Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

On 11/26/2021 at 10:26 AM, Nikea said:

Curb your enthusiasm sesong 11. Hvordan Larry David fortsatt holder det like morsomt er helt utrolig 😄 

Curb er helt fantastisk😅

Anonymkode: 8c2cc...60a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elves (Nisser på norsk). Kunne vært bra, men synes at de gjennomførte serien dårlig. Jeg så hele sesong 1 når fordi det var så få og korte episoder (6 episoder a 20 min), men kommer ikke til å se mer hvis det kommer mer.

Anonymkode: c4430...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Elves (Nisser på norsk). Kunne vært bra, men synes at de gjennomførte serien dårlig. Jeg så hele sesong 1 når fordi det var så få og korte episoder (6 episoder a 20 min), men kommer ikke til å se mer hvis det kommer mer.

åh begynte på episodde 1 i dag, allerede mye som irriterer ved serien, men tror jeg kommer til å  se sesong 1 siden episodene er så korte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/21/2021 at 4:26 AM, Beeblebrox said:

"Hellbound"... Hadde potensial, men kan ikke anbefales 👎

syns Hellbound var underholdene, og kommer sikkert til å se sesong 2, men ja...fantastisk var serien langt i fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøver å komme oss gjennom "Stranger", hjelpes...16 episoder på en time hver. Og vi er ganske forvirret enda etter 5 episoder, hva er det som foregår? Masse folk vi ikke husker hvem er, men hovedpersonen er ganske kul da. 

Tror oversettelsen er ganske dårlig, men men... Eller muligens har koreanere en underlig måte å snakke sammen på? 

Kulturforskjellene er store har jeg skjønt etter hvert. Har kommet frem til at jeg aldri kunne bodd i Sør-Korea, jeg hadde irritert meg i hjel!

Anonymkode: d7389...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tanuki skrev (2 timer siden):

åh begynte på episodde 1 i dag, allerede mye som irriterer ved serien, men tror jeg kommer til å  se sesong 1 siden episodene er så korte.

Ja, ikke sant? Nei huff, det var en dårlig serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...