Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Følger med på the Outsider. Ferdig med tynn is og Hamilton. (Med Jakob Oftebro som Hamilton)

Anonymkode: 888ca...0cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grey's Anatomy - nyeste episode.

 

Spoiler

Herregud, for en teit slutt for Alex. 🤦‍♀️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så ferdig sesong 3 av The good doctor igår. 
nå har jeg begynt på sesong 3 av Station 19.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Better call Saul.

Vet ikke helt hva jeg synes om denne nye sesongen, synes det skjer altfor lite altså .. Hva synes du @Beeblebrox? Og eventuelt andre som ser? :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

You can`t hide - Netflix

Møl fra ende til annen og dubbet, styr unna!

Anonymkode: d7389...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Rumle skrev:

Better call Saul.

Vet ikke helt hva jeg synes om denne nye sesongen, synes det skjer altfor lite altså .. Hva synes du @Beeblebrox? Og eventuelt andre som ser? :)

 

Den er litt treeeeiiig, men det er jo egentlig alle de andre sesongene også. Altså, noen episoder skjer det jo ingentingen, og Saul  og dama sin "story" har jo egentlig blitt ganske kjedelig og helt dabbet av. Det er jo egentlig de resterende karakterene som er "spennende" (synes nå jeg),i alle fall enn så lenge.

Du får trøste deg med at Byrået starter 6.april (alle 10 slippes sÆmtedig, om jeg forstod rett), og Fargo i midten av april en gang :Nikke:

Endret av Beeblebrox
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

28 minutter siden, Beeblebrox skrev:

Den er litt treeeeiiig, men det er jo egentlig alle de andre sesongene også. Altså, noen episoder skjer det jo ingentingen, og Saul  og dama sin "story" har jo egentlig blitt ganske kjedelig og helt dabbet av. Det er jo egentlig de resterende karakterene som er "spennende" (synes nå jeg),i alle fall enn så lenge.

Du får trøste deg med at Byrået starter 6.april (alle 10 slippes sÆmtedig, om jeg forstod rett), og Fargo i midten av april en gang :Nikke:

Er det sant?! Endelig!!!! :hoppendeglad:

Ja, kanskje det er pga mangel på spenning rundt forholdet deres rett og slett? Jeg klarer ikke helt å sette fingeren på det, må nok gruble litt mer :ler:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rumle skrev:

Er det sant?! Endelig!!!! :hoppendeglad:

Ja, kanskje det er pga mangel på spenning rundt forholdet deres rett og slett? Jeg klarer ikke helt å sette fingeren på det, må nok gruble litt mer :ler:

 

Det er jo du som forhåpentligvis har blitt "flytende" i frÆnsk etter de fire andre sesongene, så du kan jo tyde meldingen selv. (håper jaffal det er sant  ) :fnise:

Spoiler

 

Handler vel mer om at de to ikke gjør noe spennende, for min del :opplyser: Tar seg nok opp mot slutten av sesongen, som det vanligvis gjør, tenker jeg :Nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Beeblebrox skrev:

Det er jo du som forhåpentligvis har blitt "flytende" i frÆnsk etter de fire andre sesongene, så du kan jo tyde meldingen selv. (håper jaffal det er sant  ) :fnise:

  Skjul innhold

 

Handler vel mer om at de to ikke gjør noe spennende, for min del :opplyser: Tar seg nok opp mot slutten av sesongen, som det vanligvis gjør, tenker jeg :Nikke:

Har dessverre ikke kommet lenger enn til oui oui! :ler: Regner med at lysten tiltar igjen etter siste sesong :Nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...