Cecilie82 Skrevet 4. september 2022 #9781 Del Skrevet 4. september 2022 (endret) Ser frem til 14 da Kommer grenseløst forelsket sesong 2. Sesong 1 var bedre en den svenske versjonen Endret 4. september 2022 av Cecilie82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 4. september 2022 #9782 Del Skrevet 4. september 2022 You. Så nettopp ferdig siste sesong som er kommet ut. Jeg synes det begynner å bli litt mye og litt usannsynlig. Dreper folk uten hansker osv, men ingen som finner noe som helst dna og så er det bare å finne på en historie elle skylde på noen andre så slipper vi unna. Stalkingen til Joe er heller ikke særlig imponerende. Sitter i bil rett ved "offeret", men aldri noen som legger merke til det. Så ser jeg at det kommer enda en ny sesong. Hm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 5. september 2022 #9783 Del Skrevet 5. september 2022 House of the dragon. Liker sesongen hittil. Kjærlighet på spekteret. Koselig serie og litt interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magrat Skrevet 6. september 2022 #9784 Del Skrevet 6. september 2022 (endret) Four in a bed på tv2. Herlig underholdende om fire eiere av Bed and Breakfast, i UK, som tester hverandres steder og gir poeng. Noen er alltid supersære og tar ned bilder fra veggen for å se etter støv etc. Og bitterheten ligger som et tykt teppe over det hele ✨ 12. sesong inneholder hele 75 episoder, så det er bare å benke seg😁 Endret 6. september 2022 av Magrat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 6. september 2022 #9785 Del Skrevet 6. september 2022 Siste episode av fjerde sesong, Roswell, New Mexico. (Håper det kommer en sesong til) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 6. september 2022 #9786 Del Skrevet 6. september 2022 Polly Ester skrev (19 minutter siden): Siste episode av fjerde sesong, Roswell, New Mexico. (Håper det kommer en sesong til) Dessverre, sesong 4 blir den siste. Serien er kansellert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 6. september 2022 #9787 Del Skrevet 6. september 2022 Popc0rn skrev (51 minutter siden): Dessverre, sesong 4 blir den siste. Serien er kansellert. Eller så kan den bli plukket opp igjen. De valgte å ha en såpass åpen avslutning at den kan fortsette dersomatte hvisomatte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 6. september 2022 #9788 Del Skrevet 6. september 2022 Polly Ester skrev (1 time siden): Siste episode av fjerde sesong, Roswell, New Mexico. (Håper det kommer en sesong til) Dessverre (hentet fra next-episode.net) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 6. september 2022 #9789 Del Skrevet 6. september 2022 sofie777 skrev (1 time siden): Dessverre (hentet fra next-episode.net) Jeg leste noe før i dag som fikk meg til å tro at det kunne kanskje være en mulighet for en sesong til om bare noen andre plukket det opp, som f.eks Netflix, men jeg skjønner jo at det bare var ønsketenkning (ønskelesing hehe) Jaja. Finnes nok av andre serier å se på. Koser meg med Alchemy of Souls hver lørdag framover i hvert fall en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #9790 Del Skrevet 6. september 2022 Devil in Ohio Anonymkode: 9ee48...3cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 6. september 2022 #9791 Del Skrevet 6. september 2022 Polly Ester skrev (58 minutter siden): Jeg leste noe før i dag som fikk meg til å tro at det kunne kanskje være en mulighet for en sesong til om bare noen andre plukket det opp, som f.eks Netflix, men jeg skjønner jo at det bare var ønsketenkning (ønskelesing hehe) Jaja. Finnes nok av andre serier å se på. Koser meg med Alchemy of Souls hver lørdag framover i hvert fall en stund. Ja, dette er kun de 10 første dagene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 7. september 2022 #9792 Del Skrevet 7. september 2022 sofie777 skrev (4 timer siden): Ja, dette er kun de 10 første dagene Haha, godt å se andre TV-slaver. Jeg ser altfor mye TV... ser nesten ikke filmer. Foretrekker serier. Min siste var Roswell, New Mexico S04E13. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 7. september 2022 #9793 Del Skrevet 7. september 2022 House of the Dragon digger jeg så langt, får samme følelsen som med GoT. Rings of Power skuffer dessverre så langt. Dialogen er klønete skrevet, karakterene virker endimensjonale foreløpig og det er ikke så mye som gjør meg nysgjerrig på hva som kommer til å skje utover. Galadriel sin karakter er veldig flat, det eneste hun bryr seg om er én ting liksom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #9794 Del Skrevet 7. september 2022 Syk og sofadag så har pløyd igjennom nesten hele Devil inn Ohio. Ikke like bra som jeg forventet meg når jeg leste om den, dessverre, for det så virkelig ut som en serie i min gate. Jaja, må jo se ferdig. Kanskje den tar seg opp mot slutten. Anonymkode: 55a82...514 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 10. september 2022 #9795 Del Skrevet 10. september 2022 Cobra kai, endelig er den tilbake med en ny sesong Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 10. september 2022 #9796 Del Skrevet 10. september 2022 Nede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #9797 Del Skrevet 11. september 2022 Good Trouble 😍 Du burde se denne hvis du har sett The Fosters 🙌 Anonymkode: c13d3...562 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #9798 Del Skrevet 11. september 2022 Severance. Beste jeg har sett på TV på flere år. Så også de to første episodene av The Rings of Power. Bra start! Anonymkode: 0ada2...031 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ChiLee Skrevet 11. september 2022 #9799 Del Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (På 7.9.2022 den 18.54): Syk og sofadag så har pløyd igjennom nesten hele Devil inn Ohio. Ikke like bra som jeg forventet meg når jeg leste om den, dessverre, for det så virkelig ut som en serie i min gate. Jaja, må jo se ferdig. Kanskje den tar seg opp mot slutten. Anonymkode: 55a82...514 Samme her, ikke så bra som forventet. Men helt grei 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissIndependent45 Skrevet 11. september 2022 #9800 Del Skrevet 11. september 2022 Anne With an E. Virkelig ikke bra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå