke. Anonymkode: 536be...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:28 #26 Del Skrevet onsdag kl 22:28 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tenker dere "hva f... gjør han her, han må da skjønne at ingen dame vil ha ham", eller noe slikt? Eller tenker dere ikke noe annet enn at "han er ikke min type", eller...? Anonymkode: 39347...c92 Tenker ingenting. Så svaret ligger nok nærmest "han er ikke min type". Anonymkode: a22eb...c86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:30 #27 Del Skrevet onsdag kl 22:30 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Menn sveiper høyre på 60% av kvinner. Kvinner sveiper på 4% av menn. Hvis vi menn er så kravstore, skal vi begynne å sveipe høyre på alle kvinner? Anonymkode: 2beb1...1b0 Menn er ikke kravstore i det hele tatt når det kommer til utseendekravet til en dame de bare vil ha sex eller «ons» fra. så du har helt rett i at kvinner er mer kravstore når det kommer til utseendekrav til en mann de bare vil ha et ligg fra. Som jeg tenker er veldig logisk om man tenker seg litt om. Utseende er en overfladisk egenskap, og siden man bare er ute etter en sekusuell relasjon uten dypere romantisk tilknytning og evt forhold: Er det helt logisk at personlighet og slikt har lite å si når relasjonen kun dreier jeg om sex og er overfladisk uten dybde. Men når det kommer til forhold er det helt motsatt. Her verdsetter kvinner personlige egenskaper over alt annet. Fordi det har mest å si i det langvarige løp når det kommer til å finne seg en romantisk partner. Mens menn verdsetter utseende til kvinner mest av alt når det kommer til «drømmedama» å ville gå i et forhold med. En kvinne med 10/10 utseende og 5/10 personlighet vil vinne nesten utelukkende vær gang, over en kvinne med 5/10 utseende og 10/10 personlighet. Så ja dere swiper på en stor andel kvinner, 60% som du sier. Men mesteparten av disse damene ønsker dere kun å ligge med. Mens kun en få prosentandel av de 60% er innafor å vurdere noe mer enn sex med. Disse % ene har en ting til felles: et vakkert utseende. Anonymkode: 536be...3af 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:41 #28 Del Skrevet onsdag kl 22:41 AnonymBruker skrev (1 time siden): https://sukker.no/bilder/menn Masse uattraktive menn på datingapper. Se hva andre gjør på Sukker eller Turvenn.no Ligger bilder ute av begge kjønn. Tips: få noen til å ta bilder av deg, kompis eller famile. Gjerne ute i dagslys med ok bakgrunn og normale klær. Anonymkode: dad94...583 Haha 😂 her var det mye dårlige presentasjoner. Det var faktisk flere som presterte å ta bilde av seg selv ved å holde mobilen opp mens de er i senga liggende under dyna. Anonymkode: 98c03...d5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå