Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sommerdal mordene. En utrolig spennende  serie som er i skumleste laget. Har alt. Enorme skuespiller prestasjoner..

AnonymBruker
Skrevet
jaeols skrev (21 timer siden):

Sommerdal mordene. En utrolig spennende  serie som er i skumleste laget. Har alt. Enorme skuespiller prestasjoner..

Der tar du virkelig serien på kornet😉🤣

Anonymkode: 2a821...216

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Der tar du virkelig serien på kornet😉🤣

Anonymkode: 2a821...216

Bedre en Sopranos og The Wire. 🤪🤓😵‍💫😄

• Hjerte 1
Skrevet

Holder på med Sausage Party: Foodtopia sesong 1. Fortsettelse av filmen Sausage Party, hvis noen har sett den. :) 

Skrevet (endret)

Da det ble litt mye hvitvin i går har vi sett hele "Gutt sluker universet" på Netflix i dag

Endret av test1e
Skrevet

Ballard på Prime 

Veldig bra serie - liker Maggie Q så nå må jeg finne serier hun er med i - mens jeg venter på en sesong 2 

Skrevet

Straks ferdig med en sesong av svenske "Alarm 112" på TV2Play. Det er sesong 7, 8, 9 og 10 som ligger ute. Dette er noe helt annet enn de norske seriene, og handler om brann, politi og ambulanse på utrykninger. Vær så god, fortsetter i neste episode :) 

Skrevet

The Chosen
Unchained
SurrealEstate
IronHeart
Bakemesterskapet
Great Continental Railway Journeys

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
jaeols skrev (På 11.7.2025 den 14.36):

Hahaha herlig ironi her

Anonymkode: b4427...74a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hahaha herlig ironi her

Aha, det forklarer saken. Jeg sjekket akkurat ut traileren og kan ikke si at jeg oppfattet hvor fantastisk den var nei :laugh:

AnonymBruker
Skrevet
Maia70 skrev (3 minutter siden):

Aha, det forklarer saken. Jeg sjekket akkurat ut traileren og kan ikke si at jeg oppfattet hvor fantastisk den var nei :laugh:

Hahaha den personen skrev en flott ironisk beskrivelse av den seiren. Det er så lett og sommerlig som det er mulig å få😅 Men er en koselig serie å se på sommer kvelder

• Liker 2
Skrevet

"You" sesong 2

"Jane the virgin" - kjempeartig serie. 

Og takk for tipset et par sider bak: "Department Q" (Leste boka for noen uker siden, men hadde glemt at jeg skulle sjekke serien. Gleder meg til å fortsette på den) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hahaha den personen skrev en flott ironisk beskrivelse av den seiren. Det er så lett og sommerlig som det er mulig å få😅 Men er en koselig serie å se på sommer kvelder

Den er utrolig spennende og grusomme mord. Her får du alt. 

AnonymBruker
Skrevet

Andor på Disney +. Er Star Wars-fan. 

Anonymkode: 44fab...855

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Andor på Disney +. Er Star Wars-fan. 

Anonymkode: 44fab...855

Veldig god serie! Regner med at du ser den for andre gang siden det er en stund siden den kommer ut og de som kaller seg fans får med seg serier så snart som mulig? ;) 

Skrevet

Tucci in Italy
Nine Perfect Strangers
Holy Marvels
Stjernekamp (semifinalen, jeg vet hvem som vant, men vil se sendingen)

Skrevet
sofie777 skrev (På 7.7.2025 den 22.21):

image.png.86f17bf33bb1c6159872a3cf4fc6a76b.png

Patience likte jeg godt! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lockerbie på Skyshowtime, nå igang med dokumentaren. Som er bare en episode mindre enn tv-serien. Serien var rørende og sterk, liker det meste Colin Firth er med i. Men familiene til de omkomne var visstnok ikke så glad i serien.

Anonymkode: f837f...679

• Liker 1
Skrevet
monican94 skrev (På 10.7.2025 den 1.18):

days of our lives🤣

Hvoooor ser du det? Jeg så på det da jeg gikk på videregående, var helt avhengig :ler: Hadde vært gøy å se igjen. Sikkert ikke skjedd så mye på de årene uansett :hoho: 

Skrevet

Reservatet på Netflix.. Synes det var en veldig bra serie,  med et aktuelt tema.  

Ble kanskje litt skuffet over slutten, da jeg liker bedre en skikkelig avslutning hvor "the bad guys" blir satt i fengsel! 😅

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...