Popc0rn Skrevet 30. april #11801 Del Skrevet 30. april Harlan Coben's Fool Me Once. Fin twist på den da. Så ikke den komme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #11802 Del Skrevet 1. mai Paranoid.Netflix.Veldig god britisk krim. Anonymkode: de7e4...04a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #11803 Del Skrevet 1. mai The Chelsea Detective på NRK. Veldig bra, bedre enn sesong 1. Anonymkode: 2a821...216 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 1. mai #11804 Del Skrevet 1. mai Siste episode ever av The Bad Batch 🥲En god serie, det blir spennende å se om det kommer mer i den delen av universet, det er i det minste åpent for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 1. mai #11805 Del Skrevet 1. mai (endret) Sett ferdit Schitt's Creek nå, så nå skal jeg gå gjennom litt i tråden her for å få noen nye tips. Startet "Dead Boy Detectives" og syntes den begynte bra. Husker jeg leste en i tråden som begyne å se den og ikke ble så begeistret selv om det var Neil Gaiman som sto bak. Jeg ble nesten lykkelig da jeg så at Ruth Connell er med, jeg digget henne i Supernatural, gleder meg til å se mer av henne. Endret 1. mai av Polly Ester Legger til at jeg fant en serie å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #11806 Del Skrevet 1. mai the 100 Anonymkode: 9ee48...3cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #11807 Del Skrevet 1. mai The middle Anonymkode: 42bea...84b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 1. mai #11808 Del Skrevet 1. mai The flash 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 1. mai #11809 Del Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): the 100 Anonymkode: 9ee48...3cc AnonymBruker skrev (2 timer siden): The middle Anonymkode: 42bea...84b Sommer2464 skrev (1 time siden): The flash The Last Neida, bare tuller, det så bare så fint ut 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 3. mai #11810 Del Skrevet 3. mai Maryland på TV2 Play Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai #11811 Del Skrevet 3. mai Baby Reindeer. Anonymkode: 8ae4b...38f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie82 Skrevet 4. mai #11812 Del Skrevet 4. mai (endret) Er på sitdte episode av the sinner sesong 4. Da er det vist slutt for etterforsker Ambrose. Endret 4. mai av Cecilie82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maggi2 Skrevet 5. mai #11813 Del Skrevet 5. mai I dine hender på Netflix. Mørk og tragisk, men bra! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 5. mai #11814 Del Skrevet 5. mai Dead Boy Detectives. Jeg likte den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 6. mai #11815 Del Skrevet 6. mai Popc0rn skrev (8 timer siden): Dead Boy Detectives. Jeg likte den. Jeg gleder meg til sesong 2 allerede, selv om det kan ta litt tid siden det ikke er anonnsert noen ny sesong enda. I neste sesong blir nok Ruth Conell enda mer med enn i sesong 1 også og det gleder jeg meg over. Jeg kjente godt igjen Neil Gaiman gjennom hele serien og jeg digger fantasien hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 6. mai #11816 Del Skrevet 6. mai Polly Ester skrev (12 minutter siden): Jeg gleder meg til sesong 2 allerede, selv om det kan ta litt tid siden det ikke er anonnsert noen ny sesong enda. I neste sesong blir nok Ruth Conell enda mer med enn i sesong 1 også og det gleder jeg meg over. Jeg kjente godt igjen Neil Gaiman gjennom hele serien og jeg digger fantasien hans. Hvis det blir en sesong to, så burde hun være med i ca hver episode, ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. mai #11817 Del Skrevet 6. mai Godt igang med siste sesong av The Resident. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 6. mai #11818 Del Skrevet 6. mai Star Trek: Discovery, QI 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strawbella Skrevet 8. mai #11819 Del Skrevet 8. mai Judge Judy😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strawbella Skrevet 8. mai #11820 Del Skrevet 8. mai Og justice judy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå