Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

På 11.11.2018 den 20.22, Elaine Marley skrev:

Manifest på HBO. Jeg vet ikke om jeg helt "kjøper" det. Det er noe merkelig og ikke alltid så troverdig over skuespillet/manus, men jeg blir jo litt nysgjerrig. Tror ikke det blir noen favoritt, men grei nok å ha og se på.

Ser også Manifest nå. Helt greit tidsfordriv. Han som spiller Ben Stone er en elendig skuespiller da. Likte ham heller ikke som prinsen i «Once upon a time». 

Anonymkode: e198c...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

13 minutter siden, Beeblebrox skrev:

Narcos Mexico... Ca. OK:vetikke:

Likte du Narcos bedre? Jeg har ikke sett den, men vurderer den nå (når jeg er tom for Le Bureau :dry: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Rumle skrev:

Likte du Narcos bedre? Jeg har ikke sett den, men vurderer den nå (når jeg er tom for Le Bureau :dry: )

Det gikk jo radig! :laugh:

Ja, jeg synes Narcos var mye bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser meg gjennom den britiske kriminal - serien Luther. Likar godt at serien har korte sesongar med berre 4-6 episodar, det blir ikkje langdrygt og seigt slik eg føler stadig fleire tv-seriar blir i desse dagar, som om dei MÅ ha 10 episodar og forlengast ut over ørten trillionar sesongar... Kunsten med å gje seg mens leken enno er god er det mange film/tv-produsentar kunne ha godt av å lære seg. Finnst sjølvsagt fleire unntak og serier som held seg bra altså men syntes trenden er at seriar stadig vekk blir lengre og lengre utan at den økte varigheita auker kvaliteten. Bodyguard er enno eit eksempel på dette med at korte seriar fengar meg i høgra grad - det var ein, perfekt serier i mi meining. Spennande heile vegen gjennom. Mens serier som homeland var utruleg bra i to sesongar og så berre... Blæ... 

Endret av Lill3My
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Lill3My skrev:

Ser meg gjennom den britiske kriminal - serien Luther. Likar godt at serien har korte sesongar med berre 4-6 episodar, det blir ikkje langdrygt og seigt slik eg føler stadig fleire tv-seriar blir i desse dagar, som om dei MÅ ha 10 episodar og forlengast ut over ørten trillionar sesongar... Kunsten med å gje seg mens leken enno er god er det mange film/tv-produsentar kunne ha godt av å lære seg. Finnst sjølvsagt fleire unntak og serier som held seg bra altså men syntes trenden er at seriar stadig vekk blir lengre og lengre utan at den økte varigheita auker kvaliteten. Bodyguard er enno eit eksempel på dette med at korte seriar fengar meg i høgra grad - det var ein, perfekt serier i mi meining. Spennande heile vegen gjennom. Mens serier som homeland var utruleg bra i to sesongar og så berre... Blæ... 

Jeg har akkurat startet på Luther selv, men misliker hovedrolleinnhaveren en del, så lurer på hvor mye mer jeg kommer til å se. Av erfaring snur det av og til noen episoder ut i serien, så jeg prøver litt til 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Rumle skrev:

Jupp :fnise: Åh? :overrasket:

Om det er noe alle er enig i vet ikke jeg, men jeg synes nå i alle fall at "originalen" var bedre. Du får ta deg en titt og bedømme selv. Nå er du vel flytende i fransk, og da har du sikker godt av å friske opp litt på spansken også :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...