Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Jeg har HBO, netflix, viaplay OG sumo akkurat nå. (betaler bare for netflix altså, resten er gratis abonnement for et par uker/måneder. Er ikke gal å kjøper alt samtidig. 

Problemet er, jeg finner ikke noe å se på 🤪
Føler jeg har sett alt som er å se. Finner ikke noe nytt og interessant. Er lei av å se de samme seriene om igjen for 3+ gangen også. Har du sett 1 politi-serie så har du sett dem alle, samme med sykehus-serier og slikt. 
Det er ekstra krise nå når jeg bare sitter her mutters alene pga corona.
Andre som har samme problem? 😭

Anonymkode: 13d7c...04d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har HBO, netflix, viaplay OG sumo akkurat nå. (betaler bare for netflix altså, resten er gratis abonnement for et par uker/måneder. Er ikke gal å kjøper alt samtidig. 

Problemet er, jeg finner ikke noe å se på 🤪
Føler jeg har sett alt som er å se. Finner ikke noe nytt og interessant. Er lei av å se de samme seriene om igjen for 3+ gangen også. Har du sett 1 politi-serie så har du sett dem alle, samme med sykehus-serier og slikt. 
Det er ekstra krise nå når jeg bare sitter her mutters alene pga corona.
Andre som har samme problem? 😭

Anonymkode: 13d7c...04d

Har motsatt problem. Synes ikke at "har du sett en så har du sett alle" gjelder overalt. Har over 200 enkeltepisoder jeg skal se, og nye kommer hver dag. Den første serien på listen, Nurses, som er helt ny, ser på sykehusserier fra en annen vinkel en de andre seriene. Men det er jo selvfølgelig litt rart når det samme uke kommer samme problemstilling i to serier. F.eks. handlet det om vaping i både New Amsterdam og på Gray's Anatomy samme uke, men historiene var litt forskjellige og de ble lagt vekt på forskjellig, så det ble annerledes likevel.

Tv 08.04.20.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har HBO, netflix, viaplay OG sumo akkurat nå. (betaler bare for netflix altså, resten er gratis abonnement for et par uker/måneder. Er ikke gal å kjøper alt samtidig. 

Problemet er, jeg finner ikke noe å se på 🤪
Føler jeg har sett alt som er å se. Finner ikke noe nytt og interessant. Er lei av å se de samme seriene om igjen for 3+ gangen også. Har du sett 1 politi-serie så har du sett dem alle, samme med sykehus-serier og slikt. 
Det er ekstra krise nå når jeg bare sitter her mutters alene pga corona.
Andre som har samme problem? 😭

Anonymkode: 13d7c...04d

Har du sett papirhuset på Netflix? Knallbra! Tviler på du kan se denne og si at du har "sett det før" :)

men ja, skjønner hva du mener. Synes det er tendens til kvalitet over kvantitet hos mange av strømmetjenestene, dessverre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom meg til og med Manifest i dag pga Messenger-samling, i tillegg så jeg andre episode av Locke & Key

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har HBO, netflix, viaplay OG sumo akkurat nå. (betaler bare for netflix altså, resten er gratis abonnement for et par uker/måneder. Er ikke gal å kjøper alt samtidig. 

Anonymkode: 13d7c...04d

Betaler for alle disse jeg + Amazon prime😉

Anonymkode: 8c2cc...60a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bingewatchet Tiger King, og det var jo.. interessant.

Så også de siste episodene av Modern Family, og det var litt vemodig..

Anonymkode: 0c029...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mommy dead and dearest på HBO har e fått anbefalt å se. Må bare finne tid til det først. 🤪

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...