Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Anglofil

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Zenhouse skrev (11 minutter siden):

Karen Pirie på Nrk. 3 episoder bare, men de var over halvannen time hver. Britisk krim på sitt beste!! 

Åh, den må jeg se 😃 Lauren Lyle er suveren i Outlander, så reklamen for denne fanget min interesse👍

Anonymkode: dd1cb...c50

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Åh, den må jeg se 😃 Lauren Lyle er suveren i Outlander, så reklamen for denne fanget min interesse👍

Anonymkode: dd1cb...c50

Det var et veldig bra gjensyn med henne! 🙌🏼

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.1.2023 den 18.32):

Akkurat ferdig med Kaleidoscope, Netflix 

Anonymkode: 131d9...a11

Hva syntes du?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (7 timer siden):

Karen Pirie på Nrk. 3 episoder bare, men de var over halvannen time hver. Britisk krim på sitt beste!! 

Jeg digger denne tråden her og takk for tips om Karen Pirie, så første episoden nå i kveld. Jeg glemmer alltid bort NRK når jeg leter etter nytt å se på. 

Godt å ha et lite avbrekk i Desperate Housewives også. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AprilRyan skrev (På 6.1.2023 den 23.42):

Evy og alltid. Likte den.

Sett hele serien. En 4 som Aftenbladet ga den synes  jeg er passende karakter.  

Endret av Cecilie82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett 2/3 episoder av Karen Pirie , veldig spennende! Minner om annen bra Britisk krim ❤️ som feks Broadchurch

Endret av Liebe
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AprilRyan
Cecilie82 skrev (49 minutter siden):

Sett hele serien. En 4 som Aftenbladet ga den synes  jeg er passende karakter.  

Ja, jeg er enig i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har omsider begynt å se Yellowstone. Jeg måtte ha 3-4 episoder før jeg ble hektet. Synes den er bra og verdt å se. 

Har også sett 1883 som skal være forløperen til denne. Den ❤️ jeg. Fantastisk skuespillere. Ble positivt overrasket over hvor flinke country stjernene var l rollene sine. 

Venter på at 1923 med Harrison Ford skal komme ut i Norge. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilRyan skrev (På 6.1.2023 den 23.42):

Evy og alltid. Likte den.

Jeg så alle episodene idag. Likte den jeg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste episoder av Emily In Paris

Flere episoder av Kaleidoscope. Det er en veldig spennende serie, men NB NB det er meningen at når man ser den på Netflix, så er ikke din rekkefølge den samme som min, utenom den siste episoden som er selve heistet. Det synes jeg er en artig vri som kanskje flere serier skulle gjort. Det finnes også en side som forteller hvorfor de har tatt dette grepet og andre måter man kan se serien på. Har to episoder igjen og jeg gleder meg til å se dem i morgen

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MyCupOfTea skrev (22 minutter siden):

Nå ser jeg på Anne with an E 😍

Det er en så fin serie 🥰 jeg ser White lotus nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruR skrev (21 minutter siden):

Det er en så fin serie 🥰 jeg ser White lotus nå.

Ja, veldig! 

Lurer på om White Lotus blir neste 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MyCupOfTea skrev (Akkurat nå):

Ja, veldig! 

Lurer på om White Lotus blir neste 😊

Helt annen type serie da. White Lotus er ikke sånn feel good som det Anne fra Bjørkely serien er ☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat sett Vestavind om igjen. Elsker den. Den må være det beste som har kommet fra norsk tv-produksjon. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

The Thing About Pam. Den var underholdende i starten, men hadde en dårlig antiklimatisk slutt. I starten tenkte jeg at dette kunne være en ny Dexter. Tenkte ikke det etter siste episode akkurat. Den er jo basert på ekte historie så det måtte jo gå som det gikk.

First Kill. Litt for mye ungdomsserie for min smak, men har nå sett hele serien (bare en sesong, den er kansellert) likevel.

Nå har jeg begynt på The Elon Musk Show. Dokumentar om Elon Musk.

Anonymkode: b2e13...e6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (På 8.1.2023 den 22.35):

Siste episoder av Emily In Paris

Flere episoder av Kaleidoscope. Det er en veldig spennende serie, men NB NB det er meningen at når man ser den på Netflix, så er ikke din rekkefølge den samme som min, utenom den siste episoden som er selve heistet. Det synes jeg er en artig vri som kanskje flere serier skulle gjort. Det finnes også en side som forteller hvorfor de har tatt dette grepet og andre måter man kan se serien på. Har to episoder igjen og jeg gleder meg til å se dem i morgen

Ut i fra den nettsiden så er det jo ulike oppskrifter på den. Må du aktivt klikke deg frem og tilbake mellom episodene, eller starter den en tilfeldig versjon når du klikker på første episode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Macro skrev (10 timer siden):

Ut i fra den nettsiden så er det jo ulike oppskrifter på den. Må du aktivt klikke deg frem og tilbake mellom episodene, eller starter den en tilfeldig versjon når du klikker på første episode?

Netflix lager automatisk en rekkefølge for deg når du ser på. Jeg så den rekkefølgen som Netf. selv hadde og den ble ganske spesiell da. Liker at selve heistet kommer sist uansett rekkefølge.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...