Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Zoo (Netflix). Angrer på at jeg ikke sjekka antall sesonger før jeg satte meg ned for å binge 🤣

Anonymkode: 87ce7...9dd

Skrevet

My Name is Earl

Person of Interest

You`re The Worst

Law and Order Special Victims Unite.

Skrevet

The Boys på Amazon, liker du superhelter kan den anbefales (veldig brutal, ikke for barn!).

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, FrankDrebin skrev:

Another Life. 

Orket du å se den ferdig?

Anonymkode: ae180...f1b

Skrevet

holder på med Buffy. Har sett flere ganger før. Er i sesong 6 nå. En av mine favorittserier.

Når jeg er ferdig med Buffy, blir det ny runde med Angel. Liker ikke Angel like godt som Buffy da.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Orket du å se den ferdig?

Jeg hadde ikke tid til å se hele serien, men jeg så ferdig de to første episodene og likte den godt, blir nok et par episoder til i aften før jeg legger meg. :)

Skrevet

Pandora, The 100, Blood & Treasure

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Jeg hadde ikke tid til å se hele serien, men jeg så ferdig de to første episodene og likte den godt, blir nok et par episoder til i aften før jeg legger meg. :)

Har gitt den en fair sjanse, men ga meg etter 5 episoder. Den hadde potensiale, men ble altfor mye fjortis-drama in space. 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har gitt den en fair sjanse, men ga meg etter 5 episoder. Den hadde potensiale, men ble altfor mye fjortis-drama in space. 

Får se hvor lenge jeg holder ut, da. xD 

Gjest Gretagarbo
Skrevet

When they see us. Ser noen har nevnt denne ❤️ .  

Ser veldig lite på serier, men herregud så bra denne var! Annbefales! 

Skrevet

The letdown på Netflix 

Skrevet

The Flash

AnonymBruker
Skrevet

Euphoria

Anonymkode: 24d85...7c8

Skrevet

Akkurat nå ser jeg Poldark. 

Hva syns folk om Euphoria? Har hørt flere si at den er viktig, men vanskelig og vond og se. "13 reasons why" er visst barne-tv i forhold? 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Isild skrev:

Akkurat nå ser jeg Poldark. 

Hva syns folk om Euphoria? Har hørt flere si at den er viktig, men vanskelig og vond og se. "13 reasons why" er visst barne-tv i forhold? 

Jeg synes serien er veldig bra, aktuell og realistisk. Har selv gått på High School i USA og synes problemene de tar opp er en god beskrivelse på hvordan det faktisk er - selvfølgelig ikke for alle, men definitivt for mange. Jeg synes Euphoria er mer realistisk, og ikke minst bedre, enn 13 reasons why.

Anonymkode: 24d85...7c8

AnonymBruker
Skrevet

Quicksand (netflix). Binga den i helga, og nå klarer jeg ikke å slutte å tenke på den!

10 timer siden, Isild skrev:

Syns den er bra, men den har en rollefigur som i de siste episodene har fått den til å bli mer klisjéaktig enn de første episodene.. veldig kjedelig! Den var så lovende. 

Anonymkode: 4cbc7...8ad

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...