Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Game of Thrones, Fosse/Verdon, Riverdale, Whiskey Cavalier, What We Do in the Shadows og The Big Bang Theory

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jamestown, Graham Norton, MacGyver. Proven Innocent, When Calls the Heart (de hadde løst Lori Loghlin-krisen på en god måte, synes jeg) og Supergirl før jeg så Eurovision Song Contest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The big bang theory 😄 Syns kanskje ikke slutten var den beste - men det var fin allikevel 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dead to me, skikkelig bra! 

Og Barry.

 

Endret av Frøkensina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starta på Marvelous Mrs Maisel i kveld. Herlig serie, gleder meg til å se mer. Passa perfekt etter å ha sett en god del "tyngre" serier som GOT, True detective, westworld ol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finalen på "71 grader Nord" i går kveld! 

Denne versjonen med "kjendiser" er vel ett langt mer feelgood-prosjekt enn den vanlige sesongen (som har helt ordinære mennesker som deltakere) og det har jo vært null og niks taktikk eller muligheten til å stemme ut konkurrenter underveis i denne sesongen.  

Men selve finalen i går kveld ble egentlig ganske knapp, synes jeg. Tidligere sesonger hadde i alle fall en bjelle eller noeog litt feiring - og kanskje en kjapp oppsummering fra hele turen nordover mot Nordkapp. Men denne finalen hadde null og niks av dette!   

Anonymkode: 2c6ae...63d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 19.5.2019 den 13.34, Frøkensina skrev:

Dead to me, skikkelig bra! 

Og Barry.

 

Barry! :hoppe:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt å starte på Godless i dag men var mer i humør for noe enklere så begynte tilfeldigvis å se på Bonusfamiljen og ble svært positivt overraska. Herlig miks av drama og humor. 

Noen her som har sett Godless btw? Virker spennende men Western hsr aldri vært min greie. Er dog glad i action og drama og det virker det jo til å være en del av!? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...