Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Ser frem til 14 da Kommer grenseløst forelsket sesong 2. Sesong 1 var bedre en den svenske versjonen

Endret av Cecilie82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AprilRyan

You. Så nettopp ferdig siste sesong som er kommet ut. Jeg synes det begynner å bli litt mye og litt usannsynlig. Dreper folk uten hansker osv, men ingen som finner noe som helst dna og så er det bare å finne på en historie elle skylde på noen andre så slipper vi unna. Stalkingen til Joe er heller ikke særlig imponerende. Sitter i bil rett ved "offeret", men aldri noen som legger merke til det. Så ser jeg at det kommer enda en ny sesong. Hm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Four in a bed på tv2.

Herlig underholdende om fire eiere av Bed and Breakfast, i UK, som tester hverandres steder og gir poeng.

Noen er alltid supersære og tar ned bilder fra veggen for å se etter støv etc. Og bitterheten ligger som et tykt teppe over det hele

12. sesong inneholder hele 75 episoder, så det er bare å benke seg😁

Endret av Magrat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polly Ester skrev (19 minutter siden):

Siste episode av fjerde sesong, Roswell, New Mexico. (Håper det kommer en sesong til)

Dessverre, sesong 4 blir den siste. Serien er kansellert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Popc0rn skrev (51 minutter siden):

Dessverre, sesong 4 blir den siste. Serien er kansellert.

Eller så kan den bli plukket opp igjen. De valgte å ha en såpass åpen avslutning at den kan fortsette dersomatte hvisomatte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polly Ester skrev (1 time siden):

Siste episode av fjerde sesong, Roswell, New Mexico. (Håper det kommer en sesong til)

Dessverre (hentet fra next-episode.net)

image.png.4f52445c169313dd80ef0543e6b493ea.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (1 time siden):

Dessverre (hentet fra next-episode.net)

image.png.4f52445c169313dd80ef0543e6b493ea.png

Jeg leste noe før i dag som fikk meg til å tro at det kunne kanskje være en mulighet for en sesong til om bare noen andre plukket det opp, som f.eks Netflix, men jeg skjønner jo at det bare var ønsketenkning (ønskelesing hehe)

Jaja. Finnes nok av andre serier å se på. Koser meg med Alchemy of Souls hver lørdag framover i hvert fall en stund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polly Ester skrev (58 minutter siden):

Jeg leste noe før i dag som fikk meg til å tro at det kunne kanskje være en mulighet for en sesong til om bare noen andre plukket det opp, som f.eks Netflix, men jeg skjønner jo at det bare var ønsketenkning (ønskelesing hehe)

Jaja. Finnes nok av andre serier å se på. Koser meg med Alchemy of Souls hver lørdag framover i hvert fall en stund. 

Ja, dette er kun de 10 første dagene

image.thumb.png.3ff27683b929811082abf7fe4d63c827.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (4 timer siden):

Ja, dette er kun de 10 første dagene

image.thumb.png.3ff27683b929811082abf7fe4d63c827.png

Haha, godt å se andre TV-slaver. Jeg ser altfor mye TV... ser nesten ikke filmer. Foretrekker serier.

Min siste var Roswell, New Mexico S04E13.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

House of the Dragon digger jeg så langt, får samme følelsen som med GoT.

Rings of Power skuffer dessverre så langt. Dialogen er klønete skrevet, karakterene virker endimensjonale foreløpig og det er ikke så mye som gjør meg nysgjerrig på hva som kommer til å skje utover. Galadriel sin karakter er veldig flat, det eneste hun bryr seg om er én ting liksom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syk og sofadag så har pløyd igjennom nesten hele Devil inn Ohio. 

Ikke like bra som jeg forventet meg når jeg leste om den, dessverre, for det så virkelig ut som en serie i min gate. Jaja, må jo se ferdig. Kanskje den tar seg opp mot slutten. 

Anonymkode: 55a82...514

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Severance. Beste jeg har sett på TV på flere år.

Så også de to første episodene av The Rings of Power. Bra start!

Anonymkode: 0ada2...031

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.9.2022 den 18.54):

Syk og sofadag så har pløyd igjennom nesten hele Devil inn Ohio. 

Ikke like bra som jeg forventet meg når jeg leste om den, dessverre, for det så virkelig ut som en serie i min gate. Jaja, må jo se ferdig. Kanskje den tar seg opp mot slutten. 

Anonymkode: 55a82...514

Samme her, ikke så bra som forventet. Men helt grei 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...