Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har akkurat sett Lois & Clark (alle fire sesongene på ca 1,5 uker 😅)

Så gikk jeg over til å sjekke ut en ny serie. Ghosts. Digger den! Kommer til å følge med på den! 

 

Anonymkode: c4430...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Har akkurat sett Lois & Clark (alle fire sesongene på ca 1,5 uker 😅)

Så gikk jeg over til å sjekke ut en ny serie. Ghosts. Digger den! Kommer til å følge med på den! 

 

Anonymkode: c4430...3b8

Hvem sender denne serien? 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Superman & Lois på HBO max. 

Anonymkode: 13d7c...04d

Ghost da? Fant den ikke på hbo eller netflix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cecilie82 skrev (1 time siden):

Ghost da? Fant den ikke på hbo eller netflix

Det ser ut som den er på Tv2 Play (Om det er komiserien Ghosts med s på slutten siden det er den du linker til)

Fant det på appen Playpilot

 

Endret av sofie777
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (1 time siden):

Det ser ut som den er på Tv2 Play (Om det er komiserien Ghosts med s på slutten siden det er den du linker til)

Fant det på appen Playpilot

 

 

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Tips: bruk justwatch.com for å finne ut hvor du kan se en serie. Ghosts er tilgjengelig på TV2play i Norge, eventutelt Paramount+ i USA/Canada/Australia hvis du har VPN.

Anonymkode: c4430...3b8

Begge appene er grei å ha, de viser litt forskjellige ting. Filmen "9" for eksempel klarer bare den ene å vise. (JustWatch er også en app)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cecilie82 skrev (På 4.11.2021 den 12.09):

Tenkte å starte på invasion. Apple + Noen som har sett den?

Den serien lå på lista over nye serier jeg ville sjekke ut. Nå har jeg sett de fem episodene som er kommet ut så langt og jeg tror ikke jeg kommer til å følge med på denne serien. Det går treeeeigt fremover. Først i slutten av femte episode ble vi fortalt at det var en invasjon. Kanskje den tar seg opp, men så langt: meh. Jeg kommer til å se litt til før jeg bestemmer meg.

Anonymkode: c4430...3b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (1 time siden):

Begge appene er grei å ha, de viser litt forskjellige ting. Filmen "9" for eksempel klarer bare den ene å vise. (JustWatch er også en app)

Alt finnes som en app nå... :P Jeg liker best JustWatch fordi den holder styr på hvilke episoder jeg har sett av hver serie og hvor jeg kan se dem. Ser aaaaltfor mye TV til at jeg klarer å holde styr på alt uten hjelp. Jeg bruker https://www.pogdesign.co.uk/cat/ til å merke som tilgjengelig (nedlastet eller tilgjengelig på streamingtjenestene mine) og JustWatch til å holde styr på hva jeg har sett.

JustWatch finnes også som en app på google TV, så jeg går bare inn på justwatch der og klikker på episoden eller filmen jeg vil se og så hopper den til riktig app og riktig episode/film der.

Funker også greit når jeg skal se film med venner. Filtrerer på filmer vi har tilgang på gjennom streamingtjenestene og lar dem bare velge fra min watchlist (har ca 100 filmer der). Der ligger jo filmer jeg vil se, så finner de bare en som de også vil se.

Fant forresten filmen "9" på begge sidene. 

https://www.justwatch.com/no/movie/9

https://www.playpilot.com/no/movie/9/

Anonymkode: c4430...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye episoden av Dexter. :hoppendeglad: Ja, den er tilbake! Det blir bare noen episoder da. 

Anonymkode: c4430...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Alt finnes som en app nå... :P Jeg liker best JustWatch fordi den holder styr på hvilke episoder jeg har sett av hver serie og hvor jeg kan se dem. Ser aaaaltfor mye TV til at jeg klarer å holde styr på alt uten hjelp. Jeg bruker https://www.pogdesign.co.uk/cat/ til å merke som tilgjengelig (nedlastet eller tilgjengelig på streamingtjenestene mine) og JustWatch til å holde styr på hva jeg har sett.

JustWatch finnes også som en app på google TV, så jeg går bare inn på justwatch der og klikker på episoden eller filmen jeg vil se og så hopper den til riktig app og riktig episode/film der.

Funker også greit når jeg skal se film med venner. Filtrerer på filmer vi har tilgang på gjennom streamingtjenestene og lar dem bare velge fra min watchlist (har ca 100 filmer der). Der ligger jo filmer jeg vil se, så finner de bare en som de også vil se.

Fant forresten filmen "9" på begge sidene. 

https://www.justwatch.com/no/movie/9

https://www.playpilot.com/no/movie/9/

Anonymkode: c4430...3b8

Og jeg bruker Next episode til å holde orden på hvilke tv-serier jeg har sett og skal se. Jeg bruker SeriesWatch til å passe på at jeg ser seriene i kronologisk rekkefølge (og krysser også av AT jeg har sett). Bruker IMdB hovedsaklig til filmer (NE har en filmdel også, men den bruker jeg lite)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Y: The last man. Så leste jeg at den er kansellert :roll: Liker den godt hittil, men typisk at den da kanselleres mens annet ræl får fortsette i årevis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elaine Marley skrev (19 minutter siden):

Y: The last man. Så leste jeg at den er kansellert :roll: Liker den godt hittil, men typisk at den da kanselleres mens annet ræl får fortsette i årevis.

Siden dette er basert på en tegneserie (som jeg ikke har lest eller vet noe om) tror jeg at dette er en serie som bare skulle vare i en sesong. Alt blir "kanselllert" uansett, det er ordet de bruker. Det var kanskje en mulighet for en sesong til, men det ble det altså ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (Akkurat nå):

Siden dette er basert på en tegneserie (som jeg ikke har lest eller vet noe om) tror jeg at dette er en serie som bare skulle vare i en sesong. Alt blir "kanselllert" uansett, det er ordet de bruker. Det var kanskje en mulighet for en sesong til, men det ble det altså ikke.

Ok, men de kunne sikkert bygget videre på den. Det er kanskje uansett greit at de stopper nå og ikke ødelegger den, men forundrer meg over hvor mye ræl som får sesong på sesong :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Elaine Marley skrev (1 time siden):

Y: The last man. Så leste jeg at den er kansellert :roll: Liker den godt hittil, men typisk at den da kanselleres mens annet ræl får fortsette i årevis.

Mens Simpsons får fortsette i sitt hundrede år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.7.2021 den 2.15):

Var ihuga Smallville-fan men serien skuffet meg flere ganger etterhvert, men mye som jeg syntes var meningsløst og repeterende. Tenkte ofte motsatt at det var galt når ting i Smallville ikke stemte med filmene.

Anonymkode: 9abdf...b97

I sesong 4 blir Smallville mer spennende med Lois Lane syntes jeg. Flott serie 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på med Yellowstone nå. Går på  C more. Veldig fascinerende,  med superkule Kevin Costner i hovedrollen.  

Cowboyserie fra vår tid, men familiefeider, kjærlighet, vold, flott natur, hester og gode skuespillere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bundaberg skrev (1 time siden):

I sesong 4 blir Smallville mer spennende med Lois Lane syntes jeg. Flott serie 

Men innen sesong 7 synes jeg serien dabber av igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...