stAre Skrevet 9. juli 2021 #8162 Skrevet 9. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 30.6.2021 den 0.51): Panic Anonymkode: 5b694...a8e takk for tips. Endret 12. juli 2021 av stAre
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #8164 Skrevet 9. juli 2021 stAre skrev (1 time siden): elsket Smallville! dette er den "ekte" superman. så serien mange ganger, og det var alltid galt i filmene når det ikke stemte med Smallville. på hbo har de laget serien superman and Lois som er videre fra Smallville. ikke helt korrekt på detaljer som lex luthor - men veldig mye er korrekt og det er samme locations, skuespillere (På hovedstjerner) og mange av de samme rollene. hbo har også serien supergirl som er videre fortelling på Kara sin historie 😊 Er Supermanfan, så jeg har selvfølgelig sett disse. Og jeg digger Superman & Lois! 😍 Den er ikke fortsettelse av Smallville da. Det er en annen historie. Du glemte Krypton, om bestefaren til Superman på Krypton. Og ikke minst Lois & Clark på 90-tallet. Det var min gateway drug til Superman-universet. Anonymkode: 5b694...a8e 1
stAre Skrevet 9. juli 2021 #8165 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Er Supermanfan, så jeg har selvfølgelig sett disse. Og jeg digger Superman & Lois! 😍 Den er ikke fortsettelse av Smallville da. Det er en annen historie. Du glemte Krypton, om bestefaren til Superman på Krypton. Og ikke minst Lois & Clark på 90-tallet. Det var min gateway drug til Superman-universet. Anonymkode: 5b694...a8e ja, tok ikke med de, så lenge siden jeg har sett de spin off er kanskje mer riktig ord enn at det går videre og viser han som voksen ikke fortsettelse, men bruker mye samme bakgrunnshistorie (med noen større endringer) /oppvekst. hadde vært gøy med fortsettelse da hvor hele historien stemmer og de bruker gamle klipp på flashback
Ctrl Skrevet 10. juli 2021 #8166 Skrevet 10. juli 2021 Jeg startet opp med The Americans på Viaplay for noen dager siden. Wow, for en serie! Keri Russell og Matthew Rhys er helt fabelaktige! Historiefortellingen, spenningen og atmosfæren er til å ta og føle på. Ble helt hektet fra episode 2. Klarer ikke å legge den ifra meg. Skjønner godt at dem har denne merittlisten: Det ryker fort 4-7 episoder i døgnet, noe som er helt ulikt meg! "Bare én episode til...", tenker jeg hver gang en episode er over. Så liker du serier i kategorien crime, drama og mysteri, så er denne en no-brainer hvis du ikke har sett den! 1
AnAngel Skrevet 10. juli 2021 #8168 Skrevet 10. juli 2021 Lucifer på Netflix 😄 Ler godt innimellom 😄 2
Gjest Tenk positivt Skrevet 11. juli 2021 #8169 Skrevet 11. juli 2021 Hvite Sande, nrk, syns den var bra.
Zooey Skrevet 11. juli 2021 #8171 Skrevet 11. juli 2021 Atypical på Netflix. Så nettopp siste episode av siste sesong 😞 Skjønner ikke hvorfor den ble kansellert, den er populær og det føltes prematurt å avslutte på dette tidspunktet.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #8172 Skrevet 11. juli 2021 stAre skrev (På 9.7.2021 den 12.24): elsket Smallville! dette er den "ekte" superman. så serien mange ganger, og det var alltid galt i filmene når det ikke stemte med Smallville. på hbo har de laget serien superman and Lois som er videre fra Smallville. ikke helt korrekt på detaljer som lex luthor - men veldig mye er korrekt og det er samme locations, skuespillere (På hovedstjerner) og mange av de samme rollene. hbo har også serien supergirl som er videre fortelling på Kara sin historie 😊 Vet ikke om du mener hovedroller her, men det er stor forskjell på Tom Welling og Tyler Hoechlin, for det er ikke samme fyren som spiller Clark Kent blant annet i disse seriene. Hvilken skuespillere er med fra Smalville? Jeg har ikke sett Superman og Louis enda, men kunne tenkt meg det hvis noen av de gamle skuespillerne var med i sine gamle roller. Anonymkode: d3dad...673
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #8173 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Vet ikke om du mener hovedroller her, men det er stor forskjell på Tom Welling og Tyler Hoechlin, for det er ikke samme fyren som spiller Clark Kent blant annet i disse seriene. Hvilken skuespillere er med fra Smalville? Jeg har ikke sett Superman og Louis enda, men kunne tenkt meg det hvis noen av de gamle skuespillerne var med i sine gamle roller. Anonymkode: d3dad...673 Nei, det er ikke Smallville-skuespillere med i Superman & Lois. Og det er ikke en fortsettelse. Det er en reboot. Det er en del av Arrowverse (Arrow, Flash, Supergirl, Legends of Tomorrow, Batwoman, Black Lightning og Superman & Lois). Tyler Hoechlin spilte Superman i serien Supergirl først, og der har de allerede brukt mange av de gamle Superman-skuespillerne. De skulle hatt en cross-over arc som gikk over alle seriene hvis det ikke hadde vært for covid. Brandon Routh (Superman i Superman Returns) har vært innom (han er jo allerede i Arrowverse som Atomman i Legends of Tomorrow), Tom Welling (Superman i Smallville) og Erica Durance (Lois i Smallville) har vært innom noen minutter i Supergirl: Hun var også den biologiske mora til Supergirl i deres univers. Dean Cain (Superman i Lois & Clark) har også vært med som adoptivfaren til Supergirl. Teri Hatcher (Lois i Lois & Clark) spilte den kryptonske mora til kjæresten til Supergirl. Helen Slater (Supergirl i filmen Supergirl) spiller adoptivmora til Supergirl. Og flere. De gjorde mye sånt i Smallville også, men ikke like mye. Teri Hatcher f.eks. var mora til Lois der. Og Christopher Reeve (Superman i Superman-filmene på 70- og 80-tallet) hadde jo en viktig rolle som Dr. Virgil Swann i Smallville. Han døde ikke så lenge etterpå og de refererte fortsatt til ham flere ganger i senere episoder, så han hadde kanskje vært med mer hvis helsa hadde holdt. Anonymkode: 5b694...a8e
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #8174 Skrevet 12. juli 2021 Min siste serie var Leverage: Redemption. En liten fortsettelse på Leverage som hadde sin siste episode i 2012. Alle de gamle er med, bortsett fra "sjefen". Anonymkode: 5b694...a8e
bundaberg Skrevet 12. juli 2021 #8177 Skrevet 12. juli 2021 stAre skrev (På 9.7.2021 den 12.24): elsket Smallville! dette er den "ekte" superman. så serien mange ganger, og det var alltid galt i filmene når det ikke stemte med Smallville. på hbo har de laget serien superman and Lois, og bruker Smallville sin bakgrunnshistorie. ikke helt korrekt på detaljer som lex luthor - men veldig mye er korrekt og det er samme locations og mange av de samme rollene. hbo har også serien supergirl som er videre fortelling på Kara sin historie 😊 hvor ser dere Smallville? somebody saaaaaave me
fru Alving Skrevet 12. juli 2021 #8178 Skrevet 12. juli 2021 Ctrl skrev (På 10.7.2021 den 13.27): Jeg startet opp med The Americans på Viaplay for noen dager siden. Wow, for en serie! Keri Russell og Matthew Rhys er helt fabelaktige! Historiefortellingen, spenningen og atmosfæren er til å ta og føle på. Ble helt hektet fra episode 2. Klarer ikke å legge den ifra meg. Skjønner godt at dem har denne merittlisten: Det ryker fort 4-7 episoder i døgnet, noe som er helt ulikt meg! "Bare én episode til...", tenker jeg hver gang en episode er over. Så liker du serier i kategorien crime, drama og mysteri, så er denne en no-brainer hvis du ikke har sett den! Elsker americans. Det er en helt fantastisk serie som virkelig setter i gang tankene. Det var jo også en helt annen tid hvor trusselen og atomkrig og mistroen mellom øst og vest var mye mer uttalt. Elsker også musikken, det er så deilig å mimre tilbake til 80-tallet. Flere av skuespillerne er jo også svært så kapable særlig Matthew Rhys og han som spiller Stan Beeman. Hele opplegget med Martha er også noe som gjør serien severdig, måten hun blir "utnyttet" samtidig som Philip også knytter ekte bånd(håper ikke jeg spoiler noe) det er så ekte på et vis. Det er akkurat som serien hele tiden er tosidig. Ja de er spioner, men de er også blitt amerikanske. Ja de er gift som skalkeskjul, men de blir også noe mer. Ja de tror på kommunismen men de utvikler seg over tid og blir kritiske også. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #8179 Skrevet 13. juli 2021 bundaberg skrev (2 timer siden): hvor ser dere Smallville? somebody saaaaaave me Den eneste plassen jeg har funnet er Hulu, som altså er en amerikansk strømmetjeneste... Jeg bor i Norge, men med litt triksing, så går det. Folk flest er nok ikke villige til å betale for en tjeneste som gjør at man kan late som at man har et amerikansk betalingskort, for så å betale for Hulu, og man må også betale for VPN som gjør at man kan late som at man er i USA. Men det gjorde altså jeg. 😅 Sånn generelt tips, hvis du vil finne ut hvor du kan strømme eller kjøpe TV-serier og filmer, bruk justwatch.com. Utvalget er forskjellig fra land til land, så hvis du har VPN, så kan du se mer enn det som er tilgjengelig i Norge. Smallville på justwatch.com. Anonymkode: 5b694...a8e 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #8180 Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Den eneste plassen jeg har funnet er Hulu, som altså er en amerikansk strømmetjeneste... Jeg bor i Norge, men med litt triksing, så går det. Folk flest er nok ikke villige til å betale for en tjeneste som gjør at man kan late som at man har et amerikansk betalingskort, for så å betale for Hulu, og man må også betale for VPN som gjør at man kan late som at man er i USA. Men det gjorde altså jeg. 😅 Sånn generelt tips, hvis du vil finne ut hvor du kan strømme eller kjøpe TV-serier og filmer, bruk justwatch.com. Utvalget er forskjellig fra land til land, så hvis du har VPN, så kan du se mer enn det som er tilgjengelig i Norge. Smallville på justwatch.com. Anonymkode: 5b694...a8e Opera nettleser har gratis vpn? Anonymkode: d7f64...aeb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå