Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Frida skrev (2 minutter siden):

Skal ikke røpe noe som helst, jeg lover! Jeg likte den fordi den var så annerledes og ga et innblikk i et samfunn jeg ikke visste noe om. Og jeg likte humoren!   😃

Ja, jeg liker at det er litt annerledes kultur. Eller, det viser jo egentlig at vi mennesker er veldig like uansett. Men deilig å se noe annet enn striglet og glatt amerikanske verdier.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Furia. Skjønner ikke helt hvorfor den har fått så dårlige kritikker, jeg syns den var spennende. 

Anonymkode: 381a3...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grey's Anatomy. Har en lei tendens til at jeg hopper mellom sesonger og spoler mye når jeg ser serier, så føler jeg aldri har sett Grey's fra start til slutt 100% ordentlig. Prosjektet mitt nå er å se serien uten å spole noe som helst, og er godt inne i sesong 4 nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The morning show med Jennifer Aniston ☺️ Veldig veldig bra! Sikkert mye sannhet i at sjefene utnytter unge kvinner.

Anonymkode: 1f04b...041

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ted Lasso. Veldig fin serie! Også ble vi nettopp ferdig med Squid game - som så mange andre 😅.

Anonymkode: 4d755...ab2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Furia. Skjønner ikke helt hvorfor den har fått så dårlige kritikker, jeg syns den var spennende. 

Anonymkode: 381a3...ca4

Synes den var helt ok 6/10, var greit spenningsnivå. Men synes den var klisjefylt og forutsigbar 

Anonymkode: 8c2cc...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser alt for mange serier, så mange at jeg klarer nesten ikke huske hvilke jeg faktisk har sett! Men det hender jeg ikke ser de "alle andre" ser, før det har gått lang tid. Så nå er jeg nettopp ferdig med A place to call home på NRK, Downton Abbey, Peaky Blinders, The White Queen og The White Princess, Kastanjemannen, og White Lotus. Nå er jeg i gang med Borgen på Netflix. 

Noen som vet om "Tudors" ligger ute noe sted? Den skulle jeg gjerne sett om igjen.

Anonymkode: 8c9ec...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg ser alt for mange serier, så mange at jeg klarer nesten ikke huske hvilke jeg faktisk har sett! Men det hender jeg ikke ser de "alle andre" ser, før det har gått lang tid. Så nå er jeg nettopp ferdig med A place to call home på NRK, Downton Abbey, Peaky Blinders, The White Queen og The White Princess, Kastanjemannen, og White Lotus. Nå er jeg i gang med Borgen på Netflix. 

Noen som vet om "Tudors" ligger ute noe sted? Den skulle jeg gjerne sett om igjen.

Anonymkode: 8c9ec...779

For å holde litt orden på hva du ser, kan du bruke en tjenste som next-episode.net. De har både nettside og app. For å finne ut hvor serier/filmer du vil se går, kan du bruke appene Playpilot og/eller JustWatch. De har ofte litt forskjellig svar ut fra hvilke strømmetjenester du har og andre merkelige kriterier, så bruk dem begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kastanjemannen, veldig spennende og veldig bra. Nb gory og blodig og. 

Anonymkode: baae4...826

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
On 10/5/2021 at 12:54 AM, Cecilie82 said:

Midnight mass. Netflix. Sett to episoder. Noen som vet om den tar seg litt mer opp?

Synes den tar seg opp etter episode 3 og 4 :) 

Anonymkode: bd364...d59

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady

Dear white people. Men hvorfor må denne sesongen være en musikal? :roll: Jeg får ikke lyst til å se resten av sesongen, men liker sånn stort sett ikke musikaler. Irriterende når de plutselig begynner å synge og danse midt på gata. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...