Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Ser på "The Blacklist" for tiden, noen andre som også ser den serien?

Anonymkode: ae65f...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AthenaRavenLuna
På 14.6.2019 den 14.33, AnonymBruker skrev:

Ser på "The Blacklist" for tiden, noen andre som også ser den serien?

Anonymkode: ae65f...4e1

Jeg ser, ikke kommet så langt ferdig med sesong 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritt

Skulle ønske folk også kunne si hva de synes om seriene. Skulle gjerne hatt en anbefaling akkurat nå, gjerne med hvorfor 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Kritt skrev:

Skulle ønske folk også kunne si hva de synes om seriene. Skulle gjerne hatt en anbefaling akkurat nå, gjerne med hvorfor 🙄

Hvilken type serier liker du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MyzTeri
På 14.6.2019 den 14.33, AnonymBruker skrev:

Ser på "The Blacklist" for tiden, noen andre som også ser den serien?

Anonymkode: ae65f...4e1

Sett ferdig. Kan knapt vente til neste sesong.

Skal sies at etter denne sesongen måtte jeg se alt på nytt pga uregelmessigheter jeg ikke forsto :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MyzTeri

Jeg vet ikke hva jeg skal se.

Det jeg har sett på og som kan ymte på hva jeg liker, er

  • The Blacklist - honestly, dette er en av de beste seriene jeg vet om bortsett fra ett par plottwists. James Spader er en suveren skuespiller.
  • Prison Break - for N'te gang, ble nesten litt såret da jeg i vinter oppdaga at det var laget en ny sesong som hadde vært ute i ett år før jeg oppdaga det
  • NCIS Los Angeles (liker ikke NCIS vanlig)
  • Criminal Minds (denne kan man bare se 1-2 episoder av i slengen. Det er så opplagt at hver episode er lagt likt opp og man kan bare syns wheels up in 30 er morsomt så så mange ganger. Også elsker jeg Penelope og Morgans forhold, shout out Baby Girl to hot mocca chocolate, kanskje mye fordi hun ikke er den typisk hollywooddama og han er en hunk
  • Har nettopp resett Buffy the vampire slayer - en liten trip down memory lane fra ungdomstiden - men husj så dårlig noe er laget som man klarer å se i dag
  • Vikings - jeg liker egentlig ikke historiske serier, men dette er ett unntak, sesong 5 var litt blæhmjæ
  • Merlin, også unntaket fra ovenfor, mest pga humoren i serien
  • Lucifer
  • Pretty Little Liars
  • Lie to me
  • Greys Anatomy
  • Quantico
  • White Collar
  • The Americans
  • Weeds
  • Orange is the New Black

I sommer skal jeg derimot ikke se Pacific Blue. Jeg tenker at det må være på tide å pensjonere den serien, selv om den er selve definisjonen på sommer for oss som var nestentenåringer på slutten av 90tallet. 23.05 presis på ukedagene på TV2. Ble nesten ikke sommer uten den blåintrosangen og sykkelhjulene. Etter den kom "Silke" og Jake&fatman. Stas å få sett dem så sent på natta. Waikki og Tropical heat var også to store slagere, i tillegg til Macgyver.

 

Endret av MyzTeri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat sett ferdig What If på Netflix. Begynte å se på serien en kveld, måtte til og med ta med meg telefonen i dusjen for å fortsette. Helt hekta fra første stund!

Jeg og samboer ser også på Orphan Black som jeg har sett en gang før (for mange år siden!). Det er vanskelig å finne serier han liker, men denne traff kjempebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritt
1 time siden, missy_miss skrev:

Hvilken type serier liker du? 

Jeg liker gode serier ;) . Liker alle mulige kategorier bare det er bra, kanskje bortsett fra sci-fi, for mye fantasy og søtladen amerikansk «komedie».

 

Likte bl.a. Le Bureau, The Crown, Homeland, Narcos, Outlander, Poldark, ....   

 

Nå i gang med American Crime Story om OJ Simpson, ok, men ikke maks fengende, når man kjenner historien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Kritt skrev:

Jeg liker gode serier ;) . Liker alle mulige kategorier bare det er bra, kanskje bortsett fra sci-fi, for mye fantasy og søtladen amerikansk «komedie».

 

Likte bl.a. Le Bureau, The Crown, Homeland, Narcos, Outlander, Poldark, ....   

 

Nå i gang med American Crime Story om OJ Simpson, ok, men ikke maks fengende, når man kjenner historien.

Billions, Advokaten, Jessica Jones, After Life, Løgner, Mindhunter, Psykiateren, Modus, Big Little Lies, The Scandal og Killing Eve er noe. Kun serier jeg kunne sett på nytt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Outlander, akkurat begynt på The Royals.. 

Anonymkode: e91a3...b69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Siste er vel Outlander. Sliter med å finne ny bra serie, føler jeg har runda de beste seriene nå😅

Anonymkode: 20824...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gentleman Jack (akkurat begynt, så jeg vet ikke helt hva jeg syns)

Handmaids tale (elsker serien!) 

Scandal (varierende kvalitet på episodene, men liker historien og plottet) 

Little lies (liker! Og gleder meg til ny episode) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...