Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Fremhevede innlegg

Gjest Letharia
Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå):

Jeg liker den veldig godt :) Har sett den for mange år siden men har glemt det meste. Spennende å se igjen :) Anbefales hvis du liker krim 😁

Hmm, da får jeg sjekke det ut! Takk for tips 🤩

Videoannonse
Annonse
Gjest CatPerson123
Skrevet

Siste jeg så noen episoder på, ginny and Georgia, og Anne with an e 

Siste jeg så ferdig, friends!

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Letharia skrev (25 minutter siden):

Hmm, da får jeg sjekke det ut! Takk for tips 🤩

Bare hyggelig 😀

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

IMDB har ikke vært til å stole på på mange år. Bare review-bombinga. Teste serier med Pirate Bay > enn å starte sub'ing basert på skår på slike nettsted.

Anonymkode: fee67...956

Greit å sjekke andre steder også, men 5/6 i Aftenposten borger jo også for kvalitet. Ellers synes jeg IMDB fungerer bra på en måte. Serier som får 5-6 er sjelden verdt å bruke tiden på, de som får 7-9 er som regel det men det er selvsagt ikke alle jeg liker. Likte f.eks ikke Breaking Bad. Den har jo høy score og er likt av nesten alle, så da aksepterer jeg at det er en bra serie selv om den ikke var noe for meg. 

Jeg abonnerer på det meste uansett, så trenger ikke å gjøre noe for å se de fleste serier. 

Skrevet

Nå ser jeg på Monster: The Jeffrey Dahmer Story. Fyyyy søren. 😱

• Liker 1
Skrevet

Severance (Apple+)

Anbefales 👌🏼

• Liker 3
Skrevet

Ghosts sesong 2. 

• Liker 1
Skrevet

Onsdag er Disney+-dag (akkurat nå), så da var det Bad Batch og National Treasure der før jeg gikk over til Icons Unearthed som i tredje runde (kan ikke kalle det sesong når forrige runde var i oktober/november (The Simpsons) og første var i juli/august (Star Wars, mest fra Marcia Lucas' side). Raske programmer dette her!) handler om Fast & Furious-franchisen.

Kronologisk er jeg i september i forfjor, så da så jeg slutten av den første under og så hele de to andre

image.png.334786a686c2bff0427f9f3acf4e28ad.png

Så gikk jeg over på tv der jeg så Tid for hjem og Live med venner fra i går. Dessuten Långtradarliv og Monarkiets rebeller på Kunskapskanalen og avsluttet med Ukjent arving: Danmark på Nrk1

Skrevet (endret)

Det er Dark Winds, den beste serien på lenge. Høy kvalitet. 

Endret av jaeols
Skrevet

Flus ser jeg nå bl.a. Ganske ok, men Flesvig er litt slitsom. Fin tidskoloritt, gode minner 😁

Skrevet

90s show. Skuffet. Stappet inn med politisk korrekthet til det fulle og ødelegger hele serien. 

Anonymkode: 58166...9df

Skrevet (endret)

«Reddet» på tv2 🥺 blir så beveget og rørt! Det er noe med ekte hendelser fra virkeligheten. Jeg blir så STOLT av rednings tjenesten. Hvordan man setter inn et stooort apparat for å redde mennesker i nødssituasjoner. Kan virkelig anbefales den serien 👏👏👏 Sist episode var fra skredet på Gjerdrum, overlevende forteller. Ekte opptak osv. Sterkt og rørende. 

Endret av Prisme
  • Liker 1
Skrevet

War of the worlds. 

Skrevet
Sommer2464 skrev (30 minutter siden):

Blodsbrødre.

Flott at TV2 har guts til å lage en troverdig serie om ståa i Norge. Fint med troverdige ansikt på norsk kriminalitet, og hva "berikelsen" innebærer.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Flott at TV2 har guts til å lage en troverdig serie om ståa i Norge. Fint med troverdige ansikt på norsk kriminalitet, og hva "berikelsen" innebærer.

Ja det er det vel.

Skrevet

Andor på Disney+, veldig bra 😁

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

90s show. Skuffet. Stappet inn med politisk korrekthet til det fulle og ødelegger hele serien. 

Anonymkode: 58166...9df

Syns den er bra jeg! Men jeg elsker 70s show og er kanskje farget av nostalgi 😅

Anonymkode: 762e3...f6e

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Syns den er bra jeg! Men jeg elsker 70s show og er kanskje farget av nostalgi 😅

Anonymkode: 762e3...f6e

Ler masse, men da særlig av referansene til That '70s show. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...