Gå til innhold

Greit å kommentere hva overvektige kjøper på butikken?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Trolig er personen som ga deg den kommentaren syk.

DU MÅ NØDT TIL Å GI SLIPP PÅ SLIKE HENDELSER!!!! Vi som er overvektig må faktisk gi faen i stygge kommentarer. Ihvertfall fra ett ukjent menneske på butikken. Alternativet er at du svarer og kjefter tilbake.

Det at du går rundt å tenker på det, og er sensitiv forteller jo at du tar kommentaren til deg. hvorfor gjør du det? hvorfor bryr du deg om ett totalt ukjent menneske slenger ut til deg?

Om du synes det er vanskelig, er det smart å snakke med en profesjonell eller coach som kan hjelpe deg med å få riktig tankemønster.

Anonymkode: 3912b...6c6

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AprilLudgate skrev (4 minutter siden):

Jeg ville tenkt han har en nevrologisk/psykisk tilstand som gjør at han plumper ut rare utsagn? 

Om han mente dette ville han gjentatt det. 

Men han er åpenbart syk 🤷‍♀️

Enig. Kan være alt fra autisme til tourettes til hjernesvulst til hva som helst. Det er ikke vanlig å si sånt til folk, så vær så snill å ikke la det gå inn på deg, TS. 

Anonymkode: 6b876...a2a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Regelrett frekt, og tenk så bra det er at det ikke er en du har i livet ditt og må forholde deg til. Noen får energi og misforstått selvtilitt av å tråkke andre ned. Hans eget selvbilde står det nok derimot ikke så bra til med. 

Anonymkode: 42ab2...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er selvfølgelig ikke greit å kommentere hva NOEN andre kjøper på butikken. Så man kan bare spekulere i hva som feiler mannen som sa det til deg. OM han ikke sa det til noen andre?

Du må uansett ikke ta det nær det. Det er åpenbart han det er noe feil med, ikke deg.

Anonymkode: 386d4...b28

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da jeg var overvektig skulle jeg kjøpe panert fisk og dama bak kassa fant det for godt å informere meg om at det var mye kalorier i produktet. Synes det var så sykt utidig. Aldri greit å kommentere hva folk kjøper uansett. 

For en psycho fyr, BMI på 29 er ikke ille ❤️

Anonymkode: a2814...459

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dust! Det er ikke normalt å kommentere hva folk putter i handlekurven. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er nok mange i køen som tenker det.

Men ikke normalt å si det høyt, nei. 

Anonymkode: a7cc1...7aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Poenget er vel at ingen tror på at den er til helgen(og man legger uansett på seg i helga også). Uansett er det bortkastet tid å kommentere for de overvektige klarer ikke å styre seg uansett, det eneste man oppnår er å såre.

Sånn egentlig tviler jeg på historien.

Anonymkode: 2dedd...739

Jøss, du klarte ikke være mer nedlatende?

Du vet ikke noe som helst om hva personen som kjøper godt har vært igjennom, du vet ikke noe om personen er på en sultediett og handler til barnet sitt, du aner ikke om det er første godteposen personen unner seg på ett år. Klarer ikke styre seg sier du? Du vet jo ikke om personen feirer 30 kg vektnedgang.

Dine fordommer mot overvektige er direkte flaut.

Anonymkode: 9b9b3...16a

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja hvis jeg kan tipse deg om munnskyllevann ❤️ ❤️ ❤️

Anonymkode: 9c422...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er nok mange i køen som tenker det.

Men ikke normalt å si det høyt, nei. 

Anonymkode: a7cc1...7aa

Er det virkelig det? Kunne aldri falt meg inn å tenke noe så stygt om andre. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kjøpte en skolebolle en gang og kassadama sa til meg "Nei, uff! Sånn så det der spiser jeg IKKE. Da hadde jeg også blitt så rund at jeg triller". Veldig unødvendig kommentar. Jeg svarte når handelen var ferdig at da fikk jeg se til å trille ut. Jeg lot ikke gå nevneverdig inn på meg, men kommentaren husker jeg.

Anonymkode: f2058...eae

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kunne ikke brydd meg mindre når det gjelder hva fremmede mennesker putter i handlevognen. Utrolig frekt å kommentere, men noen er frekke. Husker en gang det var en dame som kommenterte innholdet i handlevognen til vedkommende foran seg i køen. "Kjøper du virkelig firstprice? Det gjør ALDRI jeg". 

Anonymkode: 16854...e0d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Er det virkelig det? Kunne aldri falt meg inn å tenke noe så stygt om andre. 

Virkelig? Jeg tenker stygt om folk jeg ser hele tiden. Sier selvsagt ingenting høyt.

Anonymkode: 09b46...434

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg prøver å tenke stakkars deg om folk som sier sånt. Man har det ikke godt med seg selv når man gjør sånt. Det er sjelden det noen sier sånn reflekterer særlig på den de sier det til, sier mer om hvor dårlig de selv har det akkurat nå :)

Og ellers, nei, det er ikke greit å kommentere hva overvektige eller andre kjøper på en negativ måte...

Anonymkode: e4fbe...70e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er sosiale amøber som kommenterer sånt uavhengig av personens vekt eller annet. 

Men det føles jo ekstra sårt om man er stor.

Heier på deg, flott at du har funnet en måte som fungerer! 

Anonymkode: 515c8...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Virkelig? Jeg tenker stygt om folk jeg ser hele tiden. Sier selvsagt ingenting høyt.

Anonymkode: 09b46...434

Så trist, det høres nedslående ut å være så opptatt av og negativ til folk at du tenker styge ting om fremede helle tiden.  Kansje du skule prøve å få deg en hobby eller interese? Så får du kansje noe mer spendene å tenke på når du står i kø, en å overvåke hva naboene kjøper❤️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Enig. Kan være alt fra autisme til tourettes til hjernesvulst til hva som helst. Det er ikke vanlig å si sånt til folk, så vær så snill å ikke la det gå inn på deg, TS. 

Anonymkode: 6b876...a2a

Nevroatypisk er det neppe.

Men ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Da jeg var overvektig skulle jeg kjøpe panert fisk og dama bak kassa fant det for godt å informere meg om at det var mye kalorier i produktet. Synes det var så sykt utidig. Aldri greit å kommentere hva folk kjøper uansett. 

For en psycho fyr, BMI på 29 er ikke ille ❤️

Det er nesten i kategorien sykelig overvektig. 

Anonymkode: 94f39...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han hadde nok tourettes eller manglet for mange hjerneceller. Han burde ikke fått lov å gå på butikken alene. 

Anonymkode: 8b0f8...e0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tipper ts har hørt feil, eller at personen snakket til noen andre. 

Anonymkode: 1717d...d82

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...